על כמעט ליפסטיק בלאק האני של קליניק, ולמה הוא מתפוצץ עכשיו

קליניק בלאק האני

נדיר שגוון ספציפי של מוצר הופך לכל כך מוכר עד שהוא מאפיל על כל שאר הסדרה, אבל השפתון מסדרת כמעט ליפסטיק (Almost Lipstick) של קליניק בגוון בלאק האני (Black Honey) – עשה בדיוק את זה. כשהוא כובש את מסכי הניידים שלנו ושוטף את הפיד של רשתות המדיה החברתית, חמישה עשורים לאחר שהוא הושק לראשונה, השפתון האייקוני הזה הגיע גם אלינו.

הגלוס הקרמי הזה – מעין שילוב היברידי שמשלב בין שפתון קלאסי לבאלם – צבר כבר משהו כמו 30 מיליון צפיות ב-TikTok. למרות שמדובר על מוצר מוכר שהיה אהוב מאד במשך עשרות שנים, תודות לטיקטוק – שהופך לזירת ביוטי מדהימה – הוא חווה עלייה דרמטית בפופולריות שגרמה לו להיות לא במלאי לתקופות ארוכות.

אבל מה גרם למוצר שקיים כבר חמישים שנה להתפוצץ ככה פתאום? מסתבר שהכל התחיל מכמה משתמשי טיקטוק ששמו לב שליב טיילר השתמשה בגוון ה-“בלאק האני” בסרטי “שר הטבעות” האהובים. הם העלו על זה כמה סרטונים, והשאר היסטוריה.

מאיפה הכל התחיל

גוון ה-“בלאק האני” (באנגלית Black Honey, קרי דבש שחור) הופיע לראשונה על המדפים כבר בשנת 1971, לפני יותר מ-50 שנה, והפך מידית לגוון הנמכר ביותר בבתי הכלבו בארה”ב. הגוון הסגול העמוק שלו הוכיח את עצמו כלהיט מדהים והמשיך להימכר בהצלחה במשך עשרות שנים.

בשנת 1981 קליניק השיקו את סדרת “כמעט ליפסטיק” ( Almost Lipstick) ובתוכה את הגוון Black Honey – שטיפה מושלמת של צבע על השפתיים שתוכננה במיוחד כדי להשלים כל גוון של שפתיים וגוון עור.

עד כמה הגוון הזה פופולארי? Clinique כבר הפסיקו לייצר את סדרת ה-Almost Lipstick שלהם, אך גוון ה-Black Honey עדיין ממשיך להיות הגוון היחיד שמיוצר בפורמולה הזו. או במילים אחרות – הגוון האריך ימים יותר מאשר הסדרה!

מה מיוחד ב-“בלאק האני”?

הקסם של גוון בלאק האני הוא אמיתי, והצליח להפיל דורות של נשים בקסמו.

קליניק הינדסה את הגוון הזה כדי להיות עבור האיפור מה שצווארון הגולף השחור הוא עבור האופנה – הבחירה המושלמת לנשים מכל מוצא ובכל גיל. הוא עושה את זה באמצעות שילוב מושלם של פיגמנטים אדומים, כחולים, כתומים וצהובים – מה שהופך אותו לכזה המשלים כל גוון עור. כשהוא משולב עם בסיס שקוף (כמו כל השפתונים מסדרת “כמעט ליפסטיק” של קליניק), הוא מתמזג ברכות עם צבע השפתיים הטבעי שלך כך שהתוצאה היא שפתיים עסיסיות ומוגדרות להפליא.

זה באמת מדהים איך הוא באמת מצליח לעבוד עבור כולן, וזו כנראה הסיבה הבסיסית להצלחתו.

Almost Lipstick Black Honey – דעתי

ניסיתי לא מעט מוצרים ויראליים שזכו לתהילת טיקטוק או אינסטגרם במהלך החודשים האחרונים, ולמרות שעדיין לא סיימנו את שנת 2021 אני מוכנה כבר להכריז על “בלאק האני” בתור התגלית האהובה עלי של השנה.

בהחלט שמעתי על המוצר ותכננתי לנסות אותו עוד לפני פרץ התהילה האחרון, אבל משום מה זה לא יצא. מצד שני, ברגע הראשון שנגעתי בגוון האוכמניות הכהה ידעתי שמדובר על מוצר מנצח – והוא אכן גורם לשפתיים להיראות מדהימות. אפשר להשתמש בו עם שכבה אחת ליצירת מראה בגוון טבעי יותר, או בכמה שכבות לקבלת גוון עמוק ודרמטי יותר.

הפעם טיקטוק לא איכזב.

כמו שכבר אמרנו המוצר נמצא בחוסרי מלאי מטורפים בחודשים האחרונים, אבל כרגע זמין למכירה באמזון ובלוק פנטסטיק –

לעמוד המוצר באמזון | לעמוד המוצר ב-Look Fantastic

בנוסף, את מוזמנת למדריכי קניה שכתבנו על האתרים הללו שיעזרו לך למצוא את המחירים הכי שווים ויענו לך על כל השאלות החשובות –

גם אמיליה קלארק מאשרת

אפילו אמיליה קלארק – שתמיד תהיה “חאליסי” בשבילנו – הופתעה מההצלחה של המוצר. “השמועה מספרת שיש איזה שפתון מדהים שכולן חייבות לנסות”, היא אמרה בסרטון אינסטגרם חמוד. “אני לא בטיקטוק, אבל הבנתי שכולם שם מדברים על זה. אז חשבתי שכדאי שאנסה”. 

אז נכון, קצת קשה להאמין למי שהיא בסופו של דבר פרזנטורית של המותג “קליניק”, אבל אני חייבת לציין שההתלהבות נראית אותנטית לגמרי. “זה נראה ממש מפחיד, כאילו השפתיים שלי עומדות להיות שחורות”, היא מעידה בהתרשמות ראשונית מהמוצר, ואז – כמו באלפי סרטוני ביוטי אחרים – עפה על התוצאה. לסיכום היא מציינת: “קליניק, תשלחו לי עוד שבעה כאלה” – והיא כנראה היחידה בעולם שלא הולכת לחכות ברשימת ההמתנה כי המוצר לא במלאי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *