איפה קונים ציפורניים להדבקה? ההמלצות שלנו

ציפורניים להדבקה

כשהייתי צעירה, ציפורניים להדבקה מבחינתי היו מילת גנאי שסימנה אחת משתי אופציות: או פרנץ’ סתמי או ציפורניים מרובעות במיוחד עם עיצוב מנומר או פרחוני – וזו גם הסיבה שנמעתי מהן עד כה. מצד שני, כנראה שהזמנים משתנים. לא מזמן חברה לעבודה גילתה לי שהציפורניים המהממות שלה הן פשוט סט ציפורניים זול שהיא קנתה ברשת, ואחרי שהרמתי לעצמי את הלסת מהרצפה, הדבר הראשון שיצא הייתה השאלה: “אז איפה קונים ציפורניים להדבקה?”

קצת קדימה בציר הזמן, כיום כבר יצא לי להשתמש בציפורניים להדבקה בכל הצורות, העיצובים והאורכים. אם בעבר באמת היה קשה למצוא ציפורניים להדבקה, היום קניות ברשת הן דבר שבשגרה ובהתאם מגוון המוצרים התרחב וכולל סגנונות, גוונים וצורות גימור שונות. ואם זה לא מספיק, הגיעה הקורונה שהגבילה מאד את היכולת לעשות לק ג’ל במכון, כך שציפורניים להדבקה הפכו לאופציה מועדפת.

אם את דואגת שההדבקה תפגע בציפורניים שלך, הנה הטיפ הקטן שלי: לפני שאני מדביקה את הציפורניים, אני שמה שכבה של לק לבן ועליו שכבה נוספת של בונדר לק ג’ל. כך, כשאני מורידה את הציפורניים, במקום שהן ימשכו את הציפורן, הן מורידות את השכבה של הלק הלבן. זה לא עובד במאה אחוז, אבל בהחלט מצליח לצמצם את קילוף הציפורניים למינימום.

אז כשירות לציבור – יצאנו לבדוק איפה קונים ציפורניים להדבקה ומהם המותגים הכי טובים – וחזרנו עם כמה המלצות לציפורניים להדבקה שניתן להזמין ישירות מאמזון:

המחיר הכי טוב: ציפורני היוקרה של Allkem

ציפורניים להדבקה

חברת Allkem Luxury Nails מציעה סטים של ציפורניים ארוכות להדבקה בצבעים ובדפוסים עזים, כך שתוכלי ליצור לעצמך מניקור מיידי בבית. הן מגיעות בצורות שונות – בלרינה או שקד – וכל סט מגיע עם 20 יחידות ב-10 גדלים שונים, כך שבוודאות תמצאי את הגודל בשבילך. מצד שני, הערכות האלו מגיעות ללא דבק, אז קחי בחשבון שתצטרכי לקנות בנוסף במידה ואין לך.

הכי גמיש: ציפורניים שקופות של Kiss 100

ציפורניים שקופות להדבקה

אמנם יש הרבה מותגי ציפורניים להדבקה עם עיצובים מדהימים, אבל לפעמים את לא יכולה למצוא אחד שאת אוהבת. וזו הנקודה בה הציפורניים השקופות לגמרי של Kiss 100 נכנסות לתמונה! את יכולה לצבוע אותן בהתאמה אישית על מנת לייצר לעצמך ציפורניים להדבקה שמושלמות עבורך. כל אריזה מגיעה עם 100 ציפורניים שקופות (כמובן) ב -10 גדלים ודבק ציפורניים.

אמנית הציפורניים פלורי רוז המליצה עליהן, וציינה כי אוהבת בעיקר את הצורה הסגלגלה שלהן. “אני אוהבת אותן כי את יכולה לצבוע אותן מראש ואז פשוט להדביק אותן כדי שלא תצטרכי לעבוד עם היד הלא-דומיננטית שלך”, היא אמרה. אם מריחת לק היא לא המומחיות שלך, הסט הזה הוא הפתרון המושלם עבורך.

עוד המלצה מאותו המותג הוא סט ה-Kiss Masterpiece – סט של 8 ציפורניים בעיצוב יוקרתי ומהמם.

ערכה מושלמת: סדרת Nail Addict של Ardell

עשי לעצמך מניקור פיקטיבי מושלם עם הסטים המהממים האלו של Ardell (החברה שהביאה לנו את הריסים המגנטיים). כל סט מכיל 24 ציפורניים שונות, דבק, פצירה ושמן ציפורניים – כל מה שאת צריכה לאפליקציה מושלמת. אני אוהבת במיוחד את הסט בגוון ורוד כרום, אבל מומלץ לדפדף.

סט סטילטו של editTime

ציפורניים להדבקה

לא מצליחה לגדל ציפורניים? אין בעיה. הסט הזה מגיע עם 24 ציפורניים ב-10 גדלים שונים, פצירה ודבק, על מנת לתת לך מראה סטילטו טרנדי בגוונים מט מהממים בקלות ומהירות. במחיר של פחות מ-7 דולר לסט, שווה לקנות כמה סטים שונים כדי לתת לעצמך אפשרויות בחירה צבעוניות שונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *