כל מה שרצית לדעת על מניקור ג’ל ולא העזת לשאול

מניקור ג'ל

מניקור ג’ל הוא אחד מההנאות הקטנות של החיים. מעבר לתוצאה, שיוצאת פי אלף יותר יפה מכל מה שאי פעם הצלחתי לעשות בעצמי, אני במיוחד אוהבת את החוזק של הלק והעובדה שהוא מחזיק לזמן יחסית ארוך אחרי הטיפול. אין ספק שהטיפול המופלא הזה מושלם למקרים האלו שאת רוצה לקחת את המניקור שלך לשלב הבא ולבחור במשהו קצת יותר עמיד וארוך טווח.

אבל בעוד שרובנו כנראה מכירות ביתרונות של מניקור ג’ל איכותי, עדיין עולות הרבה שאלות לגבי התהליך והדרך הנכונה ביותר לבצע אותו. אבל אל דאגה, נסיכה. בשביל זה יש לך אותנו, לא?

מניקור ג'ל
ככה תיראי עם מניקור ג’ל איכותי

כמה מחזיק:

קחי בחשבון שמניקור ג’ל כנראה יחזיק משהו כמו שבועיים. היופי של טכנולוגיית הג’ל הוא שהלק ככל הנראה לא ייסדק, ידהה או ידרוש ממך למרוח שכבה נוספת של טופ-קואט. עם זאת, נסי לא למשוך אותו ליותר משבועיים: למרות שהלק בדרך כלל נשאר בדיוק כמו ביומו הראשון, עם הזמן את תתחילי להבחין בפער הלא צבוע ככל שהציפורניים שלך יגדלו, וזה יהיה הסימן שהגיע הזמן למניקור ג’ל חדש.

תיקון מניקור ג’ל עם טופ-קואט:

מניקור ג’ל מיובש באמצעות מנורת אור אולטרה-סגול. מצד אחד, זה סוד הכוח שלו – העמידות והשמירה על הגוון. מצד שני, זה אומר שאת חייבת להגיע למכון בכל פעם שתרצי לשנות את הצבע של הלק.

במידה ובא לך לתקן את הצבע, היזהרי מפני מריחת טופ-קואט ביתי על גבי הלק ג’ל. לפי אוולין לים, המדריכה הראשית של סלון Paintbox הניו-יורקי, זה הדבר האחרון שאת צריכה לעשות. “מריחת שכבת לק נוספת לא תפגע בציפורן שלך”, היא אומרת, “אבל היא עלולה לכלוא חיידקים ובקטריות בין השכבות של הלק במידה והתהליך לא בוצע בסטריליות מלאה”.

הסרת מניקור ג’ל:

אז כמו שכנראה כבר הבנת ממני, מניקור ג’ל הוא סופר עמיד, כך שקצת צמר גפן ואצטון לא יעזרו לך במקרה הזה. למרות שההמלצה הרשמית היא לתת לבעלת מקצוע להסיר את הלק שלך, למזלך כתבנו את המדריך המקיף על איך מורידים לק ג’ל בבית. זה לא הכי פשוט – אבל בהחלט אפשרי.

שמירה על האצבעות:

לדברי לים, המפתח לשמירה על עמידות ואורך חיי המניקור ג’ל שלך הוא תחזוקה נאותה של הציפורניים – עוד לפני שהגעת לסלון. “לעולם אל תקלפי את הלק ג’ל שלך, הסרה עדינה היא המפתח”, היא אומרת, ומוסיפה: “ככל שתטפלי טוב יותר בציפורניים שלך לפני מניקור הג’ל , כך הוא יחזיק לזמן ארוך יותר”.

אני אוהבת את שמן המניקור של אססי – Essie Apricot Cuticle Oil (כ-30 ש”ח ב-LookFantastic). שימוש יומי בו, או בכל שמן אחר, עוזר לחיזוק הציפורניים ומוסיף להן לחות וגמישות – לפי לין, זהו המפתח לבריאות הציפורניים ולהארכת חיי המניקור.

אססי שמן ציפורניים
שמן Apricot Cuticle Oil של אססי (לחצי לכניסה עמוד המוצר)

וכמובן שאם לא בא לך על מניקור ג’ל – את תמיד יכולה לעשות זאת בעצמך. היכנסי לראות אילו גוונים זכו להיכנס לבחירה שלנו – לק אדום שיהיה מושלם לגוון העור שלך, או לק ורוד לחודשי הסתיו.

וזהו להיום. במידה ויש לך שאלות נוספות – אשמח לשמוע בתגובות.

One Comment on “כל מה שרצית לדעת על מניקור ג’ל ולא העזת לשאול”

  1. שמן לציפורניים זה הגילטי פלג’ר שלי מול הטלוויזיה בערב!
    באמת מאז שהתחלתי להשתמש הציפורניים מרגישות הרבה יותר חזקות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *