איך מורידים ציפורניים מודבקות בצורה קלה ובלי כאבים

ציפורניים להדבקה

לא מזמן כתבנו פה פוסט שהתחיל בסיפור על חברה שלי לעבודה שגילתה לי שהציפורניים המהממות שלה הן פשוט סט ציפורניים להדבקה זול שהיא קנתה ברשת, מה שגרם לי להתלהב מהקונסט ולרוץ לחקור מה המותגים הכי טובים של ציפורניים להדבקה. את המסקנות חלקתי אתכן, כמובן, אבל מסתבר שההתלהבות שלי הייתה קצת מוקדמת, כי אחרי ששמתי את הציפורניים נתקלתי בשאלה הבאה, עליה לא חשבתי עד הסוף – איך מורידים ציפורניים מודבקות בלי לפגוע בציפורניים הטבעיות?

אז את יכולה לראות בפוסט הזה עדכון בסיפור המסע שלי עם ציפורניים להדבקה. כדי לעזור לי – ועכשיו גם לכן- ללמוד איך להוריד ציפורניים להדבקה בצורה קלה ובטוחה, מצאתי פוסט של אמנית הציפורניים המפורסמת ג’ינה אדוארדס בו היא דיברה על הנושא (אם את צריכה השראה את מוזמנת לראות את האינסטגרם שלה). הנה ההמלצות שלה:

שלב 1: השתמשי בדבק טוב

השלב הראשון בתהליך הסרה נכון של הציפורניים להדבקה שלך קורה למעשה לפני שהוא מתחיל. כדי להבטיח הסרה חלקה, את רוצה לוודא שאת משתמש בדבק טוב שלא יגרום נזק לציפורניים שלך. בתור דוגמא אדוארדס ממליצה על דבק הציפורניים של Kiss Brush-On (הנה העמוד שלו באמזון) שמכיל אלוורה העוזרת להדבקה והסרה נוחה של הציפורניים ומסייעת בשמירה על לחות והגנת הציפורניים.

שלב 2: השרי את הציפורניים שלך

“הדרך הטובה ביותר להסיר ציפורניים מודבקות היא להשרות אותם בקערת קרמיקה או זכוכית קטנה מלאה במסיר לק על בסיס אצטון”, אמרה אדוארדס. השרי את הציפורניים עד שהדבק מאבד אחיזה והציפורניים משתחררות מספיק בכדי שתוכלי למשוך אותן ללא מאמץ, או אפילו נושרות מעצמן. השיטה זו עובדת על ציפורניים שדורשות מריחה של דבק, וגם עם כאלו שמגיעות עם הדבק כבר עליהן.

כדי להאיץ את התהליך, אדוארדס אומרת שאת יכול גם להשתמש בערכה מוכנה להסרת ציפורניים מלאכותית, כמו הערכה המקצועית של Magic (שאגב, היא עם ציון מושלם של 5 כוכבים באמזון). בכל מקרה, לא משנה מה תבחרי, זכרי להיות סבלנית – אם תתלשי בכוח את הציפורניים לפני שהדבק התרופף את עלולה להסיר שכבות מהציפורניים הטבעיות שלך ולפגוע בהן.

שלב 3: השתמשי בפצירה רכה

אם את משרה את הציפורניים למשך זמן אבל שמה לב שהן עדיין לא יורדות בקלות, אדוארדס ממליצה להשתמש בפצירה רכה (הנה דוגמאות) כדי להסיר אותן בזהירות. “לעולם, לעולם אל תמשכי את הציפורניים המודבקות או תתלשי אותן בקשיחות”, היא אמרה.

שלב 4: שמן לציפורניים

סביר להניח שאחרי כל הדבק והאצטון, הציפורניים שלך זקוקות למעט הפוגה, ולכן כדאי לך להוסיף שמן ציפורניים לשגרה שלך. “שמן ציפורניים פועל על ידי הוספת לחות לציפורן עצמה (ולאיזור שמתחת לציפורן), ושימוש בו הוא חלק משמעותי בטיפול בציפורניים, בין אם את מתכננת לגדל את הציפורניים או שאת פשוט רוצה שייראו במיטבן”.

שמן ציפורניים אססי

אני אוהבת את שמן המניקור של אססי – Essie Apricot Cuticle Oil. שימוש יומי בו, או בכל שמן אחר, עוזר לחיזוק הציפורניים ומוסיף להן לחות וגמישות.

כ-9 פאונד ב-Look Fantastic

וזהו – זו התשובה לשאלה “איך מורידים ציפורניים מודבקות”. מקווה שהטיפים האלו יעזרו לך כמו שהם עזר לי, ואם יש עוד שאלות, את מוזמנת לכתוב פה בתגובות. מבטיחה לנסות לעזור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *