האתר הרשמי של מייקל קורס שולח לישראל – האם זה שווה?

מייקל קורס

ממש לא מזמן גיליתי שהאתר הרשמי של מייקל קורס עושה משלוחים לישראל. ולא רק שהוא עושה משלוחים – הם חינם (בהזמנה של מעל 600 ש”ח), וכבר כוללים בתוכם את מחיר המע”מ והמשלוח, כך שלא צפויות שום בעיות משלוח, כיאה למותג יוקרה שכזה. אבל מה האופציות השונות כשאנחנו מחפשים להזמין תיקים או נעליים של מייקל קורס לישראל, ואיפה הכי כדאי לעשות את זה?

יצאתי לבדוק.

על מייקל קורס

אני לא חושבת שצריך להציג את מייקל קורס – בכל זאת מדובר באימפריית אופנה ובידור שקשה להתחמק מהשפעתה הגלובלית – אבל אם במקרה מצאת את עצמך כלואה במערה בעשור האחרון, להלן תקציר.

מייקל קורס הוא מעצב אופנה אמריקאי ממוצא יהודי. הוא עלה לתודעה הציבורית לראשונה כשמונה בשנת 1997 למעצב הראשי והראשון של בית האופנה סלין (Celine). קורס חולל מהפכה בבית האופנה על ידי כך שעיצב אקססוריז שונים בנוסף לפריטי אופנה רבים, ולבסוף עזב באוקטובר 2003 כדי להתמקד במותג העצמי שלו, תחת השם “MICHAEL”.

מאז, הוא התפוצץ.

כיום, יש לו יותר מ-800 חנויות ברחבי העולם. בנוסף לכך,הוא מחזיק קולקציית בגדי מסלול נוספת אשר נמכרת בחנויות יוקרה כגון סאקס השדרה החמישית, ניימן מרכוס, נורדסטרום ורבות אחרות – ומגוון רחב של תיקים, נעליים, אקססוריז ובישום (האהוב עלי – הבושם גלאם ג’סמין שלו).

בין לקוחותיו אפשר למצוא מפורסמות רבות וביניהן אוליביה ווילד, דקוטה ג’ונסון, בלייק לייבלי, ג’ניפר לורנס, טיילור סוויפט, אנג’לינה ג’ולי, ג’ניפר לופז, היידי קלום, ויולה דייוויס ואפילו מישל אובמה. הוא גם השתתף בתור שופט בתוכנית הריאלטי פרויקט מסלול לצדה של המנחה היידי קלום (מאז הוא פרש על מנת להתמקד בעסקי האופנה שלו), ופרסומים שונים העריכו את הונו האישי בכמעל למיליארד דולר.

מייקל קורס
מייקל קורס

ושלא יהיה לך ספק – מדובר במותג יוקרה. המוצרים שלהם עשויים מחומרים באיכות הגבוהה ביותר תוך שימוש בטכניקות הטובות ביותר, כיאה לבנאדם שנשם אופנה מגיל אפס (אימו הייתה דוגמנית, והוא עיצב עבורה את שמלת הכלה שלה כבר בגיל 5). אחרי כל כך הרבה שנים בעסק, זה ברור שקורס יודע את העבודה והמגוון הרחב שלו משקף את זה – בנוי על שנים של ידע ועשרות שנים של מסורת. כל זה אומר שמוצר MMK הוא בהחלט מותרות, כזה שיוצר כדי להחזיק לאורך זמן ולגרום לך להרגיש מדהים.

מאיפה להזמין מייקל קורס לישראל?

אוקיי, אז יש לנו כמה אופציות.

הראשונה היא האתר הרשמי של מייקל קורס.

לקניה באתר יש כמה יתרונות גדולים. ראשית, הוא מציע משלוח “מסירה מהירה” שמגיע לישראל תוך 3-4 ימי עסקים, עם מספר מעקב כמובן, וכל זה בעלות של 30 ש”ח (וחינם עבור הזמנות של מעל 600 שקלים). מעבר לכך האתר מתחייב כי המחירים שמופיעים בו כוללים את כל המע”מ, עלות המשלוח וכל השאר בצורה כזו שקל וברור להבין כמה זה הולך לעלות לך, וכמובן שמדובר על האתר הרשמי כך שיש בו את מגוון המוצרים הרחב ביותר, והקולקציות הכי חדשות.

לסיכום – מדובר על חווייה של מותג יוקרה, ומרגישים את זה.

האופציה השניה היא לקנות מחנות המותג באמזון. לקניה באמזון יש את היתרון של קניה מהספק המבוסס והגדול ביותר בעולם, מה שמאפשר לשלב את המוצרים של מייקל קורס עם כל דבר אחר בהזמנה אחת. המגוון יחסית רחב (אולי קטן במעט מזה של האתר הרשמי), וגם פה המע”מ ושאר המיסים מחושבים במחיר, שבגדול די דומה לזה שבאתר הרשמי, אולי עם משלוח טיפה יותר יקר (ואיטי).

בכל מקרה את מוזמנת לחפש ולהשוות את המחירים – הנה החלוקה למחלקות: בגדי נשיםשעוני נשיםתיקיםתיקי יד.

והאופציה האחרונה שמצאתי היא באתר The Hut. אין הרבה מה לספר על “דה האט”, אתר הקניות הבריטי שהוא אולי הגדול מכולם, וללא ספק ה-“אבא” בקבוצה של המון אתרים אחרים שהוא הבעלים שלהם (לוק פנטסטיק, Skin Store ועוד רבים אחרים – ועל כל זה כתבנו כבר בפוסט שלנו על אתר דה האט).

המגוון יחסית מצומצם – ומתמקד בפריטים הפחות יוקרתיים של המותג – אבל המחירים בכלל לא רעים.

מהאתרים הישראלים לא הייתי ממליצה לקנות, פשוט כי המחירים בהם יותר יקרים בפער משמעותי. אז לסיכום, יש לנו 3 אופציות:

האתר הרשמי של מייקל קורס | חנות המותג באמזון | מוצרי המותג ב-The Hut

מייקל קורס

האם מדובר עדיין במותג יוקרה? (או במילים אחרות: יש מבצעים?)

אז נכון, באמת הייתה פעם תקופה שתיקים של מייקל קורס היו סמלי סטטוס נחשקים מאוד, אך הבועה שנקראת MK קצת איבדה מהאוויר בשנים האחרונות. לפי מגזין “ביזנס אינסיידר”, חשיפת היתר של המותג בשנים האחרונות דווקא גרמה לו לסבול דווקא מירידה גדולה במכירות, פשוט כי הוא איבד קצת מהאפיל היוקרתי שלו.

או במילים אחרות – בסוף שנת 2011 היו בעולם רק 231 חנויות של מייקל קורס, כיום יש יותר מ-700. ההתרחבות העצומה הזו תורגמה לגידולים גדולים במכירות במהלך השנים האחרונות, במיוחד בחנויות האאוטלט הפופולריות של המותג. בכל ענף אחר, יותר מכירות ויותר לקוחות זה דבר טוב. אבל כשמדובר על מותג יוקרה, יותר מדי פופולריות עלולה להיות קטלנית.

אנאמה ג’וי, פרופסור בפקולטה לניהול באוניברסיטת בריטיש קולומביה, חקרה מה גורם לאנשים לרכוש מותגי יוקרה. ובניגוד למותגי אופנה רגילים בהם הצרכנית מחפשת מוצר שתואם לאופנה ולטרנד האחרון על מנת להשתלב, צרכנים של מותגי יוקרה מחפשים את ההפך: הם רוצים לבלוט, עם מראה שלאף אחד אחר אין.

בזמן האחרון החברה מנסה לתקן את הרושם. אך בעוד שהמוצרים מהממים, מיוצרים באיכות גבוהה והמותג משווק כמותג יוקרה – אם את מתכננת לקנות מייקל קורס, אני ממליצה לך להיות סבלנית ולנסות לתפוס את אחד מהמבצעים הרבים שהם עושים (בעיקר באתר הרשמי), בו לפעמים ניתן למצוא מוצרים בהנחה של עד 50%!

תיק מייקל קורס

לסיכום

אז למרות שמייקל קורס די נפל קורבן להצלחה שלו עצמו ומעמד העל שלו נשחק בשנים האחרונות, עבורנו – פשוטות העם – זה דווקא עובד טוב, כי זה אומר שהוא ירד לרמת ה-Affordable Luxury, קרי מוצר יוקרה נגיש. זה מאפשר לנו ליהנות מגאונות עיצובית של מעצב על, רמת ייצור ואיכות גבוהה, ושירות יוקרתי – וכל זה במחיר שהוא בסך הכל ממש נגיש.

אם את מחפשת את המוצרים הכי חדשים וחווית קניה טובה, אני ממליצה על האתר הרשמי של MK. מצד שני, אני הראשונה שמאמינה בהשוואת מחירים וחיפוש מבצעים, ולכן אמזון או The Hut הן אופציות טובות ששווה להציץ בהן.

וזהו. יש לך המלצות נוספות, שאלות או הערות? אשמח לשמוע ממך בתגובות!

4 Comments on “האתר הרשמי של מייקל קורס שולח לישראל – האם זה שווה?”

  1. מחפשת לקנות את השעון החכם הזה של מייקל קורס
    Gen 5E Darci Pavé Silver-Tone Smartwatch
    באתר הגלובלי יש עליו כרגע מבצע 400 ש”ח הנחה לסייבר מאנדיי
    חוששת קצת בגלל נושא האחריות ותיקונים, במידה ויש תקלה האם ידוע האם צריך לשלוח אותו לחו”ל? והאם הוצאות המשלוח/מיסים חלים עליי? הבנתי שבתהליך הקנייה וההזמנה מייקל קורס מטפלים בעליות מכס ושילוח אבל מה לגבי תקלות ותיקונים באחריות?
    בנוסף, האם ידוע האם השעון תומך בעברית?

    1. היי נטלי,
      לא יצא לי להזמין מהם שעון אף פעם אז אני לא יודעת לענות.. ממליצה לבדוק מול שירות הלקוחות שלהם.
      מניחה שיש לזה פתרון ובמקרה של תקלה יש להם ספק בארץ, או שמקבלים החזרות – בכל זאת מותג יוקרה. אבל באמת שצריך לוודא מולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *