איך לגדל ציפורניים מהר: 7 טיפים לגידול ציפורניים חזקות

איך לגדל ציפורניים מהר

אז החלטת לוותר על הציפורניים המלאכותיות ולתת לציפורניים שלך קצת מנוחה מהלק ג’ל המציק. יופי, זו התחלה טובה. אבל כמו כל שגרת טיפוח, אין פה פתרונות קסם, וככל הנראה בשלב ראשון הציפורניים שלך עדיין הולכות להישאר חלשות ושבירות. בדיוק בשביל זה הסתובבנו בכל רחבי הרשת עם השאלה “איך לגדל ציפורניים מהר” – וחזרנו עם 7 טיפים שיעזרו לך לגדל ציפורניים חזקות יותר, במהירות גדולה יותר.

נתחיל.

1. השתמשי בשמן ציפורניים

לדברי אמה קוואשי, מניקוריסטית ובעלת “סלון ציפורניים אמה”, לחות היא המפתח בכל הקשור לגידול ציפורניים. “כדי לגדל ציפורניים חזקות, הן צריכות להיות בריאות – וכדי להיות בריאות, הן צריכות להיות מלאות בלחות”, היא אומרת. “שמן ציפורניים פועל על ידי הוספת לחות לציפורן עצמה (ולאיזור שמתחת לציפורן), ושימוש בו הוא חלק משמעותי בטיפול בציפורניים, בין אם את מתכננת לגדל את הציפורניים או שאת פשוט רוצה שייראו במיטבן”

שמן ציפורניים אססי

אני אוהבת את שמן המניקור של אססי – Essie Apricot Cuticle Oil. שימוש יומי בו, או בכל שמן אחר, עוזר לחיזוק הציפורניים ומוסיף להן לחות וגמישות.

כ-9 פאונד ב-Look Fantastic

שמן לגידול ציפורניים בריאות

עוד שמן שאני אוהבת זה השמן Pro Spa של OPI. עם פורמולה קלה ולא שומנית על בסיס שמני חמניות וזרעי ענבים מזינים, הטיפול היוקרתי נספג במהירות ועוזר לחידוש והגנה של הציפורנים.

כ-12 פאונד ב-Look Fantastic.

2. שקלי לקחת ביוטין

ציפורניים שבירות ומועדות להתקלפות יכולות להיות סימן למחסור בביוטין, מחקרים (קישור) מראים, כך שמומלץ לשקול הוספת תוסף תזונה המכיל ויטמין B לתזונה שלך.

“אוכל עשיר בביוטין עשוי לעזור לחזק ציפורניים שבירות”, אומרת אמנדה גריג, תזונאית. ישנם כמה מחקרים התומכים בכך אשר הראו עלייה משמעותית בעובי וחוזק הציפורן לאחר נטילת תוסף ביוטין של 2.5 מ”ג ביום.

תוסף תזונה ביוטין

תוסף תזונה ביוטין: 7 פאונד ל-30 טבליות / 10 פאונד ל-90 טבליות ב-Look Fantastic

3. פצירה רכה שווה המון

למרות שיכול להיות ששמעת דברים טובים על פצירות ציפורניים מזכוכית, מעבר לכך שהן יפות – אמה המניקוריסטית ממליצה ללכת דווקא על פצירה “רכה”. “כדי לקבל את הגימור הטוב ביותר מהשיוף שלך, בחרי תמיד בפצירה רכה על מנת למנוע קרע או פיצול הציפורניים שלך”, היא אומרת.

מה שכן, את באמת צריכה להקפיד על הטכניקה. תנועות מסור של קדימה ואחורה רק יגרמו להתפצלות או שבירה של הציפורן, לכן חשוב להקפיד על תנועה לכיוון אחד בלבד, באמצעות משיכות ארוכות ומהירות, אך עדינות.

טיפ של מומחים: “התחילי מהקצה החיצוני ועברי למרכז”, היא מייעצת. “הטכניקה הזו תעניק לך גימור חלק ושליטה רבה יותר על הצורה שאת מנסה להשיג”.

פצירות שאני אוהבת:

4. קחי חומצה פולית (ויטמין B9)

אם בסיס הציפורן שלך הוא גושי או מחוספס, כדאי שתגבירי את צריכת הויטמין B9, או בשמו הנפוץ יותר – חומצה פולית. ויטמין זה מתקן ומגדיל את כמות התאים המרכיבים את הציפורניים, מה שמאיץ את הצמיחה ומקדם את בריאות הציפורניים הכללית. כמו כן, הוא הוכח מחקרית כגורם המגביר את חוזק הציפורן ומונע קילוף.

“חומצה פולית עוזרת לצמיחת תאים בריאים ברקמת העור כמו גם בשיער ובציפורניים”, מסבירה גריג. “מחסור בחומצה פולית עלול לגרום לציפורניים שבירות וחלשות וגם לשינוי גוון הציפורן”.

כאמור תזונה היא אחד הגורמים החשובים בשאלה איך לגדל ציפורניים מהר. אם את חושבת שחסרה לך חומצה פולית, אין בעיה – הוסיפי מזונות העשירים בחומצה פולית לתפריט שלך, כמו שעועית ודגנים מלאים. אם זה לא עובד, את יכולה לקחת תוסף תזונה שאין דורש מרשם.

חומצה פולית

תוסף תזונה חומצה פולית: בדקי מחיר ב-Look Fantastic

5. החליפי מסיר לק

אני מכירה את זה, ברגע הראשון בו הלק מתחיל להיסדק את ישר הולכת לאצטון ומסירה את הלק ג’ל בעצמך. זה קל. אבל חשוב לזכור כי מסירי הלק המכילים ריכוזים גבוהים של אצטון (הממס העוצמתי שאחראי על המסת לק במהירות) הם בכלל לא נעימים עבור הציפורניים השבריריות, ויכולים לייבש אותם כמעט באופן מיידי – מה שיתבטא בקילוף, שבירה וחולשה.

ההמלצה הכי טובה שאני יכולה לתת לך היא ללכת על פורמולות ללא אצטון. הן ככל הנראה יהיו עדינות יותר, אך זה לא אומר שהן פחות יעילות, ויצא לי להכיר לא מעט מסירי לק ללא אצטון שהשאירו את הציפורניים שלי נקיות לחלוטין – אפילו אחרי לק אדום בוהק.

אני אוהבת את מסיר הלק של Mylee – גם פורמולה מאד אפקטיבית וגם בקבוק ענק שמחזיק לי למלא זמן במחיר ממש שווה.

איך לגדל ציפורניים מהר? הישמרי מאצטון

6. נסי לק טבעי

עוד המלצה של אלה המניקוריסטית היא לנסות לעבור למותגי לק טבעיים. כבר פירטתי פה באתר בעבר לגבי מותגי לק מחומרים טבעיים – ואיך גיליתי שמעבר לאדי הלק שאנו נושמות בזמן שאנחנו צובעות את הציפורניים, גם הכימיקלים שנמצאים בחומר עצמו הם בכלל לא בריאים ועלולים לפגוע בציפורניים והעור שלנו. אז נכון, חייבים לציין – רוב המומחים מציינים כי מרבית הלקים הם בטוחים לגמרי, בטח כאשר מדובר בשימוש בכמות סבירה. אבל אם את רוצה לעזור לציפרוניים שלך לגדול בריאות וחזקות, עדיף להימנע מהם ככל האפשר.

7. שוב פעם תזונה

תנסי להיזכר בכל הפעמים בהם שמעת שהדרך הכי מהירה לרדת ברמת ה-BMI היא לעשות “דיאטת כסאח” – ותשכחי מזה. בכל מה שקשור לבריאות הציפורניים (ובריאות באופן כללי), שם המשחק הוא גיוון.

על מנת לגדל ציפורניים ארוכות וחזקות יותר, גריג ממליצה על “תזונת קשת בענן”, המכילה פירות וירקות צבעוניים, ירקות עליים, דגים, אגוזים, זרעים, אבוקדו, ביצים, בשר רזה, מעט דגנים מלאים ובטטה. וכמובן, היא מוסיפה “אל תשכחי לשתות הרבה מים ולמזער את צריכת האלכוהול והסוכרים המזוקקים”.

איך לגדל ציפורניים מהר – טיפ בונוס

תראי, אם הגעת עד לפה אני מקווה שכבר למדת איך לגדל ציפורניים מהר – או יותר נכון, איך לא לעכב את צמיחתן. לסיכומו של דבר אפשר לתמצת את כל התורה לשתי המלצות: שמרי על תזונה נכונה, והיזהרי שלא להרוס את הציפורניים שלך עם שימוש בכימיקלים, פצירה ותהליכים לא נכונים.

ואם כל זה לא עבד, הגיע תורו של הקרטין. מדובר על מרכיב שנמצא באופן טבעי בציפורניים, ואחראי על הגמישות שלהן. זה לא אומר שהן יהיו דקות, שבריריות או מכופפות, אלא פשוט עם סיכוי הרבה יותר נמוך להישבר.

ובסופו של דבר -זה אולי נשמע קצת אובייס, אבל ההמלצה העיקרית של אנה היא למעשה הדרך הקלה ביותר לגרום לציפורניים להראות טוב ככל האפשר – “אל תשתמשי בציפורניים שלך ככלי – פשוט תהי עדינה“.

אהבת את הפוסט? רוצה עוד? הצטרפי לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכון על תכנים חדשים:

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכון על תכנים חדשים ולהשתתף בהגרלות המוצרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *