מאמנת כושר פרסמה תמונות המדגישות את השפעת המדיה על דימוי גוף

דימוי גוף

בלוגרית כושר ומאמנת אישית בשם אנג’ולי מאק שיתפה שתי תמונות – זו לצד זו – כדי להתריע מפני השפעת המדיה על דימוי גוף, ולהדגיש על הבעייתיות בה נשים (ובעיקר נערות) משוות את עצמן לאידיאל יופי לא אמיתי, באינסטגרם או הטיקטוק.

היא עשתה זאת על ידי שיתוף של שתי תמונות שנלקחו אחת אחרי השניה. ל-153,000 העוקבים שלה באינסטגרם, היא כתבה: “שימו לב: זה לא לפני ואחרי”.

View this post on Instagram

✖️ This is not a before and after ✖️⁣⁣ Although it wouldn't surprise me if fad diet, keto detoxes and random overseas supplement companies use it to promote their own agenda 🙄 IT HAPPENS ALL THE TIME. Companies prey on people desperate for a quick fix but in reality this is just puffing out & then sucking in. Seconds apart as seen on my video post yesterday 😊 ⁣⁣ ⁣⁣ "When I sit down I have rolls, how do I get rid of them?" "At the end of the day my tummy looks bloated. Why?" "I have been working so hard but I still have rolls."⁣⁣ The list of things I get in the dms goes on 💕 I never get tired if educating all of you, I am here to help as much as possible 🤗 ⁣⁣ ⁣⁣ So a few key things I wish I knew when I started & what I want all of you to know is…⁣⁣ 1️⃣ You cannot outwork your nutrition. In order to lose fat from anywhere you need to be in a caloric deficit (eating less calories than your body requires to maintain) ✔️⁣⁣ 2️⃣ Carbs are not the enemy. You can eat bread and pasta 🍝👅 But the key is in moderation & alignment with your goals.⁣⁣ 3️⃣ Social media & magazines are NOT real life. It is curated to what someone wants you to see 👀 You will never see 100% of someone's life online.⁣⁣ 4️⃣ Focus on YOU. Don't try to copy XYZ, fad diets or waste money on juice detoxes. Just get a plan in place & stick to it 💪🏽 Trust your coach & the process. I wish I had got a coach from day one.⁣⁣ 5️⃣ Be kind to yourself! Years from now you won't care aboht the occassional night you "fell off your diet" with friends or the holiday with family where you felt bad for eating at the breakfast buffet 🥞 You want to remember the life time memories made with loved ones ♥️ ⁣⁣ Anjuli ✌🏽 ⁣⁣ XO

A post shared by YouTube Anjuli Mack 🎥 AUCKLAND (@anjuli_fitforlife) on

לאחר מכן היא הסבירה: “למרות שזה לא מפתיע אותי, מכיוון שיש המון חברות של דיאטות, תוספי תזונה, דיטוקס וכו’ שמשתמשות בזה כדי לקדם את עצמן והמוצרים שלהם, הן פשוט אורבות לאנשים שמחפשים פתרון מהיר, אבל האמת היא שרק מדובר על ניפוח החוצה של הבטן וכיווץ פנימה”.

היא המשיכה וסיפרה על הודעות פרטיות שהיא מקבלת מאנשים שמחפשים פתרון מהיר, בסגנון “כשאני יושבת יש לי בטן, מה אפשר לעשות?”, או “בסוף היום אני נראית נפוחה”. עבור אותם עוקבים היא פרסמה את התמונה, והוסיפה קצת ביקורת על השפעת המדיה על דימוי גוף:

“מדיה חברתית ומגזינים הם לא החיים אמיתיים, זה רק אוסף מצומצם של דברים שמישהו רוצה שתראי. את לעולם לא תראי מאה אחוז מהחיים של מישהו באינטרנט. תתמקדי בעצמך. אל תנסי להעתיק את א’ ב’ או ג’, או לעשות דיאטות אופנתיות ולבזבז כסף על גמילה ממיץ. פשוט עשי תוכנית תזונה ואימונים ותדבקי בה. סמכי על המאמן שלך ועל התהליך”.

והיא הוסיפה עוד טיפ חשוב – “תיהי עדינה עם עצמך! בעוד כמה שנים לא יהיה לך אכפת מאותו לילה ששברת את הדיאטה עם חברים או מהחופשה עם המשפחה בה התפרעת בבופה. את תרצי לזכור את הזכרונות הטובים שיצרת עם אנשים אהובים”.

מאמנת הכושר בת ה-26 סיפרה כי היא הרגישה בעצמה את השפעת המדיה על דימוי גוף, ואמרה בריאיון לדיילי מייל האוסטרלי: “גם עלי זה השפיע, והרגשתי ממש רע עם עצמי. בסופו של דבר פיתחתי מערכת יחסים ממש לא בריאה עם אוכל ופעילות גופנית מכיוון שניסיתי המון דברים שלא עבדו”.

או במילים אחרות, קני לעצמך איזה בגד ספורט חדש, נצלי את הסגר לכמה שעות של אימון ביתי, והכי חשוב, קחי את זה באיזי. את הכי יפה שנוח לך, וכמו שאמרו חז”ל: “אין יותר יפה מזו השלמה עם עצמה”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *