קניית עדשות מגע באינטרנט – החוויה שלי מאתר SmartBuyGlasses

עדשות מגע

נתחיל ברקע – כבר יותר מעשור שאני מסתובבת עם עדשות מגע. מאז הילדות הראייה שלי לא משהו, ויש לי עיניים די יפות (כך אומרים), אז כמובן שניסיתי להימנע ככל האפשר מהרכבת משקפיים. עובדה נוספת שחשובה לסיפור היא שעקב עבודה של קרוב משפחה בחברה מהתחום, לאורך העשור האחרון זכיתי לקבל עדשות מגע יומיות של אחד המותגים המובילים בחינם. אבל, לכל דבר טוב יש סוף, ואנשים נוטים להחליף מקומות עבודה, כך שלא מזמן האופציה הזו הפכה ללא רלוונטית. הבלון שלי התפוצץ. נותרתי במדבר העדשות, ללא הכוונה וללא אופק.

אני יכולה למלא פוסטים שלמים על ההבדלים בין עדשות יומיות לעדשות חודשיות, ומה היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאופציות, ומה יוצא הכי משתלם. אבל זו לא הנקודה. הנקודה היא שלא משנה איך עושים את זה – עדשות מגע זה פאקינג יקר!

ההחלטה הראשונה שלי בתור “יתומת” עדשות הייתה פשוטה – אני לא הולכת לשנות את השגרה שלי. מה שאומר שאני הולכת להישאר עם עדשות יומיות, בתקווה לשמור על אותו המותג בו השתמשתי עד היום (במקרה שלי Proclear) – והמטרה כרגע הייתה למצוא איפה משיגים את העדשות במחיר הכי זול.

עדשות מגע
את מחזיקה ביד זהב גברת

אז השאלה הראשונה ששאלתי את עצמי –

אונליין או אופליין?

אבל תכלס, השאלה מיותרת. אין כמעט עמוד פה באתר שלא מציג באופן ברור את פערי המחירים בין רשתות הריטייל הישראליות לאתרי המכר בחו”ל. ואם זה נכון עבור מוצרי איפור וטיפוח, אין סיבה שזה יהיה שונה עבור עדשות מגע.

מניסיון אישי – את העדשות שאני מרכיבה קניתי לראשונה אצל האופטימטריסט, בחבילה לשנה (ז”א 365 עדשות לכל עין). עכשיו, כשבדקתי מחירים באונליין, הבנתי שהם עלו לי פי שניים ממה שהייתי יכולה לשלם, ובלי הצורך לקנות כמות לשנה שלמה.

אם זו פעם ראשונה שאת קונה עדשות – יש חשיבות גדולה לייעוץ ובדיקה של אופטימטריסט מוסמך, התאמה אישית והדרכה. אם כבר עשית את זה ואת מרוצה מסוג ומותג העדשות שלך – תחסכי לעצמך זמן וכסף ותזמיני אותן ישירות באונליין.

זה מה שאני עשיתי:

הזמנת עדשות מגע באינטרנט

הכוונה ההתחלתית שלי הייתה להזמין מאחד הספקים המקומיים: סופרפארם, אופטיקנה וכו’. אבל מבחינת מחיר הם לא שונים מהאופליין, זאת אומרת יקרים בצורה מפחידה. ולכן הזמנה מחו”ל איט איז.

אחרי שבחנתי את כל האתרים הגדולים, בסופו של דבר בחרתי להזמין דרך אתר שנקרא SmartBuyGlasses.

הסיבה שבחרתי בהם היא שהמחירים שלהם היו הכי זולים למותג בו אני משתמשת (Proclear). בנוסף, האתר נראה סופר אמין, משרת מיליוני לקוחות בכל העולם ומבטיח:

  • הנחה שהולכת וגדלה ככל שמגדילים את הכמות בהזמנה.
  • אחוזים מכל קנייה נצברים כזיכוי לקניות הבאות.
  • אחריות של שנתיים על כל מוצר.
  • מציעים משלוח בינלאומי חינם, גם לישראל.
  • מקבלים החזרות עד 100 יום מהקניה.
  • מתחייבים על המחיר הכי זול, וטוענים שבמידה ומצאת מחיר זול יותר במקום אחר, הם מתחייבים לזכות אותך ולהוריד את המחיר ב-2 פאונד יותר.
ההבטחות של SmartBuyGlasses

כניסה ל-SmartBuyGlasses

התוצאה

ההזמנה הגיעה אחרי פחות משבוע. האריזה הייתה כפולה – קופסת קרטון קשיחה ובתוכה, ארוזה בתוך שקית פצפצים, קופסה נוספת, לבנה –

ככה זה הגיע
ככה הקופסא הגיעה

בתוך הקופסה היו האריזות החודשיות של העדשות, גם הן עטופות בשכבה נוספת של פצפצים –

ככה זה בפנים
ככה זה נראה בפנים

כבר פתחתי את הקופסה והוצאתי את העדשות, אז ניסיתי לשחזר איך זה היה נראה ארוז… אבל כמובן שזה לא הגיע פתוח 🙂

ברור שתוצאת המבחן היא הצלחה מסחררת. לא רק שהמחיר היה הכי זול שמצאתי, המשלוח הגיע מהר (יחסית) ובחינם, ארוז בצורה סופר מתחשבת והמוצרים היו מושלמים.

אבל זה לא מה שקנה אותי. אחרי ההזמנה הזו, שעשיתי בתור מבחן, עשיתי הזמנה נוספת, הפעם יותר גדולה. ושם קרה משהו שהבהיר לי שהאנשים באתר הזה באמת מבינים בשירות לקוחות ובמה שהם עושים.

כמו שכבר שציינתי – ככל שמזמינים יותר, ההנחה גבוהה יותר – אז הפעם הזמנתי עדשות לתקופה יותר ארוכה. ההזמנה יצאה קצת מעל המאה דולר (יותר מה-75 דולר שפטורים ממע”מ). המשלוח עדיין היה חינם, והם לא חייבו אותי במע”מ במעמד הקניה, אז די שכחתי מזה בזמן ההזמנה ורק לאחר מכן הבנתי את הטעות שלי ונתקפתי בפחדים שהחבילה הולכת להיעצר במכס ושאצטרך לשלם עליה תוספת מס.

החבילה מגיעה לארץ באופן מפתיע ללא שום בעיה. אני פותחת את האריזה ורואה את תעודת המשלוח. המחיר שהם כתבו על הקופסה? 75 דולר. ינעל רבאק איזה גברים.

SmartBuyGlasses
האתר – לחצי כדי להיכנס

בקיצור – אני לקוחה קבועה שלהם כבר, ובאמת ממליצה עליהם מכל הלב לכל מי שמרכיבה עדשות מגע.

ניסית? אשמח לשמוע על החוויה שלך בתגובות.

9 Comments on “קניית עדשות מגע באינטרנט – החוויה שלי מאתר SmartBuyGlasses”

  1. אני ממש ממש ממש פוחדת לגעת בעיניים ואף עם לא ניסיתי אבל קראתי את הפוסט ובדקתי מחירים באתר ושווה לנסות

    שאלה קצת מפגרת:)
    נראה לך שאני יכולה להזמין עדשות בלי שניסיתי? כאילו אני יודעת מה המספר שלי במשקפיים אז זה אותו דבר לא?

    בלי קשר חייבת לציין שהאתר מהמם והתכנים בו מושלמים!
    וכמובן שנרשמתי להגרלה של הבושם, מחכה כבר שתפרסמי מי הזוכה:))))))))

    1. היי הראל,
      אתה צודק, עכשיו נכנסתי לבדוק ואכן המשלוח חינם הוא רק בהזמנה שמעל 45 פאונד:
      עלות משלוח
      לא יודעת אם זה טעות שלי בזמן הכתיבה (ההזמנה שלי הייתה יותר מ-45 פאונד), או שהם שינו את המדיניות מאז שהפוסט פורסם.
      בכל מקרה אני מאד ממליצה על האתר, גם אם צריך להזמין עדשות לחודשיים ולא לחודש כדי שהמשלוח יהיה בחינם, זה שווה.

  2. מבדיקה שלי, אין משלוח חינם, גם לא ברכישה מעל 45 פאונד, המשלוח עולה 9.99 פאונד
    שאלה נוספת, האם תמיד הם רושמים מחיר נמוך יותר בשביל המס? אפשר לסמוך על זה?

  3. רכשתי מהם עדשות, אפשרו להזמין רק שתי קופסאות למרות שהמספר שלי בשתי העיניים זהה ורציתי חבילה אחת, מבחינתי גם עם תשלום מע”מ היה יוצא זול משמעותית מהארץ אבל פדקס הוסיפו את העמלות שלהם מה שהסתכם ב 240 ש”ח.
    עדיין זול יותר מהארץ אבל בחרתי לסרב לקבל, אני אחפש מקום שימכור לי רק חבילה אחת ככה שלא יעלה מעל ה 75 דולר.

  4. אין שום בעיה להזמין רק חבילה אחת. במסך הבחירה להוריד את סימון ה”וי” הכחול שליד אחת העיניים ואז ניתן לבחור רק בחבילה אחת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *