תסרוקות לשיער קצר: 5 מדריכים שווים ומלאי סטייל

תסרוקות לשיער קצר

בתור אחת שהייתה תקופה ארוכה עם שיער קצר, אני רוצה אחת ולתמיד לשבור את המיתוס שאומר “אין שיער ארוך, אין בעיות”. ממש ממש לא! לא רק שנשים עם שיער קצר סובלות מאותן בעיות של בעלות שיער ארוך – כמו פריז, נשירת שיער ודומיהן – גם באותם ימים בהם השיער לא משתף איתך פעולה, יש להן עוד פחות עם מה לעבוד. אז אם את כבר עכשיו עם תספורת קצרה או שחושבת על זה ורוצה לקבל קצת השראה – אספנו פה כמה מדריכים של תסרוקות לשיער קצר שיעשו לך חשק.

מדריך תסרוקות לשיער קצר #1 – הקוקו הכפול

במיוחד עכשיו, בימי הקיץ החמים, זה ממש לא נעים שהשיער יושב על העורף. למרבה הצער, שיער קצר לא תמיד נכנס באופן מלא לתוך הגומייה כשאת מושכת אותו לאחור, ואז חלקו נשאר מחוץ לקוקו. מכירה את המאבק?

אז המדריך זה של קיילי מליסה מציע פיתרון מושלם שלוקח פחות מחמש דקות. כדי להימנע מקוקו מידלדל ומפוזר, היא מסבירה איך להפריד את השיער לשני חלקים, ולקשור אותם בנפרד, ולאחר מכן לחבר אותם יחד ליצירת קוקו עבה עם אפקט נפח.

מדריך תסרוקות לשיער קצר #2 – המראה הרטוב

כשמראה השיער הרטוב הלך וצבר פופולריות, אני מודה – הייתי בספק אם משהו שיתפוס. מצד שני, מדובר על תסרוקת לשיער קצר סופר קלה לביצוע שנותנת מראה סקסי ומלא בשיק. סנדרה שיהאב מציעה סרטון הדרכה שלא דורש שום דבר מלבד שיער רטוב וקצת ספריי.

מדריך תסרוקות לשיער קצר #3 – חצי למעלה, חצי למטה

יש ימים שאין לך זמן (או כוח) לחפוף ולעצב את השיער, ואלו בדיוק הימם בהן את צריכה שמפו יבש ותסרוקת קלה וחמודה של חצי למעלה וחצי למטה. סרטון ההדרכה הזה של צ’נסי קון מציע וריאציה חמודה לסגנון הקלאסי. היא מוסיפה גולגול עליון מבולגן מה שיוצר מראה שעוזר להסתיר שיער שומני ומושלם כמעט לכל אירוע.

מדריך תסרוקות לשיער קצר #4 – קארה אסוף

הודעה לציבור – זה שיש לך קארה לא אומר שאין לך אפשרות לאסוף את השיער. בדיוק בשביל זה יש לנו את בריטני מארי שמראה לנו איך לעשות את זה עם מדריך פשוט ומפורט. בשלב הראשון היא מלמדת איך לעשות את השיער גלי בסגנון ה-Beach Waves ולאחר מכן בשלב שני היא אוספת אותו, עם כמה שוונצים אסטרטגיים שנופלים על הפנים. אם יש לך אירוע חברתי באופק, זו הדרכה שאת חייבת לראות.

מדריך תסרוקות לשיער קצר #5 – צמת מוהוק

כן, זה מוזר כמו שזה נשמע, אבל התוצאה ממש חמודה. המדריכה שלנו הפעם היא בחורה חמודה בשם מליבו שלקחה קצת שיער מכל צד של הראש ויצרה שתי צמות הולנדיות במרכז הראש. המפתח הוא לעשות את זה כמה שיותר צמוד, ולהדק עם גומיה מאחור. הלוק הסופי ממש מיוחד, והוא מושלם אם יש לך פוני שאת רוצה שלא ייפול על הפנים.

לסיכומו של דבר

אם אהבת את הקונספט של הפוסט הזה, אולי תאהבי גם את רשימת המדריכים שלנו לסלסול שיער. ואם כל המדריכים האלו לא עשו לך חשק להסתפר קצר – כנראה שזה אבוד, ואת צריכה לגדל שיער ארוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *