מכשיר עיסוי צוואר: 8 המלצות למכשירי מסאג’ שיפנקו אותך

מסאג'

יכול להיות שראית את הפוסט הזה וחשבת לעצמך “מי בכלל צריכה מכשיר עיסוי צוואר?”

אבל שמרי על ראש פתוח, ותני לי לשנות לך את החיים.

כמו הרבה דברים בחיים, מאמץ הוא חשוב, אבל לפעמים ההתאוששות ממנו היא קריטית לא פחות. או כמו שמאמנת הספינינג שלי אמרה: “התאוששות לאחר האימון היא סופר חשובה כל עוד את רוצה להפיק את המרב מהאימון”. ונכון, יש הרבה דרכים אפקטיביות לשקם את הגוף אחרי אימון (או יום לחוץ, לצורך העניין). את יכולה לעשות מתיחות או יוגה, לעשות מקלחת חמה וארוכה (או כמו שאני אוהבת לקרוא לזה: ספא ביתי), וכן – מסאג’ נחמד אף פעם לא מזיק.

“עיסוי הוא שיקום נפלא”, כתבה דני רוברטסון, מדריכת כושר בכירה ב-SoulCycle. היא הוסיפה כי היא רואה בעיסויים גם מותרות וגם הכרח. אבל מה אם אין לך את התקציב לקבוע לעצמך תור למסאג’ כל שני וחמישי? פנקי את עצמך בעיסוי אישי!

פתרונות ביתיים – כמו מכשירי עיסוי צוואר שהם הנושא של היום- קיימים בשפע, מה שמקל על ביצוע מסאג’ בלי לשבור את הכיס. את יכולה ללכת על מכשיר עיסוי בצורת צווארון שעוטף את הצוואר ועושה עבורך את כל העבודה, או לנסות את אחד מאותם אקדחי עיסוי שאפשר לראות בכל מקום. לא משנה מה תבחרי, אני בטוחה שלא תתחרטי.

אבל איזה מכשיר עיסוי צוואר כדאי לך לבחור, ומה האפשרויות הכי משתלמות שיש? חרשנו על הרשת והבאנו פה את המוצרים על הביקורות הכי טובות, במחירים הכי משתלמים.

נתחיל.

מכשיר עיסוי

הכי מומלץ: מכשיר עיסוי שיאצו של RESTECK

אם את מחפשת עיסוי צוואר חזק, אי אפשר לנצח את כרית העיסוי הזו העוטפת את צווארך וכתפייך ולוחצת על כל אותם איזורים מציקים שאת פשוט לא יכולה להגיע אליהם בעצמך. מה שאנחנו אוהבות במכשיר הזה, במיוחד, הוא שהוא לא מציע מסאג’ גנרי אחד שאמור להתאים לך, אלא מגיע עם ארבע הגדרות שונות ויכולת לווסת את החום וחוזק העיסוי, מה שמאפשר לך להפוך את העיסוי שלך לעדין, אינטנסיבי או חם בדיוק כמו שאת אוהבת.

המכשיר הזה לא יקר, נהנה מדירוג מושלם של ביקורות באמזון (אחרי כמעט 30 אלף ביקורות!), והוא מבטיח להקל על קשיחות הצוואר, לבטל עייפות מתמדת, להרגיע שרירים כואבים ולקדם זרימת דם תקינה. מה עוד את צריכה?

כניסה לעמוד המוצר (אמזון)

הכי משתלם: מכשיר עיסוי צוואר של MagicMakers

מכשיר עיסוי הצוואר של MagicMakers מרגיש טוב ונראה נהדר. והכי טוב? הוא זמין במחיר משתלם להפליא.

העיסוי העוטף שלו נועד למקד את הכוח בצוואר והכתפיים שלך, אם כי ניתן לכוון אותו גם לחלקים מהגב ואפילו לברכיים והרגליים. הוא מגיע עם שלוש מהירויות עיסוי שונות, ומכיוון שהוא מתגאה בחימום מתכוונן, תוכלי לשחק עם הטמפרטורה איך שבא לך. הוא עשוי מעור באיכות גבוהה ומגיע בעיצוב ארגונומי (ודי חמוד, חייבת לציין, ואפילו מגיע עם אפשרות לקבלת החזר כספי תוך 30 יום ואחריות ותמיכה לשנה.

כניסה לעמוד המוצר (אמזון)

הכי מפנק: אקדח עיסוי לספורטאים של Legiral

מחפשת מכשיר עיסוי ששווה להשקיע בו? לכי על אקדח העיסוי המקצועי הזה של Legiral. בשנים האחרונות אקדחי העיסוי הפכו למוצר חובה בתחום הכושר, בזכות הלחץ האינטנסיבי והממוקד שהם מסוגלים לספק. ואם עיסוי צוואר חזק וממוקד מדי נשמע מעט מאיים, אל תדאגי – אקדח העיסוי הזה מגיע עם 20 הגדרות עוצמה שונות ושישה ראשים שונים להחלפה, כך שתוכלי להתאים את העיסויים שלך בקלות לצרכים האישיים שלך.

בנוסף, הוא מגיע עם סוללה נטענת המאפשרת 6 שעות עבודה בין טעינות, ועוזר להקל על שרירים מתוחים, כאבים וגב נוקשה לשימוש אישי וביתי אבל מתאים גם עבור משתמשים מקצועיים.

כניסה לעמוד המוצר (אמזון)

ידני: המעסה של RENPHO

מעסים ידניים דורשים קצת יותר עבודה ממעסים “עוטפים” – אך מכיוון שהם מאפשרים שליטה אולטמטיבית בצורת וחוזק העיסוי, יש מקרים בהם הם לגמרי מומלצים. המכשיר הזה מגיע עם ידית מספיק ארוכה על מנת להגיע לכמה מאותם מקומות שקשה להגיע אליהם. ומכיוון שהוא מגיע עם חמישה ראשים מתחלפים שונים, תוכלי לקבל עיסוי דינמי שמתאים בדיוק למה שבא לך באותו הרגע.

כניסה לעמוד המוצר (אמזון)

הנייד הכי מומלץ: מעסה צוואר של BUTYCE

המכשיר הזה הוא ממש קטן, מה שהופך אותו לבחירה המושלמת אם את חייבת מכשיר עיסוי לצוואר גם כשאת בדרכים. הוא תוכנן על מנת לדמות עיסוי אנושי אמיתי כדי לעזור להקל על כאבי צוואר, עייפות כתפיים, מתח, לשפר את איכות השינה ולקדם את זרימת הדם – פשוט החליקי את המכשיר הקומפקטי סביב צווארך ותני לו לעבוד. עם שלושת מצבי העיסוי ו-15 הגדרות העוצמה שיש לו, סביר להניח שתמצאי את השילוב המושלם עבורך.

כניסה לעמוד המוצר (אמזון)

כדורי עיסוי: רולר לעיסוי של Zongs

אם לא אכפת לך לתת קצת עבודה, כדור עיסוי – כמו זה של Zongs – יכול לעשות שינוי גדול. פשוט קחי את כדור העיסוי ביד אחת ושפשפי אותו על הצוואר והגב העליון. הוא ילחץ לתוך העור בצורה שהאצבעות שלך פשוט לא יכולות, ומשאיר אותך עם הרגשה של עיסוי אפקטיבי. מכיוון שהכדור קטן, תוכלי להשתמש בו כדי לעסות כמעט כל מקום – כולל הידיים, הרגליים, כפות הרגליים וכו’ – ובנוסף ניתן להשתמש בו על הבגדים, עם שמנים וקרמים, וגם באמבטיה או המקלחת. השתמשי בכדורים האלו להרגעת שרירים כואבים או סתם כדי להוסיף קצת יוקרה לחיים שלך. כך או כך, זה לגמרי שווה.

כניסה לעמוד המוצר (אמזון)

כרית מסאג’ של Zyllion

כריות עיסוי, כשמן כן הן, מכשירי עיסוי צוואר שפשוט ניתן לשכב עליהם. שוקינג, אני יודעת. בכל מקרה, זה מאפשר לך לשדרג את זמן השינה שלך עם קצת עיסוי מהיר ואינטנסיבי. הכרית הזו עשויה מעור טבעוני ומרשת נושמת, כך שתוכלי לשכב עליה בנוחות – מבלי לדאוג שהיא תתחמם יתר על המידה. לחלופין, שימי אותה מאחורי הצוואר, הגב, הרגליים או כל מקום אחר שיכול ליהנות מקצת תשומת לב.

כניסה לעמוד המוצר (אמזון)

מומלץ לכאבי ראש: מכשיר עיסוי של VOYOR

זה אולי נשמע מוזר שמכשיר לעיסוי צוואר יכול להרגיע את כאבי הראש שלך, אבל זה בדיוק מה שמעסה הצוואר של VOYOR מבטיח לעשות. כל מה שעליך לעשות הוא להחליק את העיסוי הקל על צווארך ולתת לו לעשות את העבודה. כדורי הסיליקון הרכים אך קשיחים של המכשיר מכוונים לנקודות הלחץ שלך, ומעניקים לחיצה עדינה שתוכלי ליהנות ממנה. ואם את רוצה להגביר את עוצמת העיסוי שלך, את יכולה להזיז ידנית את המעסה כדי ללחוץ אותו בכל מקום שזקוק לאהבה נוספת.

כניסה לעמוד המוצר (אמזון)

מכשיר עיסוי

מה נחפש במכשיר עיסוי לצוואר?

עיסוי עצמי יכול להיות דרך נהדרת לגרום לשגרת ההתאוששות שלכם להרגיש יוקרתית יותר – מבלי לכאוב יותר מדי בכיס. אבל איזה מהמכשירים שתיארנו פה מתאים עבורך? נסכם את זה כך:

מאמץ נדרש

יש אינסוף מכשירי עיסוי צוואר שונים בשוק, וחלקם ידרשו ממך הרבה יותר מאמץ מאחרים. אם את מחפשת עיסוי במאמץ נמוך, בחרו בעיסוי העוטף אותך, כיסוי מסאג’ או כרית עיסוי. אם לא אכפת לך להשקיע קצת מאמץ, את יכולה ללכת על האפשרויות המוחזקות ביד.

עוצמה

יש מכשירים אינטנסיביים יותר מאחרים. אם את רוצה עיסוי בעצימות נמוכה יותר, נסי אפשרות לא ממונעת, כמו כדור עיסוי או מקל עיסוי. אם את מעדיפה מכשיר עיסוי עם אפשרויות עוצמה גבוהות (ומגוונות) יותר, חפשי אחד חשמלי, עם מנוע.

ורסטיליות

יש לא מעט מכשירי עיסוי לצוואר שבפועל אינם מיועדים רק לצוואר – והם יכולים לטפל בחלקי גוף נוספים. פה זה המקום שלך לבחור האם את רוצה מכשיר ייעודי (וכנראה אפקטיבי יותר) עבור הכתפיים והצוואר, או אחד שיכול לטפל בהרבה חלקי גוף אחרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *