דה אורדינרי בופט (The Ordinary Buffet): סקירה

דה אורדינרי Buffet

אני כבר לא זוכרת מתי קיבלנו כל כך הרבה שאלות על אותו הנושא, אבל זה נראה שיש ביניכן המון שמתעניינות במוצרים ובשגרות הטיפוח של דה אורדינרי, ובצדק – המוצרים שלהם כל כך זולים שאת רק רוצה לקנות את כולם, כמו ילדה בחנות ממתקים – וכמעט כולם אפקטיביים ומושלמים. מצד שני, אחת הדאגות בכל הנוגע למותג היא השאלה התמידית של “כמה זה יותר מדי” – ואולי כדי טיפה להקל על אלו מאיתנו שנוטות לרצות את הכל, הם יצאו עם “דה אורדינרי בופט” (The Ordinary Buffet).

והמוצר הזה, כשמו כן הוא, “מזנון”. בניגוד לרוב הפורמולות של דה אורדירי שמבוססות על מרכיב אחד או שניים בריכוז גבוה ואפקטיבי, פה מדובר על “קוקטייל” של המון מרכיבים שווים.

אז על מה מדובר, למי הוא מתאים ואיך משתמשים? הכל בפוסט של היום.

דה אורדינרי buffet

לקריאה נוספת: 12 המוצרים הכי שווים של דה אורדינרי

מה זה The Ordinary Buffet?

The Ordinary Buffet הוא סרום רב-משימתי על בסיס מים אשר מכוון בצורה חכמה ואפקטיבית למקסימום סימני הזדקנות בבת אחת, מה שעוזר בעיכוב הזדקנות העור ומשפר את בריאות העור הכללית. הוא עוזר להפחית קווים עדינים וקמטים, להגביר את הלחות, להקטין את מראה הפיגמנטציה, להבהיר עור עמום ולייצר מרקם עור יציב וחלק.

נשמע אתגר לא פשוט, לא? אז בואי נראה איך הוא עושה את זה.

מה יש ב-Buffet

פפטידים – פפטידים הן מולקולות החלבון המרכיבות את אבני הבניין של העור, ושומרות עליו חלק, גמיש ויציב. הפפטידים שולחים לתאי העור איתותים שמעודדים אותם לייצר יותר קולגן (שהעור שלנו מייצר פחות ממנו ככל שאנחנו מתבגרות).

מטריקסיל – מטריקסיל היא תערובת פפטידים חזקה אשר מנוסחת לקבלת תוצאות אפקטיביות לטווח ארוך. היא אפקטיבית במיוחד לעידוד ייצור הקולגן ותיקון נזקים בעור. המטריקסיל יכול להכפיל את כמות הקולגן שמיוצרת על ידי העור, ולתת לפנים שלך מראה רענן ונקי.

פרוביוטיקה – הסרום מכיל מרכיבים הידועים בתור כאלו שמעודדים את קיומם של חיידקים ‘טובים’, על ידי הזנה והגדלת כמות הפרוביוטיקה, הם מובילים למחסום עור חזק יותר ולהחזקת לחות טובה יותר בעור.

חומצות אמינו – חומצות אמינו פועלות לחיזוק ושיפור עמידות העור, שומרות על רמות לחות גבוהות ותורמות למראה בריא באופן כללי. הן גם מגינות על העור מפני נזקים הנגרמים על ידי רדיקלים חופשיים שעלולים להוביל לסימני הזדקנות.

חומצה היאלורונית – חומצה היאלורונית פועלת כמו מגנט המושך (ושומר) יותר לחות בעור. כל מולקולה של חומצה היאלורונית יכולה להחזיק עד פי 1000 ממשקלה במים, ולכן היא משפרת באופן מסיבי את רמות הלחות של העור.

למי זה מתאים?

כל אחת שמעוניינת לשפר את בריאות העור הכללית שלה יכולה להפיק תועלת משימוש ב-Buffet (והוא מושלם לכל סוגי העור), אך הוא מועיל במיוחד למי שמעוניינת להילחם בסימני הזדקנות העור.

The Ordinary Buffet: הוראות שימוש

יש למרוח על הפנים בבוקר ו/או בערב לאחר ניקוי ולפני קרם לחות. כדי לשפר את הספיגה שלו לעורף לחצי את הסרום לתוך העור במקום למרוח אותו.

מכיוון שהפורמולה הזו גם ככה עשירה בלא מעט מרכיבים, את לא באמת צריכה לשלב איתה סרומים אחרים, ויש שילובים מסוימים שכדאי להימנע מהם (ראי בהמשך). עם זאת, זה לגמרי בטוח להשתמש ב-Buffet של דה אורדינרי יחד עם מוצרים נוספים המכילים חומצה היאלורונית.

כמו שאמרנו, יש כמה מרכיבים שמומלץ לא לשלב אותם עם סרום ה-Buffet, מכיוון שהם יכולים לפגוע בביצועי הפפטידים, ובמקרים מסוימים אף עלולים לגרום לגירוי בעור:

איפה משיגים

דה אורדינרי Buffet

למרות שהמחירים של דה אורידנרי הם די זהים בין כל האתרים, המותג ידוע בתור כזה עם חוסרים תכופים במלאי (כנראה בגלל הביקוש הרב) ולכן שמתי פה בהמשך את כל האתרים השונים שמוכרים את המוצר. כאמור המחירים בד”כ זהים בין האתרים, אבל סומכת עליך שתדעי לבחור מה שמתאים לך.

המוצר זמין ב: Beauty Bay | Look Fantastic | Feel Unique | Amazon | Cult Beauty

Buffet + Copper Peptides 1%

ואם זה לא מספיק, חובה להזכיר את השדרוג לסרום הזה – פורמולת ה-“Buffet” בשילוב פפטידים מנחושת בריכוז 1%.

הוא שונה מה-“Buffet” המקורי, שכן הפורמולה הזו כוללת גם ריכוז של 1% פפטידים נחושתיים טהורים, מה שמגביר את המיקוד שלה לבריאות העור הכללית (בניגוד לאנטי אייג’ינג של המקור). הפפטידים האלו נמצאים באופן טבעי בפלזמה שלנו (תאי הדם) והם מציעים תמיכה במגוון רחב של פונקציות בריאות העור כמו שמירה על תפקוד חיסוני תקין, עיבוד קולגן, ייצור פיברובלסטים (תאים ברקמת החיבור של העור) ותגובות אנטי דלקתיות. הכללתם של פפטידי נחושת בסרום נותנת לו גוון כחול טבעי.

דה אורדינרי Buffet ונחושת

המוצר זמין ב: Beauty Bay | Look Fantastic | Feel Unique | Amazon | Cult Beauty

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *