לק ג’ל ברגליים – האם פדיקור ג’ל שווה את ההשקעה?

לק ג'ל ברגליים

למרות שמדובר בסופו של דבר באותו התהליך כמו בציפורני הידיים, רוב הנשים מוותרות על לק ג’ל ברגליים, למרות שהוא מעניק ציפורניים כמעט מושלמות למשך שבועיים או יותר.

הרי כולנו מכירות מצוין את התהליך של ביצוע מניקור ג’ל. אנחנו יודעות בדיוק כמה זמן הלק הולך להחזיק עד שיתחיל להיסדק, ואנחנו כבר מקצועניות בלהסיר את הלק בבטחה בבית מבלי לפגוע בציפורניים שלנו. ואם לא, אז כנסי לאחד הקישורים ששמתי במשפט הקודם, ותדעי.

אז מדוע ציפורני הרגליים שונות מציפורני הידיים? שאלה טובה. ובדיוק בשביל לענות עליה, הלכתי לברר האם לק ג’ל ברגליים אכן שווה את ההשקעה ולמי הוא מתאים.

מתי כדאי לעשות לק ג’ל ברגליים

בגדול, ההמלצה היא לעשות את זה בחודשי הקיץ. גם כי זה יותר רלוונטי, וגם מבחינת בריאות הציפורן.

“אין שום הבדל בין ידיים לרגליים – העניין הוא רק בחורף, שבו הרגליים סגורות בתוך נעליים רוב הזמן ולא מאווררות – ולכן מומלץ לאוורר את הציפורניים”, סימון דהאן, מדריכה בכירה ברשת בתי הספר נייל סטודיו סיפרה בריאיון ל-MAKO. “כידוע מזהמים מאד אוהבים חושך, לחות וחום, ואז יש לנו בעצם מכפיל סיכון ללקות בזיהום או פטריה. אני מעדיפה בחורף לאוורר את הרגליים ללא לק ג’ל, וללא לק בכלל האמת, אבל אם את ממש רוצה להיות מסודרת, לק רגיל עושה את העבודה מצוין. חשוב מאוד למרוח על הרגליים קרמים שירככו את הרגל וימנעו ממנה יובש וכן לשייף את הרגל כדי להסיר תאים מתים, זיעה ומזהמים”.

מנגד, דווקא בחודשי הקיץ בהן אנו הולכות רוב הזמן עם נעליים פתוחות, ומבלות חלק מזמננו בים, בבריכה ובשאר מקומות שעשויים לפגוע באיכות הלק – יתרון העמידות של לק הג׳ל הופך אותו לכה פופולרי. קחי בחשבון שכלור ומי מלח הורסים לק רגיל במהירות הרבה יותר גדולה מאשר את לק הג’ל – כך שאם את לפני חופשה, זה הזמן המושלם לקפוץ למכון הציפורניים ולסגור לעצמך פינה.

תהליך ביצוע לק ג’ל ברגליים

פדיקור ג’ל דומה מאוד – אם לא זהה – למניקור ג’ל.

“המתווה הבסיסי הוא שיוף הציפורניים, השריה קלה של כפות הרגליים, ניקוי שאריות העור מסביב לקוטיקולה, ניקוי יסודי, ואחריו שכבת שכבת בסיס אחת (של Base Coat או בונדר לק ג’ל), שתי שכבות צבע ושכבה עליונה”, אמרה איימי לין, מייסדת סטודיו הציפורניים Sunday.

אחרי כל שכבת לק ג’ל ברגליים, ציפורני כף הרגל מונחות תחת נורת LED למשך 30 שניות, או 60 עד 90 שניות לאחר ה- Top Coat.

בדיוק כמו כל פדיקור, מטפלים בכפות הרגליים לפני ששמים את הלק על הציפורניים. מצד שני, בזכות נורת ה- LED של לק הג’ל, אין צורך לחכות יותר מדי זמן לייבוש שלו.

לכמה זמן זה מחזיק

הנה עוד סיבה שבגללה כדאי לך להשקיע בפדיקור ג’ל. לדברי לין, פדיקור בדרך כלל מחזיק לזמן רב יותר ממניקור. “פשוט יש הרבה פחות מגע ובלאי על אצבעות הרגליים מאשר אלו של הידיים, גם אם את עומדת על הרגליים כל היום”, היא אומרת.

אם לק ג’ל בידיים מחזיק בדרך כלל כשבועיים עד שלושה שבועות (תלוי כמובן באיכות המוצר והביצוע) – לק ג’ל ברגליים צפוי להחזיק יותר מכך.

איך מורידים פדיקור ג’ל

בדיוק כמו שמורידים לק ג’ל בידיים – באופן מקצועי במכון או בבית. מוזמנת להציץ במדריך להסרת לק ג’ל שכבר הזכרנו.

פדיקור ג'ל

וזהו להיום.

הפוסט הזה עושה קצת חשק לחופשה, לא?

(געגועיי למלון בראשית… מוזמנת לקרוא את הסקירה שלי על הסופ”ש הנפלא שהעברתי שם)

צריכה עוד מידע?

את מוזמנת להיכנס לפוסט שכתבנו על כל מה שאת צריכה לדעת על לק ג’ל. אם זה לא מספיק, אנחנו תמיד שמחות לענות על שאלות בקבוצת הפייסבוק שלנו, או בתגובות פה בעמוד הפוסט עצמו.

לב

מחפשת גוון? הנה 8 בחירות של לק ורוד | כיצד תבחרי לק אדום בהתאם לגוון העור שלך | טיפים למריחה של לק לבן | על גוון הפאני באני המפורסם | ועוד כמה גווני לק מחומרים טבעיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *