איך שמים אייליינר בקלות: מדריך למתחילים

איך לשים אייליינר

אייליינר הוא פריט חיוני בכל תיק איפור שמכבד את עצמו, מכיוון שלא רק שהוא משלים את המסקרה שלך בכדי להעניק לריסים מראה מלא, עבה ובריא יותר, אלא גם מעניק לעיניים הבלטה נוספת ויפה, מה שהופך אותם למוקד הפנים שלך. כמו כל דבר כמעט, גם אייליינרים אפשר למצוא במגוון של סוגים וגוונים שונים, וחלק חשוב מהתוצאה הסופית יושפע מהבחירה שתעשי. וזה אולי החלק היותר מורכב, כי ברגע שבחרת את המוצר המתאים, משם זה קל – כפי שאני הולכת להראות במדריך הקצר הבא של איך שמים אייליינר, באמצעות כמה שלבים קצרים:

1. בחרי את האיינליינר הנכון

ישנם שני סוגים של אייליינרים – אייליינר עפרון ואייליינר במרקם קרם או נוזלי. העיפרון כשמו כן הוא, מגיע בצורת עיפרון איתו את פשוט יכולה “לצייר” על העפעף – והוא מושלם בעיקר ליצירת מראה איפור מעושן (סמוקי אייז). בשביל לשים אייליינרים במקרם קרם או נוזל, מנגד, תצטרכי מברשת – והם מושלים ליצירת מראה חלק.

2. בחרי בצבע הנכון

כמו רוב המוצרים בשוק, ובעיקר כל מה שקשור לאיפור עיניים, גם אייליינרים זמינים במגוון רחב של צבעים שונים וזה קריטי לדעת לבחור נכון גוון שישלים את צבע העיניים והשיער שלך. אם את בלונדינית, מומלץ ללכת על אייליינר בגווני חום, מה שייצור מראה רך יותר למול השיער הבלונדיני. עבור בעלות שיער כהה, אייליינר שחור יעבוד טוב יותר. אם בא לך ללכת על אייליינר צבעוני – נגיד כחול או ירוק – את חייבת להיות סופר דופר זהירה: יש קו דק בין מראה מגניב ללוק ‘ליצני’.

3. התמקמי בנוחות והתחילי עם נקודות

עמדי בתנוחה שנוחה לך מול מראה. כשאת מתחילה מזווית העין, עבדי כלפי חוץ ושרטטי נקודות קטנות בצורה אחידה לאורך העפעף קרוב ככל האפשר לריסים. לאחר מכן יהיה לך קל יותר לחבר את הנקודות בקו ישר במקום לנסות ולצייר קו ישר אחד מאפס.

4. חברי את הנקודות

גן חובה סיימת? אז החלק הזה לא צריך להיות מסובך. חברי את הנקודות עם האייליינר בקו ישר ובתנועה חלקה, קרוב ככל האפשר לעפעף. בסופו של דבר חשוב לזכור כי מטרתו העיקרית של האייליינר היא להשתלב עם המסקרה על מנת ליצור מראה של ריסים עבים יותר, כך שחשוב שהאייליינר יהיה קרוב למסקרה ככל האפשר.

5. סיימנו

לאחר שחיברת את הנקודות, אמור להיות לך קו ישר ומלא של אייליינר מעל העפעף. וזהו, למדת איך שמים אייליינר. טיפ קטן – במידה וחרגת או שהצבע נמרח, הספיגי קצת צמר גפן עם מסיר איפור על מנת לתקן. באותה מידה את יכולה להשתמש בצמר הגפן על מנת לפוגג מעט את הפיגמנט ליצירת מראה מעושן.

איך שמים אייליינר

המלצות

עכשיו אחרי שלמדנו איך שמים אייליינר, הגיע הזמן לבחור את האחד הכי נכון עבורנו! היום אני אמליץ על שני אייליינרים שנמצאים אצלי באופן קבוע במגירה, ומושלמים למתחילות.

אייליינר עמיד במים של בובי בראון

אייליינר בובי בראון

את העפרון הזה של בובי בראון הכרתי בשנת 2017 לאחר שהוא זכה בפרס “Best in Beauty”, ומאז הוא עדיין אחד המועדפים אלי. הנוסחה העמידה לזמן ארוך (כולל נגד מים) מושלמת לימי הקיץ הישראלי החמים, לאימוני יוגה או חדר כושר, ואפילו סתם ליום יום.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 25 פאונד ב-LookFantastic

Epic Ink של NYX

הבחירה השניה שלי הוא האייליינר הנוזלי מבית NYX, מותג לאיפור מקצועי. אני לא הכי בטוחה בכישורים שלי אבל במקרה הזה המריחה הייתה מאד קלה והתוצאה לא איכזבה. ואי אפשר להתעלם מהמחיר הסופר נגיש שלו!

מחיר הכי טוב שמצאנו: 34 ש”ח ב-Beauty Bay

וזהו להיום. מקווה שהצלחת לשים אייליינר ויצא לך מהמם – לפחות כמוך.

אם יש עוד שאלות או המלצות אשמח לשמוע ממך ברשתות החברתיות שלנו, ומזכירה שוב שמי שחברה ברשימת התפוצה שלנו מקבלת עדכונים שווים על תכנים חדשים לפני כולם, מבצעים בלעדיים וכמובן, משתתפת בהגרלה החודשית שלנו בה אנחנו נותנים מוצרים שווים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *