קרם לחות לפנים על בסיס מים זה כל מה שאני רוצה עכשיו

קרם לחות לפנים על בסיס מים

הגענו שוב לרגע הזה בשנה בו הקיץ מתקרב, הטמפרטורות עולות, ואני מתחילה לחפש קרם לחות לפנים על בסיס מים שייגאל אותי מייסורי. אז נכון, בקרם לחות חשוב להשתמש כל השנה, והוא מאד נחוץ בחורף כשצריך להילחם ביובש בעור – אבל ככל שהטמפרטורות בחוץ עולות אני מרגישה שקרמי לחות רגילים הופכים את הפנים שלי לדביקות ושמנוניות. בונוס נוסף בקרם פנים על בסיס מים הוא שהוא נספג בעור מהר, ולכן העור נראה פחות מבריק, ומכיוון שהטובים שבהם מלאים במרכיבים כמו חומצה היאלורונית, גליצרין וויטמין E – הם מוסיפים לחות לעור לא פחות מהקרמים הכבדים יותר.

השתכנעת כבר? יופי. עכשיו כשאת מכירה את היתרונות של קרם לחות לפנים על בסיס מים, המשיכי לקרוא ונגיע להמלצות.

קרם לחות לפנים על בסיס מים – טופ 3

כבר כתבתי על זה בעבר – אני חוסכת על הרבה מוצרים. בכל מה שקשור לאיפור, ביגוד, אפילו קניית עדשות מגע – אני תמיד אחפש את האופציה הזולה ביותר. אבל כשזה נוגע לסקין-קר, ובעיקר למוצרי טיפוח פנים – אני מחפשת מותגים איכותיים, אמינים, עם מוניטין רב שנים ובמיוחד פורמולות שאני יודעת שעברו מחקר ופיתוח והאפקטיביות שלהן מוכחת – ולא אכפת לי לשלם יותר עבורם.

ולכן, בבחירות הבאות ניסיתי להשוות את המוצרים בכמה קריטריונים: מצד אחד האפקטיביות והאיכות של המוצר והחברה שמייצרת אותו, ומצד שני כן חיפשתי את אותם מוצריםשאפשר למצוא ברשת במחיר משתלם, ונתתי את האופציה לאתר עם המחיר הכי זול. (לא מתאים לך? מוזמנת לפוסט שלי על קרם קוויאר לה פררי, בסה”כ אלפיים שקל חתיכה).

ויאללה, נתחיל:

הכי טוב לעור יבש – קרם לחות ורדים של Fresh

קרם לחות לפנים על בסיס מים Fresh

רשימת המרכיבים של קרם הלחות על בסיס מים הזה הולכת להיות חלום שמתגשם עבור העור הצמא והיבש שלך – חומצה היאלורונית, ויטמין אי ומי ורדים הולכים לעבוד יחד על מנת למנוע התייבשות של העור שלך לאורך יום שלם. ואל תדאגי, למרות האפקטיביות, מדובר על קרם קליל שלא משאיר אחריו עקבות שמנוניות וכבדות.

35 פאונד ב-SpaceNK

הטבעי – Hydra-Essentiel Cooling Gel של קלרינס

קרם לחות קלרינס

מה קרם לחות לפנים על בסיס מים הזה לא מכיל? רכיבים מפוקפקים כמו פרבנים, מלחים, סיליקונים ושמן מינרלי. במקום, הוא מלא בתמציות צמחים טבעיות המחליקות, מבהירות ומעניקות לחות לעור שלך.

אגב, לא סתם קלרינס הוא אחד ממותגי הטיפוח האהובים בישראל – ולמרות שהוא נמכר בבלעדיות בסופרפארם, המחירים ברשת בד”כ זולים בכ-20%.

כנ”ל במקרה הזה, בו נמצא את הקרם בכ-180 ש”ח ב-AllBeauty.com.

הכי טוב לעור רגיש – Calm Water Gel של דרמלוג’יקה

קרם לחות לפנים על בסיס מים דרמלוג'יקה

הנה עוד קרם לחות לעור רגיש שאכן עומד במוניטין שלו. פורמולת ג’ל המים המרעננת הופכת לנוזל בזמן היישום על העור, ומכילה מרכיבי לחות מרגיעים כמו גליצרין, אגס, ותמציות תפוח אשר יעזרו לך להשיג עור זוהר ללא שום אדמומיות והגנה אולטימטיבית מפני יובש.

כ-220 ש”ח ב-LookFantastic.

עוד מוצרים מוצלחים

הם לא נכנסו לרשימת הטופ 3 שלי, אבל אי אפשר לדבר על קרם לחות בלי להזכיר את סדרת הידרו בוסט של ניטרוג’ינה שהיא הסדרה בה’ הידיעה בכל מה שקשור ללחות על בסיס מים. עוד מותג מושלם של מוצרי לחות לעור רגיש שאני מאד אוהבת הוא CeraVe – המותג הכי צומח בארה”ב בשנים האחרונות שעשה לא מזמן עליה לישראל. ואם מדברים על עולים חדשים, חייבים לציין את מותג הטיפוח OLAY, שרק הושק בארץ לפני כמה חודש ומציע אופציות משתלמות מאד בכל מה שקשור לטיפוח העור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *