איפור קשת בענן: על היילייטר בצבעי הקשת

איפור קשת בענן

כשהייתי צעירה יותר, איפור קשת בענן היה מיני אובססיה שלי. הכל התחיל לפני כמה שנים כאשר חברה בשם Bitter Lace Beauty יצרה היילייטר בצבעי קשת בענן שהפך לשגעון עולמי. ההיילייטר הזה שלהם היה אמור להיות פריט במהדורה מוגבלת שנוצר לכבוד חגיגות יום פטריק הקדוש, אך לאור ההצלחה הפנומנלית החברה החליטה להשאיר אותו כחלק מהמגוון שלהם באופן קבוע, וגם אז הוא כמעט תמיד היה “לא במלאי”.

ככה זה נראה אז:

בזמנו קהל הלקוחות היה ממש נלהב מאותו איפור קשת בענן ושילוב הצבעים הייחודי. בעולם של מוצרים די דומים אחד לשני, ההיילייטר הזה באמת היה פריט ייחודי, כמו חד-קרן מיוחד במינו. הפלטה כללה פסים ורודים, כתומים, צהובים, ירוקים, כחולים וסגולים אשר השתלבו זה בזה בצורה חלקה, בנוסף לנצנצים אשר החזירו את האור והוסיפו הארה נוספת. התמונות והסרטונים באמת היו מהפנטים, וממש קל להבין מהם למה העולם השתגע מהתופעה החדשה.

ככה זה נראה:

אבל זה היה פעם. מהמם ככל שהמוצר הזה יהיה, לדעתי הפסיקו לייצר אותו, והטרנד גם קצת חלף מהעולם. ואז הגיעה מייבלין.

איפור קשת בענן של מייבלין

היילייטר Master Fairy של מייבלין

מייבלין זו חברה שידועה בחדשנות שלה – בכל זאת, החברה הזו המציאה את המסקרה! – וגם פה, למרות שלא הייתה הראשונה היא לקחה את טרנד ה-“איפור קשת בענן” ושדרגה אותו בצורה מדהימה עם היילייטר Master Fairy.

מדובר על היילייטר פודרה סופר צבעוני שהוא גם יפהפה וגם מרגש. כפי שאת יכולה לראות, הוא כולל את כל צבעי הקשת עם ארבעה פיגמנטים חזקים ונוצצים. המרקם מושלם לניסויים, שכבות ומיזוגים ומאפשר משחק אינסופי, ללוק יומיומי או ליצירה של משהו מיוחד.

לצערי המוצר הזה לא עשה עליה לארץ, ועד כמה שאני יודעת הוא אפילו לא עזב את תחומי ארה”ב. באמזון ארה”ב אפשר למצוא אותו במחיר מצחיק של כ-20 ש”ח בלבד, מצד שני, הבעיה עם האתר כרגע הם דמי המשלוח הגבוהים. יש לזה שני פתרונות: או להזמין ביחד עם עוד מוצרים אחרים, מה שיהפוך את עלות המשלוח לזניחה (או אפילו יקנה לך משלוח חינם), או להשתמש בקופונים שאמזון מציעה כחלק מהכניסה שלה לישראל.

וכמו תמיד, אם את מכירה מקום בו אפשר להזמין במחיר טוב יותר, אשמח לשמוע פה בתגובות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *