ליידי גאגא היא הפנים של בושם ולנטינו החדש

ליידי גאגא

היא אושיה שהעניקה השראה למיליונים, שחקנית, תופעה מוזיקלית זוכת פרסים ועכשיו ליידי גאגא היא גם הפנים של בושם ולנטינו החדש.

בשנים האחרונות הסיפורים מאחורי ההשקות של ולנטינו ניסו לחגוג את המגוון האנושי והאישיות האינדיבידואלית. הם היו הומאז’ לכל הנשים, ללא קשר למוצא, גיל או העדפה מינית, ולכן זה בכל לא מפתיע שולנטינו בחרו בליידי גאגא בתור הפנים של בושם ולנטינו החדש (שאמור להיות מושק בספטמבר) – Voce Viva. הרי יש יותר מגוון, פתוח ואינדיבידואלי מאשר ליידי גאגא?

המנהל היצירתי של בית “ולנטינו”, פייר-פאולו פיצ’יולי, חשף את החלטת המותג בהצהרה: “ליידי גאגא מסמלת חופש, מודעות עצמית, לב טהור. ההשתתפות שלה בקמפיין הזה מעלה את הכוח הסמלי שלו לרמה הגבוהה ביותר. היא אייקון של דור. המסרים שלה של חופש, תשוקה לאמנות, מודעות עצמית ושוויון זהה לאלו שלנו בקהילת ולנטינו. אני כל כך גאה שהיא איתנו”.

באשר לתגובה של ליידי גאגא, היא אמרה שהיא לא יכולה להיות מאושרת יותר מאשר לייצג מותג שתומך באנשים על מי שהם, והוסיפה: “תהיי עצמך, תאהבי את מי שאת, אל תוותרי על החלומות שלך”.

על בושם ולנטינו החדש

כרגע הם עוד לא שחררו פרטים לגבי הניחוח החדש, ואנחנו לא יודעות שום דבר מעבר לשמו, שהוא כאמור Voce Viva.

אם מזכירים את הניחוחות הקודמים של המותג, חייבים לציין את בושם דונה המפורסם על שלל גרסאותיו, בושם Uomo היותר חדש ואת סדרת ולנטינה הפרחונית – כולם מוצלחים מאד לפי דעתי.

את בשמי ולנטינו ניתן להשיג בארץ ברשתות השיווק המובחרות: סופר פארם, בי, רשת אפריל והמשביר. באינטרנט בד”כ ניתן למצוא במחירים טובים יותר, כמו למשל בסטרוברינט:

בושם ולנטינו
לחצי לכניסה למגוון בשמי ולנטינו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *