בונדר לק ג’ל: על מה מדובר, ועל מה אנחנו ממליצות

בונגר לק ג'ל

היום אני הולכת לדבר בקצרה על מוצר שלא הרבה מאיתנו מכירות, אבל לפעמים הוא יכול להיות ההבדל בין לק ג’ל מוצלח לבין ציפורן מתקלפת. אז בונדר לק ג’ל – נעים להכיר.

מה זה בונדר לק ג’ל?

בגדול, מדובר על ג’ל בסיס אשר נמרח ישירות על הציפורן הטבעית, עם בעצם שתי מטרות – הוא משמש כמעין פריימר וגם כבסיס ג’ל. בונדר לק ג’ל משתמש ברכיבים המופעלים באמצעות אור UV (קרינה אולטרא-סגולה) ומתחברים באופן חלקי עם הקרטין הטבעי בציפורן. מצד שני, הבונדר נשאר חשוף חלקית על מנת להיקשר למוצר הג’ל, ובכך לחזק את עמידות הלק.

יש כמה סוגים שונים של בונדרים, והתפקיד העיקרי שלהם הוא כאמרו להגדיל את חוזק ההדבקה של ציפורניים מלאכותיות או לק הג’ל. בונדרים יכולים להיות פריימרים, שכבת בסיס (בייס-קואט) עבור מוצרים אשר עובדים באור UV, ולחלקם תכונות להסרת שמנים טבעיים או העלאת רמת ה-PH של הציפורן הטבעית. מרבית הבונדרים בנויים כך שייקשרו עם הקרטין הטבעי שנמצא על הציפורן כדי להגביר את הידבקות הלק ולמנוע הרמה.

המלצות

להלן כמה בונדרים שיצא לי להשתמש בהם ואני אשמח להמליץ עליהם.

בונדר לק ג’ל של Pink Gellac

בונדר לק ג'ל
  • אינו מכיל חומצה.
  • מתייבש באוויר הפתוח תוך 10 עד 15 שניות.
  • מסייע בהדבקה של לק ג’ל לציפורן הטבעית לקבלת תוצאות עמידות לאורך זמן.
  • מותג אירופאי באיכות גבוהה.

כ-43 ש”ח באמזון (עכשיו עם 10% הנחה).

בונדר של Orly

בונדר ORLY

עוד מוצר מושלם במחיר ממש משתלם. עוזר להצמיד את הלק לציפורן בצורה מאד טובה, הביקורות עליו באמזון ממש נלהבות (4.6 כוכבים מתוך 5 עם כמעט 500 מדרגים) והמחיר שלו מציאה.

כ-30 ש”ח באמזון.

בונדר לק ג’ל של IBD 

בונדר IBD

כמו שאחת הביקורות אמרה: “זהו מוצר חובה אם את מתכננת לעשות לק ג’ל. שמתי לב שלפני שהייתי משתמשת בבונדר הזה הג’ל ממש דלף לדפנות הציפורן שלי, אך כעת הג’ל נשאר צמוד חזק יותר על הציפורן ויש לי הרבה פחות לק ג’ל להוריד מהאצבעות”.

כ-49 ש”ח באמזון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *