דבק ריסים מומלץ – 4 בחירות של דבק איכותי לריסים מלאכותיים

דבק לריסים מלאכותיים

דבק ריסים מומלץ וטוב הוא אחד המרכיבים החיוניים ביותר לצרכניות ביוטי אובססיביות. ואני אומרת את זה מניסיון: אין כמו ערב מקולל אחד עם עשרים ריצות למראה לחיבור מחדש של הריסים כדי לגרום לך להבין את החשיבות של דבק טוב. ובסופו של דבר, ההבדלים במחיר הם זניחים, ודבק טוב לריסים מבטיח לך יום שלם (או לילה) עם ריסים מלאכותיים שנשארים במקומם ללא מאמץ, וראש שקט.

אגב, אם את לא יודעת איך לשים ריסים מלאכותיים – את מוזמנת ללמוד במדריך הפשוט שכתבנו (בקישור).

אז אחרי שהסכמנו שזה חשוב, איזה דבק ריסים הוא הכי טוב? הלכנו, חקרנו ואספנו כמה מועמדים שווים.

דבק לריסים דולי גלו

STUCK ON YOU GLUE

הדבק ריסים של דול ביוטי הוא אחד הפייבוריטים ברשת, והוא דבק לבן למריחה שעובד טוב עם כל סוגי הריסים המלאכותיים. האפקטיביות שלו והקלות הרבה שלו לשימוש הופכות אותו לאידיאלי למתחילות, ולכל אחת שמחפשת שימוש פשוט ללא מתחים. אחת המגיבות לגבי כתבה “זה דבק הריסים היחיד שניסיתי שלא גורם לעיניים שלי לדמוע ומחזיק כל היום”, ומגיבה אחרת הוסיפה טיפ למריחה: “שימי קצת דבק על קו הריסים שלך ותני לו להתייבש למשך שתי דקות לכל היותר, כך שהוא ממש דביק וסמיך לפני המריחה. תאמיני לי שהריסים שלך ידבקו ויחזיקו גם באמצע סופת רוח”.

לעמוד המוצר בביוטי ביי

דבק לריסים DUO

דבק לריסים של DUO

דבק הריסים המהיר של DOU הוא אחד מהמוצרים רבי המכר של אתר ביוטי ביי, ולא קשה להבין מדוע. הדבק הזה מושלם לגימור ברור בזכות קלות השימוש שלו ועוצמת ההחזקה הגדולה. אחת המגיבות הסבירה: “אני משתמשת בדבק השחור או השקוף בהתאם לאיפור שלי, אבל אני אוהבת את שניהם. הם מתייבשים מהר ומחזיקים כל היום. זה דבק הריסים היחיד שלא גורם לפינה הפנימית של הריסים שלי להשתחרר. אני מורחת אותו כמו אייליינר ושמה מסקרה ורק אז את הריסים, וזה עובד נפלא”.

מגיבה נוספת הסכימה וציינה שהיא לא תקנה שום דבר אחר מלבד הדבק הזה, והוסיפה שהריסים המלאכותיים שלה “החזיקו לילה שלם בחוץ עם הרבה ריקודים”. אנחנו בעניין.

לעמוד המוצר בביוטי ביי

דבק מומלץ לריסים DUO

STRIP LASH של DUO

עוד פייבוריט של אותו המותג הוא הדבק Strip Lash, גם הוא של DUO. הפעם הוא מומלץ לריסים גדולים יותר, וגם פה התגובות מהללות: “הדבק הזה הוא הפייבוריט הכי גדול שלי! אני תמיד מורחת אותו על רצועת הריסים ומוסיפה כמו כיפה קטנה לפינות הפנימיות והחיצוניות של העפעף שלי – וזה מקבע את הריסים למקומם”.

מגיבה נוספת נתנה עוד המלצה: “אני מורחת אותו על רצועת הריסים ואז לוחצת אותה בעדינות על קו הריסים שלי כדי להעביר את הדבק לעין שלי, מחכה שהוא יתייבש מעט ואז מורחת אותו ממש ללא מאמץ!”.

לעמוד המוצר בביוטי ביי

דבק לריסים bPerfect

דבק לריסים חזק במיוחד של bPerfect

הדבק האינטנסיבי של bPerfect מציע אחיזה ארוכת טווח, חזקה, וייבוש מהיר שהופך אותו למועדף למי שצריכה דבק חזק במיוחד. אחת המגיבות ציינה “אני אוהבת לאחרונה את הדבק האינטנסיבי של bPerfect. היו לי כל כך הרבה בעיות ומקרים בהם הפינה הפנימית של הריס לא נדבקה, אבל כשהתחלתי למרוח קו דבק דק על גבי האייליינר השחור שלי ומאז החיים שלי יפים”.

שימי לב שהדבק הלבן מתייבש שקוף והדבק השחור משתלב עם האייליינר – אז בחרי בהתאם.

לעמוד המוצר בביוטי ביי

ריסים

דבק ריסים מומלץ – סיכום

אחרי שיש לך את הדבק המומלץ, הגיע הזמן לבחור את הריסים הנכונים. באופן אישי אני אוהבת את הריסים של SAMPLE BEAUTY – מעין “מותג הבית” של האתר Beauty Bay. הם טבעוניים, חפים מאכזריות, עשויים מסיבי משי ונותנים מראה מאד טבעי.

למותג הזה יש גם דבק לריסים (לחצי לכניסה לעמוד שלו) – והוא בהחלט לא רע, וגם עולה פחות מ-5 שקלים ליחידה – שאני חייבת להודות, זה פלוס לא קטן. מנגד, במחירים כאלו נמוכים אני בהחלט מאמינה שכדאי להשקיע עוד כמה שקלים ובאמת ללכת על מוצר פרימיום, אבל משאירה לך את הבחירה.

ואחרי שסיימת עם התהליך ויצאת מהממת – הגיע הזמן ללמוד איך להוריד את הריסים המלאכותיים, לא?

3 Comments on “דבק ריסים מומלץ – 4 בחירות של דבק איכותי לריסים מלאכותיים”

  1. הזמנתי באליאקספרס אייליינר קסם שאחרי ששמים אותו לפני שמתיבש אפשר להדביק עליו ריסים עובד די יפה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *