כך תשימי אייליינר מושלם בעזרת סלוטייפ (שיטה קלה ומהירה לקו ישר)

אייליינר סלוטייפ

אני לא חושבת שיש פריט איפור שאני אוהבת יותר מאשר אייליינר. לא רק שהוא משלים את המסקרה ומעניק לריסים מראה מלא, עבה ובריא יותר, אלא גם מעניק לעיניים הבלטה נוספת ויפה, מה שהופך אותם למוקד הפנים שלך. ניתן למצוא המון שיטות שונות למריחת האייליינר המושלם, החל משיטת הנקודות (אותה כבר תיארנו פה) ועד שיטת ה-“אייליינר עם סלוטייפ”, עליה נדבר היום.

זה ממש פשוט, והתוצאות מושלמות. אני מבטיחה.

כך תשימי אייליינר מושלם בעזרת סלוטייפ

לא משנה כמה תירגלת מריחת אייליינר, סביר להניח שאת תצטרכי קצת עזרה על מנת לקבל קו ישר, מדויק ונקי – וכאן הסלוטייפ נכנס לתמונה. השיטה היא פשוטה: הדביקי פיסת סלוטייפ בזווית העין שלך, ואז בעזרת האייליינר הנוזלי שלך, המשיכי לאורך קו הריסים ובעקבות קצה הסלוטייפ על מנת לצייר כנף עבה ומושלמת. לאחר שהאייליינר מתייבש, הסירי לאט את הטייפ, וזהו – יש לך אייליינר מושלם, ישר ומהמם.

שימי לב שאת יכולה לשחק עם האורך של הסלוטייפ והזווית בה הוא מודבק על מנת לשחק עם המראה – הכל שאלה של כמה דרמטי את רוצה את הלוק.

כמו שאומרים, אין כמו מראה עיניים. אז אם ההסבר שלי לא היה ברור, מוזמנת לראות את הסרטון החביב הבא:

אגב, את לא חייבת להשתמש בסלוטייפ. אם את משתמשת תכופות בשיטה הזו, אולי שווה לך להשקיע במייק-אפ טייפ – קרי סלוטייפ המותאם לאיפור, נעים יותר על העור ולא משאיר דבק כשאת מסירה אותו. יש הרבה דוגמאות, אבל אני באופן אישי ניסיתי את האחד הזה (אותו הזמנתי מאמזון) ואני חייבת לציין שזה אכן נחמד, ומרגישים את ההבדל, אבל לגמרי לא הכרחי.

זהו. קל ופשוט.

מהדברים האלו שאת רואה ושואלת את עצמך “איך לא חשבתי על זה קודם”.

אם את כבר במצב רוח של למידה, הנה עוד כמה מדריכים שאולי יעניינו אותך:

אייליינרים מומלצים

כמו כל דבר כמעט, גם אייליינרים אפשר למצוא במגוון של עצום, החל משחורים ועבים ועד לעפרונות עיניים לבנים ועדינים. הנה שניים שאני ממש אוהבת, ומושלמים למתחילות:

אייליינר עמיד במים של בובי בראון

אייליינר בובי בראון

את העפרון הזה של בובי בראון הכרתי בשנת 2017 לאחר שהוא זכה בפרס “Best in Beauty”, מה שדרבן אותי לנסות אותו (ומאז הוא נשאר אחד המועדפים שלי).

הנוסחה שלו עמידה לזמן ארוך (ועמידה גם נגד מים), מה שעושה אותו מושלם לימי הקיץ הישראלי החמים, לאימוני יוגה או חדר כושר, ואפילו סתם ליום יום.

מחיר הכי טוב שמצאתי אותו: 25 פאונד ב-LookFantastic

Epic Ink של NYX

הבחירה השניה שלי הוא האייליינר הנוזלי מבית NYX, מותג לאיפור מקצועי שנמכר במחירים נגישים. אני לא הכי בטוחה בכישורים שלי אבל במקרה הזה המריחה הייתה מאד קלה והתוצאה לא איכזבה. וכמובן שאי אפשר להתעלם מהמחיר הזול שלו שהופך אותו לבחירה מושלמת.

מחיר הכי טוב שמצאתי אותו: 34 ש”ח ב-Beauty Bay

One Comment on “כך תשימי אייליינר מושלם בעזרת סלוטייפ (שיטה קלה ומהירה לקו ישר)”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *