התנסות ראשונה עם וואו קוסמטיקס (Wow Cosmetics)

וואו קוסמטיקס

כבר הרבה זמן שאני רוצה לנסות את המוצרים של רשת Wow Cosmetics. בדרך כלל אני לא אוהבת מוצרים כל כך זולים, כי מה לעשות – כאשר מדברים על מוצרי איפור וטיפוח, מותג טוב משדר איכות, אפקטיביות וחומרי גלם טובים. ומותג זול – קצת פחות מושך. מצד שני, החלטתי ללכת על זה, ולנסות את פלטת הצלליות המדוברת של וואו קוסמטיקס.

וואו קוסמטיקס

על וואו קוסמטיקס – Wow Cosmetics

וואו קוסמטיקס היא רשת קוסמטיקה מוזלת אשר הוקמה כבר ב־2005. כיום הרשת מונה כ-67 סניפים ומגלגלת, על פי דיווחי הבעלים, כ־75 מיליון שקל.

החנויות הממותגות של Wow Cosmetics מנסות לשדר שירות טוב ולהעניק ללקוחה חווית קנייה נעימה וקלה.
לפחות לפי טענת החברה, מוצרי וואו קוסמטיקס עומדים בסטנדרטים גבוהים, הן ברמת המוצרים והן באיכות השרות – הם מיוצרים באיכות גבוהה, בטוחים לשימוש, מאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי ועומדים בתקן האירופאי לקוסמטיקה.

בחנויות ניתן למצוא מוצרי איפור, טיפוח, מברשות ואקססוריז במחירים מאד אטרקטיביים.

wow Cosmetics

פלטת הצלליות של וואו קוסמטיקס

מוצר הדגל, אם אפשר לקרוא לו כך, של וואו קוסמטיקס זו פלטת הצלליות הזו. פלטה של 18 צלליות: 8 מתוכן שימריות שימריות (מנצנצות) והשאר בגווני מאט.

באופן מאד מפתיע, או שלא, היא דומה לפלטת Rose Gold Remastered Palette של הודה ביוטי. למי שלא מכירה, הודה ביוטי הוא מותג האיפור של אושיית הרשת, מלכת הביוטי והאינסטגרם הודה קטן, מותג הכולל מגוון מוצרים שהפכו להצלחה גדולה ובהם ריסים מלאכותיים, עפרונות שפתיים, שפתונים, וגם פלטת הצלליות הזו.

בעוד האריזה של שתי הפלטות מאד פשוטה, ההבדל העיקרי בין הפלטה של Wow Cosmetics לזו של הודה הוא במחיר כמובן. פלטת הצלליות של הודה תעלה לנו כ-56 ליש”ט בקאלט ביוטי, הפלטה של וואו עולה כ-40 שקלים, קרי 20% מהמחיר.

Wow Cosmetics Palette
הפלטה של Wow Cosmetics

מבחינת ביצועים, אין ספק שהפיגמנט של וואו הוא פחות איכותי מזה של הודה. הגוון הרבה פחות חזק, ועם קצת טשטוש המראה ממש לא חזק. בצלליות השימריות (מנצנצות) הפיגמנט כבר יותר חזק, ונראה טוב יותר על העפעף, אבל גם פה, הוא לא בהכרח מחזיק לאורך זמן כמו המקבילה שלו.

פלטת צלליות של הודה ביוטי
המקור של הודה

לסיכומו של דבר, עבור המחיר שלה – מדובר בפלטה לא רעה, שבכיף הייתי ממליצה לאחותי הקטנה או לכל מי שעושה את צעדיה הראשונים באיפור צלליות ובא לה מוצר זול. אובייקטיבית, אם שמים את המחיר בצד, כמובן שהאיכות פה היא לא מספיק טובה, ולא משתווה לצלליות אחרות שקיימות בשוק.

ואם כבר את מחפשת צללית זולה – הייתי ממליצה על אלו של BH Cosmetics עליהם כבר כתבתי בעבר. מדובר על מותג אמריקאי אותו גיליתי לראשונה בסרטוני יוטיוב אמריקאים בהם כיכבו פלטות הצלליות העצומות של המותג. האיכות שלהן לא רעה בכלל, וגם המחיר ממש אחלה –

BH Cosmetics
הצלליות לדוגמה מאתר BH

Wow Cosmetics – מסקנות

האמת היא שלא יצא לי לקנות מוצרים נוספים של וואו קוסמטיקס, כי די התאכזבתי מפלטת הצלליות שלהם. נכון, המחירים שלהם מאד זולים (ביחס לישראל) – אבל לא ביחס למבצעים וההנחות שאפשר למצוא באתרי קניות אונליין, עבור מותגים בינלאומיים באיכות גבוהה יותר.

לא סתמתי עליהם את הגולל – בהמשך אנסה לנסות מוצרים נוספים, אולי מתחום הטיפוח או את אחת המברשות, על מנת לתת לכן סקירה מלאה ומקיפה. אבל בנתיים, כמו שאומרים, “לא נפלתי”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *