איך להוריד מסקרה עמידה במים מבלי לתלוש את הריסים

הסרת מסקרה

מסקרה עמידה במים היא אחת ההמצאות הגדולות של המאה העשרים. עזבי אותך מהאייפון, התרופה לאיידס או הנחיתה על הירח – כשאת בים ביום קיץ חם ולח ויש לך ריסים מושלמים, מה את צריכה יותר?

מצד שני, בגלל העובדה שאיפור עמיד למים מתוכנן להחזיק לאורך זמן ולעמוד כמעט בכל דבר, מסקרה עמידה במים היא פשוט הרבה יותר קשה להסרה מאשר מסקרה רגילה. וזה לא הסוף – הסרה לא נכונה של מסקרה עמידה במים יכולה לגרום לנשירת ריסים או לגירוי של האיזור מסביב לעיניים.

אגב, כבר כתבנו פה פוסט שלם הדן בשאלה החשובה האם מסקרה יכולה לגרום לנשירת ריסים. בפוסט הזה תיארנו כמה זה חשוב להוריד את האיפור לפני השינה. למרות שזה לא נראה כזה ביג דיל, זה ממש הכרחי. השארת המסקרה על הריסים במהלך הלילה עלולה לגרום לריסים שלך להפוך לנוקשים יותר, ובטווח הארוך לגרום להם לנשור.

אבל כמו שאמרנו – כאשר מדובר במסקרה עמידה למים, מרוב שהיא קשה להסרה, יש סיכון שאפילו תתלשי לעצמך ריסים.

אז נסכם: חשוב להוריד את המסקרה, אבל אם את משתמש באחת עמידה יותר, סביר להניח שהיא תהיה קשה יותר להסרה. כדי לעזור לך לעשות את זה בקלות ובמהירות, אספנו פה כמה טיפים לגבי איך להוריד מסקרה עמידה במים.

איך להוריד מסקרה עמידה במים

שלב ראשון – השרי חתיכת צמר גפן בתמיסת מסיר איפור עיניים ולחצי על העין. “את צריכה להיות עדינה ולבחור חומר רך רכות שלא יגרום לגירוי בעיניים שלך”, אומרת אליס בריסקו, אופטימטריסטית והומאופטית ב-Vision Center בקליפורניה, שכתבה על זה באינסטגרם שלה. אם את רוצה פתרון מוכן, היא ממליצה על המגבונים של ZocuWipe (את יכולה לקרוא ביקורות עליהם באמזון). “אני אוהבת את המגבונים שלהם כי הם מסירים איפור ומפחיתים את הגירוי סביב העיניים באמצעות תמצית במיה טבעית” היא אמרה.

אני , האמת מאד אוהבת את המגבונים האלו של PIXI (קישור לעמוד המוצר ב-LookFantastic)– הם מכילים תמיסה של אלוורה, שמן ארגן, גליצרין ועוד כמה מרכיבים שמצליחים להסיר בקלות את האיפור הכי עמיד ועל הדרך מזינים ושומרים על הריסים. והכי טוב? הם מגיעים בחבילה ענקית של 80 מגבונים, שזה יוצא עלות זניחה פר מגבון.

אפשרות נוספת – גם מים מיסלרים יכולים לעשות עבודה טובה.

שלב שני – לאחר מספר שניות, החליקי את צמר הגפן כלפי מטה והחוצה. “חשוב שתדאגי להרוות את הריסים ביסודיות עם מסיר האיפור לפני שתסירי את המסקרה”, היא אומרת. זה מאפשר למוצר לעבוד במלואו בהמסת המסקרה, תוך כדי הגנה על הריסים והסרה עדינה אך יעילה של האיפור עם משיכה מינימלית (ולכן, אובדן ריסים מינימלי).

טיפ – השתמשי במקלון לניקוי אוזניים רווי במסיר איפור לניקוי עדין של מסקרה בין הריסים כדי למנוע הופעת כתמים למחרת בבוקר.

גם אם יש חלקים “עקשניים” בהם המסקרה אינה יורדת – אל תשפשפי. “העור סביב העיניים שלך דק עד פי 10 מחלקים אחרים בפנים שלך ולכן הוא עדין יותר”, כמו שהסברנו באריכות בפוסט שלנו לגבי קרם עיניים.

מסקרה שקופה

מסירי איפור עיניים שאנחנו אוהבות:

הנה כמה המלצות של מוצרים בהם אנחנו משתמשות. בתכלס, לא הייתי ממליצה להשקיע יותר מדי במסיר איפור עיניים, גם כי ההבדלים (לדעתי) לא כאלו גדולים וגם כי מסיר איפור רגיל יכול לעשות את העבודה. ההמלצה שלי – לכי על מותג שאת סומכת עליו ותיהי מוכנה לשים על הפנים שלך, וזהו בגדול.

בכל מקרה, הנה ההמלצות:

מסיר איפור עיניים של La Roche-Posay

מסיר איפור עיניים

אידיאלי לעור העדין והרגיש סביב אזור העיניים, מסיר האיפור הזה מבית La Roche-Posay ממיס ביעילות אפילו את האיפור והמסקרה העקשניים ביותר.

נטול ניחוח ופרבנים ובמרקם קליל, הוא מקטין לגמרי את הסיכון לגירוי של העור. הפורמולה הדו-פאזית גורפת לכלוך וזיהומים ללא צורך בשפשוף קשה, ומשאירה את העור מרגיש רענן, נקי ונוח.

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-50 ש”ח ב-LookFantastic

מסיר איפור 2 ב-1 של גרנייה

איך להוריד מסקרה עמידה במים

מסיר איפור שעובד גם על עור הפנים וגם על עור העיניים. הפורמולה מרימה בעדינות אפילו את האיפור העמיד ביותר למים, מבלי לשפשף, לייבש את העור יתר על המידה או להשאיר הרגשה לא נוחה.

והכי טוב? הוא עולה רק 16 ש”ח ב-LookFantastic.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *