דה באלם (The Balm): המוצרים האהובים ואיפה הכי שווה להזמין

דה באלם

היום אני רוצה לדבר המותג דה באלם (The Balm) – עוד אחד מאותם מותגים שמאד מצליחים בחו”ל וכחלק ממלחמת המותגים בין סופר-פארם ל-Be עשה עליה לארץ. אז האם יש לנו ממה להתלהב, מה המוצרים השווים שהמותג הזה מציע לנו ואיך המחירים בארץ מצליחים להתחרות מול המחירים בחו”ל? הלכתי לבדוק.

על דה באלם (The Balm)

The Balm הוא מותג יחסית צעיר, שנוצר בשנת 2004 על ידי מריסה שיפמן – בחורה צעירה מסן פרנסיסקו שתמיד נמשכה לעולם היופי והחליטה להתפטר מהעבודה ולייצר מותג של אהבה שיציע את כל המוצרים שהיו חסרים לה. היא התחילה להתנסות ולערבב מרכיבים במטבח הבית שלה, ויצרה את המותג בהתאם לפילוסופיה שלה, שמלווה אותו עד היום – איכות לפני הכל, מחיר הוגן וכמה שיותר גוונים ואופציות בחירה.

דה באלם צבר את הצלחתו בעיקר לאור קונספט ה-“יופי בחמש דקות” של המותג, שמציע את הטרנדים החמים ביותר בעולם הביוטי, איפור קליל ורענן ומחירים שפויים – והכל בקלות שימוש שתאפשר לך להתאפר תוך 5 דקות מהירות ולקבל את הלוק הנכון עבורך ללא מאמץ.

מה עוד אהבתי במותג הזה? ראשית, מדובר על אחד המותגים האיכותיים ביותר. לא רק שהמוצרים ברמה גבוהה, כולם נטולי פרבנים, ללא טלק ולא נוסו על בעלי חיים! ושנית, הקו העיצובי של המותג הוא ממש חמוד בעיני, עם אריזות צבעוניות בהשראת סרטי וחוברות קומיקס של שנות ה-50 עם שמות מצחיקים, סלוגנים של העצמה נשית והמון פמיניזם בועט, שקצת (הרבה) מזכיר את בנפיט. אבל מי אנחנו שנתלונן.

מוצרים בולטים

ההיילייטר המושלם עם השם המבריק מארי לומנייזר (Mary Lou Manizer) – שמגיע בשני גוונים – לבלונדיות ולברונטיות ובשני מרקמים : נוזלי ואבקתי. ניתן למצוא אותו ב-114 ש”ח ליחידה באתר Be או ב-69 ש”ח ליחידה בסטרוברינט. זה יותר מ-30% הפרש אבל נמאס לי לחפור פה על כמה המחירים בארץ הם הזויים.

The Balm
לחצי לכניסה לעמוד המוצר

עוד מוצר אהוב הוא המייק-אפ Even Steven שמגיע במרקם אוורירי במיוחד (שמוגדר ברשת בתור “סופלה”), עם כיסוי גבוה. גם פה פערי המחירים בולטים: 105 ש”ח ברשת Be, למול 65 ש”ח בסטרוברינט.

מייק אפ דה באלם
לחצי לכניסה לעמוד המוצר

עוד מומלץ הקונסילר TIME BALM המשלב נוסחה של קרם עיניים בתוכו, מסקרות עמידות שוות, שפתונים במבחר ענק של גוונים ובכללי, מלא מלא מוצרים שהם ממש חגיגה לעיניים.

the balm קונסילר
קונסילר Time Balm

ואי אפשר לשכוח את הברונזר המושלם – Bahama Mama. וכן, השם ממש מבריק.

Bahama Mama ברונזר the balm
Bahama Mama ברונזר

איפה הכי שווה לקנות?

אני חושבת שזה כבר די ברור מההשוואה שעשיתי פה למעלה – למרות ש-Be הביאו את המותג לארץ ולכן תמיד אודה להם על הכוונה הטובה, הזמנה מאתרים בחו”ל, בעיקר סטרוברינט בדרך כלל תהיה זולה בכ-30 עד 40 אחוזים!

כניסה לעמוד המותג בסטרוברינט

וזהו להיום, קצר ולעניין. יש לך מוצרים אהובים של דה באלם ובא לך לשתף? נשמח לשמוע ממך בעמוד הפייסבוק שלנו או פה בתגובות בעמוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *