אולפלקס מס’ 6 – איך הוא עובד, הוראות שימוש והשוואת מחירים

אולפלקס 6

כבר כתבתי פה באתר כמה פעמים על אולפלקס, פעם אחת כשדיברתי על סדרת הטיפולים שלהם (להלן מספרים 1 עד 3), ופעם נוספת כשדיברתי על הפריימר לשיער שלהם הידוע בתור ה-“אולפלקס 0“. היום אני ממשיכה עם הסקירה של המותג הנפלא הזה, ואדבר על הקרם המשקם לעיצוב השיער שלהם, הידוע בתור אולפלקס מס’ 6.

אבל לפני, קצת על OLAPLEX.

על אולפלקס

אני לא חושבת שיש מישהי שלא שמעה על OLAPLEX. מאז שהגיעה לישראל לפני כ-5 שנים, סדרת הטיפולים המקצועית כבשה את ליבם של מרבית מעצבי השיער והפכה חלק כמעט בלתי נפרד מכל טיפול צבע. הסיפור של המותג הזה התחיל עם שני כימאים שחברו יחדיו על מנת לחפש פיתרון לבעיה נפוצה, שכמעט כל מי שעברה טיפול צבע או החלקת שיער כנראה סבלה ממנה בשלב כזה או אחר: שיער שבור.

השניים פיתחו הרכב כימי מיוחד, ללא מלחים או סיליקונים, שלא רק שהצליח להגן על השיער במהלך הטיפול הכימי ואחריו, אלא אף הצליח לתקן ולאחות קשרים שבורים במבנה השערה. התוצאה: שיער חזק ובריא עוד יותר לאחר הטיפול. וכמובן מותג על בינלאומי, עשרות סלבס מעריצים, לא מעט פטנטים, והרבה מכירות.

אולפלקס

שגרת טיפוח השיער של אולפלקס

בגדול ההתמצאות במוצרי אולפלקס היא יחסית פשוטה – פשוטה כמו לספור עד 6.

הטיפול הבסיסי מבוסס על שלושה שלבים (הממוספרים 1-3): בשלב הראשון, מעצב השיער מוסיף חומר שנקרא בונדר (אולפלקס מס’ 1) ישירות לצבע השיער או לחומר ההבהרה לפני שהוא משתמש בו על השיער. בשלב השני, אחרי שטיפת הצבע מהשיער, הוא מורח את הבונד-פרפקטור (אולפלקס מס’ 2). לאחר המתנה וחפיפה של השיער, כמו בכל טיפול צבע, ניתן לראות שהשיער עם מראה קורן ובריא, רך למגע ובעל ברק נפלא. והשלב האחרון של הטיפול הוא כבר תחזוקה שוטפת, ונעשה בבית עם אולפלקס מס’ 3 – חומר שיש למרוח על השיער בערך פעם בשבוע, לפני החפיפה (ועליו כתבנו פוסט מיחד, בקישור).

לאחר מכן התווספו מספרי 4 ו-5 – ניחשת נכון, מדובר על שמפו ומסיכה, לשימוש ביתי. וזה מביא אותנו לכוכב של היום: אולפלקס מס’ 6 – קרם משקם לעיצוב השיער. אז מה יש בו, והאם הוא שווה קניה? המשיכי לקרוא.

אולפלקס מס’ 6 – קרם משקם

כששמעתי על ההשקה של המוצר הזה, שאלתי את עצמי: “האם אני באמת צריכה עוד מוצר של אולפלקס?”

והתשובה, כנראה, היא “ממש ממש כן”.

אכן, אולפלקס עשו את זה שוב.

הפעם מדובר על קרם בעל פורמולה עשירה שמתאימה לכל סוגי השיער, ומומלץ במיוחד לבעלות שיער צבוע או שעבר הבהרה וגוונים – שזו כזכור המומחיות של OLAPLEX. הוא מכיל ויטמין E ושמן קוקוס, אינו מכיל פראבנים או סולפטים ולא נוסה על בעלי חיים.

נטען כי הוא מסוגל למנוע פריז, להוסיף לחות ולהגן על שיערך בעזרת פורמולה מרוכזת מאוד. וכמו אחיו ואחיותיו עם המספרים האחרים, גם הוא מגיע בניחוח הדרים עדין ונעים.

מה הם אומרים:

בניגוד למראה האופנתי והמינימליסטי שלו, הבקבוק המבריק הזה מכיל ניסים. כשהוא כל כך הרבה יותר מטיפול שיער, הריטואל בן ארבעת השלבים של OLAPLEX הוא מערכת שבונה מחדש לצמיתות את קשרי הדי-סולפיד הפגועים בשיערך – שנפגעים כתוצאה מצביעה, עיצוב בחום ובלאי יומיומי. הטיפול המרוכז הזה מהווה תוספת מצוינת לכל שגרת טיפוח שיער, והוא חובה לבעלי שיער שעברה הבהרה, צבע או טיפול כימי. הוא מבטיח לחזק ולהוסיף לחות, להאיץ את זמן הייבוש בפן ולשלוט על פריז גם עד 72 שעות! הוסיפי אותו לשגרת האולפלקס שלך על ידי מריחה שלו לאחר שמפו מס ‘4 ומרכך מס’ 5 לשיפור הגימור והעיצוב שלך.

אז מה טוב בו

  • למרות המרקם הסמיך שלו, הוא ממש לא מכביד על השיער ולא מרגיש שמנוני. אל תיבהלי מאיך שהוא נראה בקופסא, כמה דקות אחרי המריחה על השיער הוא נספג בקלות.
  • הוא עובד טוב על לכל סוגי השיער. זה לא משנה אם יש לך שיער פגום, שבור או רגיל, למוצר הזה יש מה להציע לכל שיער.
  • הוא עוזר לעצב את השיער תוך שניה. גם כשאת ממהרת, כמות קטנה של המוצר ביד, מריחה מהירה בשיער מהמרכז ועד לקצוות – והשיער נראה מושלם.
  • הוא אפקטיבי, ואת צריכה כמות ממש קטנה ממנו בכל שימוש (מה שאומר שבקבוק מחזיק למלא זמן).

מה פחות אהבתי

  • האריזה. בגדול אולפלקס 6 מגיע באותו הבקבוק שעובד לא רע עבור 2 ו-3, אבל ספציפית עבורו הייתי מעדיפה אריזה שתאפשר להוציא את החומר טיפה יותר בקלות. תמיד אפשר לקנות משאבה שמתאימה לבקבוק, מה שמקל על השימוש (והנה דוגמה לאחת באמזון).
  • הגודל. הייתי שמחה אם היה אפשר לקנות בקבוק של יותר מ-100 מ”ל, אולי עם איזו הנחת כמות?.. מישהו מאולפלקס שומע..?

איך משתמשים

יש למרוח בקצות האצבעות על שיער לח או יבש, ואז לעצב אותו כרצונך.

אולפלקס 6

איפה הכי שווה לקנות את ה-“אולפלקס 6”?

אז כמו שאני אוהבת, עשיתי השוואת מחירים קצרה.

נתחיל מאיפה לא כדאי להזמין – והתשובה היא כל האתרים הישראלים. זה משתי סיבות:

הראשונה – ולא כל כך נעים לי להגיד את זה – אבל רוב האתרים הישראליים שמוכרים מוצרי שיער מקצועיים נראים לי קצת מפוקפקים. או שהאתר נראה לא מקצועי, או שלא ברור מי עומד מאחוריו, או שזה מרגיש כאילו אני מזמינה מוצר דיופ מעלי אקספרס.

אבל נגיד והייתי אמיצה, עדיין יש את הבעיה של המחיר. הנה השוואת המחירים מאתר ZAP:

אולפלקס 6 השוואת מחירים
השוואת מחירי אולפלקס מס’ 6 מ-ZAP

אפשר לראות שכל החנויות הישראליות מציעות את המוצר בכ-164 עד 194 ש”ח ל-100 מ”ל.

באתרים מחו”ל, מנגד, אפשר לקנות בזול יותר (כצפוי). האופציות הכי טובות שמצאתי הן –

  • בקאלט ביוטי (חביב האתר) – אפשר למצוא את המוצר ב-26 פאונד, שהם בערך 115 ש”ח.
  • עוד אופציה טובה היא ב-Look Fantastic, שם המוצר נמכר בכ-125 ש”ח.

שני האתרים מציעים משלוח חינם לישראל, כך שמבחינתי שניהם אופציה עדיפה כל הגזלנים למיניהם בארץ.

בדקי מחיר עדכני ב-Cult Beauty | בדקי מחיר עדכני ב-Look Fantastic

ולסיום –

אם יש לך 2 דקות, צפי בסרטון החמוד הבא שעונה על ששת השאלות הנפוצות ביותר לגבי המוצר:

הכל על אולפלקס: OLAPLEX 0 | OLAPLEX 3 | OLAPLEX 6 | OLAPLEX 7 | OLAPLEX 8

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *