ג’סיקה אלבה עושה איפור פנים מושלם תוך פחות מחמש דקות

ג'סיקה אלבה

אולי לא ידעתן, אבל בזמן שכולנו תקועות בבית בגלל הקורונה, ג’סיקה אלבה המשיכה להיות מלכת על ופתחה את ערוץ היוטיוב שלה. מאז היא מפרסמת באופן עקבי סרטונים על יופי, אופנה ואוכל. בסרטון האחרון שלה, מייסדת המותג The Honest Company הציגה את כישורי האיפור המהירים שלה על ידי יצירת איפור פנים מלא (ומהמם) תוך פחות מחמש דקות. כל כך התפעלתי מהסרטון ומהיכולות שלה שהרגשתי צורך לשתף.

הסרטון, שנקרא “אתגר קונטור ב-5 דקות עם סופיה וולאוס” מציג את ג’סיקה אלבה וסופיה וולאוס (עוד יוטיוברית מומלצת) מנסות לתקתק את איפור הפנים שלהן – פריימר, בסיס, קונטורינג ופודרה – תוך חמש דקות או פחות. זהו אתגר מושלם למי שבילתה שנים על כיסא המתאפרת בקריירה הקולנועית שלה, ועוד שנים כבעלת חברה ויזמית ביוטי מצליחה – ולכן זו לא הפתעה שהיא עשתה את זה בשלמות וקלילות בצורה וירטואוזית.

הסרטון מתחיל כששתי הנשים עושות גבות ואוספות את השיער לאחור לפני שמתחילות את הטיימר, ואז מפעילות את השעון ונכנסות למירוץ איפור הפנים. אלבה משתמשת ב-Everything Primer Matte של המותג שלה, ואחריו קרם לחות CCC – קרם לחות עם ויטמין סי והגנה ברמת -SPF30, בגוון בהיר. ואז, באמצעות אותו מוצר בגוון הבינוני, היא עושה קונטור – לדבריה זו דרך מצויינת לקבל הגנה נוספת מפני השמש.

כדי לשפר את ההצללה, היא משתמשת בקרם Everything Cream Foundation Compact עם גויאבה, שהוא כהה בכמה גוונים מגוון עורה. בהמשך היא מוסיפה נגיעה קטנה של פודרה מאירה Luminizing Glow Powder – היא משתמשת בשני גוונים שונים על מנת לעצב הארה וזוהר מושלמים.

לבסוף, היא משתמשת במברשת רכה קטנה ואחריה ספוג כדי לוודא שהכל משתלב בצורה חלקה. בסופו של דבר ג’סיקה אלבה סיימה בזמן (ואפילו עד עוד כמה שניות לבזבז) כשהיא נראית מדהים. אגדה.

אם יש לך 5 דקות – הנה הסרטון:

המוצרים שמוצגים בסרטון:

ג'סיקה אלבה
ג’סיקה אלבה – גם יפה, גם מוכשרת, גם בעלת חברה של מיליארד דולר.
ואני הרגע אכלתי פיתה עם חומוס כי לא היה לי כוח לבשל
Honest Company

על “The Honest Company” של ג’סיקה אלבה

The Honest Company היא חברת מוצרי צריכה אמריקאית שנוסדה על ידי השחקנית ג’סיקה אלבה, עם החזון לייצר מוצרי טיפוח וטואלטיקה “אתיים” – עם מרכיבים טבעיים, נקיים ושקיפות מלאה למול הצרכן. כנראה שהרעיון היה לא רע, כי החברה הגיעה למכירות של 250 מיליון דולר כבר בשנת 2016, והיום היא מוערת ב-1.7 מיליארד דולר.

ב-2015 החברה פתחה תת מותג בשם Honest Beauty שמכיל כיום קו מוצרים נרחב של מאות מוצרי טיפוח ואיפור. כל המוצרים מופקים מחומרים צמחיים נטולי פרבנים, סולפטים או חומרים כימיים.

One Comment on “ג’סיקה אלבה עושה איפור פנים מושלם תוך פחות מחמש דקות”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *