איזה קרם הכי טוב לשיער מתולתל? יצאנו לבדוק

קרם לשיער מתולתל

דיברנו פה לא מזמן על תסרוקות ערב, אבל בסתר ליבנו כולנו יודעות שאין כמו ללכת עם השיער טבעי, בטח בתקופה הנוכחית בה עבודה מהבית היא הנורמלי החדש. מצד שני, אם יש לך שיער מתולתל או גלי, זה כבר לא כל כך פשוט – ויש קו דק בין קצת שוונצים סטייל חשמל סטטי קל לבין פריז מהגיהינום. אבל למי שבכל זאת רוצה לשמור על תחזוקה נמוכה, יצאנו לבדוק איזה קרם הכי טוב לשיער מתולתל – וחזרנו עם כמה המלצות.

המטרה היחידה עבור ההמלצות שבהמשך היא אחת – למצוא את הקרם שיוציא את השיער שלך הכי טוב בהתאם למרקם וסוג התלתלים שלך. הרי למה לבזבז זמן במאבק בטבע כשאת יכולה להתהדר במה שיש?

אז בלי הקדמות מיותרות, הנה ההמלצות.

הכי אהבנו: קרם אמינו ואבוקדו של Curl Charisma

קרם אמינו ואבוקדו של Curl Charisma

שפרי את עמידות התלתלים שלך כנגד לחות בעזרת הקרם הזה, המכיל חומצות אמינו אורז ושמן אבוקדו אשר יעזרו לשיערך לשמור על לחות, אשר מונעת פריז ונזק. הקרם הזה מיוצר עם 96% רכיבים טבעיים ואינו מכיל צבעים מלאכותיים או סיליקון, כך שהוא בטוח לשימוש עם כל סוגי השיער.

המחיר הכי טוב: 20 פאונד ב-Space NK

הכי טוב לשיער עדין: קרם שמן מרוקאי

קרם שמן מרוקאי

אם יש לך שיער מתולתל שהוא גם עדין זה לא פשוט, כי הרבה קרמים לשיער מתולתל נוטים להכביד על השיער. אבל לא המוצר הנפלא הזה של שמן מרוקאי – הפורמולה הקלילה מכילה שמן ארגן להרגעת הפריז, וכל זה מבלי להרגיש שמנוני או דביק. המוצר הקסום הזה מחזיר את האלסטיות לשיער, מה שמאפשר לעצב את הצורה שלו בקלות רבה יותר, וכל זה עם הרגשה ומרקם מהמם.

הכי טוב לעיצוב: קרם סטיילינג של DevaCurl

קרם סטיילינג של Devacurl

שום רשימת שבודקת איזה קרם הכי טוב לשיער מתולתל לא תהיה שלמה ללא מוצר אחד של DevaCurl. המותג הזה שמיועד אך ורק לשיער מתולתל תמיד מפציץ, וקרם הסטיילינג שלהם אינו יוצא מן הכלל. הפורמולה הטבעית העשירה שלו כוללת שמן חוחובה ועמילן טפיוקה בכדי למנוע פריז, להילחם בלחות, לשמור על הצורה ולהעניק לתלתלים נפח ואלסטיות נהדרים. פלוס, הוא עובד באותה רמת הצלחה על כל סוגי השיער.

המחיר הכי טוב: 9.8 פאונד ב-FeelUnique

בונוס: באלם מרגיע של Phyto Phytodefrisant

באלם לשיער מתולתל

דרך נהדרת נוספת לאלף שיער פרוע היא להשתמש בבאלם מרגיע. אני אוהבת את המוצר הזה, שלמרות שיש לו שם של תרופה לצרבת הוא דווקא במרקם מאד קליל שלא משאיר את השיער בתחושת שמנוניות. המוצר הוא מאה אחוז טבעי, וככל שתשתמשי בו יותר השיער יקבל יותר לחות וברק.

המחיר הכי טוב: 18 פאונד בלוק-פנטסטיק

אז איזה קרם הכי טוב לשיער מתולתל לדעתך?

אשמח לשמוע בתגובות אם יצא לך להשתמש באחד מהקרמים המומלצים האלו, או במידה ויש לך המלצה אחרת.

בכל מקרה, מתולתלת אהובה שלי, ממליצה לך לקרוא על שמן קרסטס אליקסיר שיכול להיות מושלם עבורך, ובמידה ואת סובלת מבעיית קשרים בשיער, היכנסי לפוסט שלנו על מנת לקבל פתרונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *