כך תשדרגי את האמבטיה שלך לחווית ספא ביתי

ספא ביתי

לא מזמן כתבתי פה על טיפים למניעת עור יבש, ואחד מהם היה לעשות מקלחות קצרות, ועדיף במים קרים. אבל מה לעשות, לכל כלל יש יוצא מן הכלל – ולפעמים כשאת חוזרת מיום עבודה ארוך וקשוח, את פשוט חייבת אמבטיה. וכשחושבים על אמבטיה, מה כבר יש בזה? סבון, שמפו, מים חמים – ואולי אפילו קצת פילינג או גילוח. אבל למה לעצור שם? הנה כל השלבים שיעזרו לך לשדרג את האמבטיה שלך ולהפוך אותה לחווית ספא ביתי.

ספא ביתי
טיפ מספר אחד – תשאירי את בן הזוג בחוץ 🙂

שלב 1: אם את מעדיפה, עשי מקלחת זריזה, נקי את עורך בסבון והוסיפי חפיפת ראש מהירה, כדי שלא תרגישי שאת יושבת בשלולית לכלוך.

שלב 2: תני שטיפה מהירה לאמבט שלך כדי לשטוף את כל שאריות השמפו, סבון וקצוות שיער תועות. לאחר שהוא נקי, מלאי אותו במים חמים, אך שימי לב שהטמפרטורה אינה גבוהה מדי (בטח שלא רותחת) – לא רק שזה ממש רע לעור שלך, אלא גם יכול לגרום לך להרגיש סחרחורת בזמן הכניסה לאמבט.

שלב 3: בזמן שהמים זורמים, הוסיפי להם בין 10 ל-15 טיפות של השמנים האתריים האהובים עליך, ליצירת ארומה מרגיעה (אני מאד אוהבת את השמנים של דקלאור). אם את מעדיפה קצף בועות, פצצות אמבטיה או מלחים למיניהם, עכשיו זה הזמן לזרוק אותם למים (אני ממש אוהבת את פצצות האמבטיה האלו). ואת תמיד יכולה להוסיף חלב אמבט, כמו למשל מהקולקציה המהממת של דה בודי שופ. מלאי את האמבט (או בשלב הזה: ספא ביתי) שלך לשלושת-רבעי גובה ויאללה, להיכנס.

שלב 4: אם לא הלכת על האופציה של המקלחת בשלב הראשון, חשבי האם את רוצה לשטוף את שיערך. ואם לא, למה לא לנצל את הזמן כדי ליהנות ממסכת פנים? אני מאד אוהבת את מסיכות הפנים של ד”ר האושקה, הן מכילות תמציות ורדים טבעיות ושמנים אתריים, ובגדול מדובר על פורמולה שמשתלבת באופן מושלם על אווירת הספא הביתי שיצרנו בשלבים הקודמים.

שלב 5: רגע לפני שאת נכנסת, שדרגי את האווירה על ידי הדלקת נר או שניים בניחוח שאת אוהבת, השמעת מוזיקה מרגיעה ודאגי למגזין או ספר לקריאה במרחק נגיעה. מפתה ככל שיהיה, אל תשימי את הטלפון באיזור – תני לעצמך את ההזדמנות להתנתק לזמן קצר.

שלב 6: כשהמים מתחילים להתקרר, הפעילי את הברז שוב ותני למים החמים לחמם את האמבט מחדש. זה ידוע שרחיצה במים חמים עוזרת לשחרור התכווצויות שרירים, הפחתת כאבי ראש ואפילו עוזרת נגד הצטננות.

שלב 7: כשאת מוכנה לצאת, תני למים להתנקז ושטפי את עצמך בזריזות על מנת לשטוף את שאריות הסבון (ומסיכת הפנים). אם את צריכה להתגלח, עכשיו זה הזמן המושלם מכיוון שזקיקי השיער שלך כבר רכים. ברגע שסיימת, צאי בזהירות (חשוב שיהיה לך שטיחון אמבט – מאד מסוכן להחליק!) ותני לגופך להתייבש. הדבר האחרון שנשאר? קרם לחות, שישמור על עורך מפני התייבשות. למרות שכל קרם פשוט (כמו למשל זה של CeRave) יספיק, ההעדפה שלי למשהו קצת יותר חזק – למשל ניוטרוג’ינה הידרו בוסט.

לסיכומו של דבר: ספא ביתי = קצת מחשבה

זהו סיכום יפה ומתומצת של הדברים. שם המשחק פה הוא מחשבה תחילה: עם קצת השקעה במוצרים מתאימים, ביצירת האווירה הנכונה ושמירה על סדר הפעולות, גם את יכולה ליהנות מחוויית ספא ביתי בכל רגע שתבחרי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *