מברשת שיער מומלצת: 7 המלצות על דגמים מובילים

מברשת שיער

כשאת באה לחפש מברשת שיער מומלצת, חשוב לזכור דבר אחד בסיסי: לכל אחת מאיתנו סוג אחר של שיער. עם הזמן, כנראה שכבר למדת אילו מוצרים עובדים הכי טוב על התלתלים שלך (היוש קרם לשיער מתולתל), אבל מברשות הן קצת יותר מסובכות. איך תדעי איזו מהן מתאימה ביותר לבריאות השיער שלך?

כדי לנסות ולפתור את השאלה, אספתי פה כמה המלצות מרחבי הרשת – ממעצבי שיער מובילים ועורכי ביוטי – שענו בדיוק על השאלה הזו.

המשיכי לקרוא כדי לגלות את מברשות השיער הטובות ביותר.

הכי מומלצת לשיער מתולתל: המברשת הקלאסית של Denman 

“למברשת הזו ולי יש היסטוריה ארוכה”, כתבה עליה סטאר דונלדסון, אחת העורכות של מגזין היופי Byrdie. “השתמשתי בה כשהשיער שלי היה חלק, תוך כדי המעבר לשיער הטבעי שלי, ואפילו כיום כשיש לי ראש מלא של תלתלים. כשאני רצה להתיר את כל הקשרים מהשיער, זו המברשת המומלצת. בין אם השיער שלך רטוב או יבש, היא עובדת”.

אחת התגובות בעמוד המוצר תיארה את זה טוב: “זו המברשת הראשונה בה השתמשתי כשויתרתי על ההחלקה ואימצתי את השיער הטבעי שלי. אני משתמשת בה כמברשת סטיילינג אחרי ששמתי את הקרם והג’ל שלי על השיער, והיא עוזרת להגדיר את התלתלים כמו שצריך”.

בדקי מחיר נוכחי באמזון

הכי משתלם: מסרק Oil-Infused Detangler של Diane 

“מסרק ה-Detangler הוא מדהים לשמירה על תלתלים הדוקים יותר בשלמותם – במיוחד כשהם רטובים”, אומרת מעצבת השיער המפורסמת ברידג’ט בראגר. “אם התמזל מזלך ויש לך תלתלים יפים, תרצי למזער שבירה והתעסקות בהם”. השיניים הרחבות של המסרק הזה מחקות את האצבעות כדי לנתק בעדינות את הקשרים ביניהם ולשמור על התלתלים. בנוסף, המסרק מצופה בשמנים המכילים ויטמין E ושומני אומגה 3 – מה שנותן לתלתלים את הלחות הנוספת שהם זקוקים לה.

בדקי מחיר נוכחי באמזון

מתירה קשרים הכי טוב: מברשת Tangle Teezer

“מברשת השיער המומלצת הזו היא החברה הכי טובה שלי בזמן המקלחת”, אומרת סטאר. “יש לה מקום מיוחד בחדר האמבטיה – והלב – שלי. היא גולשת ללא מאמץ בין התלתלים שלי עם מעט מאוד משיכה או כאב. זו מברשת השיער המושלמת לשיער מתולתל, כי לא משנה איך תשתמשי בה היא לא תגרום לשבירה או נזק”. אם קשרים בשיער זה האויב הכי גדול שלך – זו המברשת בשבילך.

בדקי מחיר נוכחי באמזון

הכי טובה למקלחת: דגם Wet Brush Shower Flex

אם את מחפשת מברשת שיער מומלצת לשימוש במקלחת במחיר סביר, זו עוד אופציה חמודה. כמו שאחת המגיבות בעמוד המוצר כתבה: “אני אוהבת שהיא אלסטית ויכולה להתכופף, כך שכשיש לי מדי פעם קשרים, אין שום שבירה או משיכה”.

בדקי מחיר נוכחי באמזון

הכי טובה לפן: Gentle Styler של Denman

אם השיער שלך רטוב ואת מתכננת לתת לו להתייבש באופן טבעי, ככל הנראה שעדיף לך להשתמש במסרק עם שיניים רחבות. אבל לייבוש עם פן, השתמשי בדגם ה-Gentle Styler. המברשות האלו נהדרות מכיוון שהזיפים שלהן רחבים ויעזרו לנתק את הקשרים מבלי למשוך את השיער. בנוסף, הם עוזרים להחלקה לפני שתתחילי בתהליך העיצוב.

בדקי מחיר נוכחי באמזון

מברשת מומלצת לשיער דק: Wet Brush Original

זה הדגם שיש לי כרגע בבית. השיער שלי מתולתל אבל עדין מאוד, ולכן הוא נוטה להישבר (במיוחד כשהוא רטוב). זו הסיבה שאני נוטה להיזהרמאד כשאני מברישה אותו, ומנסה להשתמש אך ורק במברשות המיועדות לשיער רטוב. “לאחר שאת חופפת את השיער ומייבשת קלות עם מגבת, העבירי את המברשת הזו בשיער לסירוק עדין”, אומרת אדריאן ג’ונסטון, מעצבת שיער משיקגו ארה”ב.

בדקי מחיר נוכחי באמזון

מברשת שיער מומלצת לשיער גלי של Fromm 

אם יש לך שיער גלי ואת רוצה לקבל החלקה חלקה מבלי לאבד נפח, את צריכה לחפש מברשת עם זיפים מעורבים. למרות שמברשות עגולות מעניקות גימור מדהים, הן יכולות לפעמים להיות מסובכות לשימוש עצמי. המברשת הזו מדגם Glosser Intuition של Fromm היא חובה עבור שיער גלי, מכיוון שיש בה שילוב של זיפי boar וזיפים סינטטיים, המסייעים להסרת קשרים ובמקביל מעניקים גימור נהדר תוך שמירה על נפח.

בדקי מחיר נוכחי באמזון

מברשת שיער

מה לחפש במברשת שיער מומלצת?

כשאת באה לבחור מבשרת שיער מומלצת – המומחים ממליצים לבחון את הקריטריונים הבאים:

צפיפות זיפים

צפיפות הזיפים או השיניים של המברשת חשובה, ויש להתאים אותה לסוג השיער שלך. לעיצוב או לייבוש בחום של שיער מתולתל, בדרך כלל נחפש מברשת יחסית צפופה, מה שיאפשר למברשת להיות חזקה מספיק כדי לעבור דרך השיער שלך בלי להתכופף או להישבר. זה גם מבטיח שנקבל מספיק לחץ ואחיזה לצורך החלקת השיער, במיוחד בזמן פן (גם אם נעשה שימוש בדיפיוזר). בכל מה שקשור להתרת קשרים, וודאי שהזיפים מספיק רחוקים זה מזה כדי למנוע שבירה במהלך השימוש.

משקל

ככל שהמברשת כבדה יותר, זה יותר קשה להשתמש בה. מברשות קלות משקל מקלות על השימוש, אך היזהרי שלא לבחור מברשת שמרגישה דקיקה או זולה מדי – אלו עשויות להישבר מהר, אפילו בזמן השימוש.

גודל

מברשת קטנה יותר עובדת טוב יותר על אלו שיש להן תלתלים עבים וצפופים, והיא גם טובה יותר לצורך הברשת השיער בחלקים קטנים, מה שעשוי לקחת קצת זמן אבל בהחלט שווה את המאמץ. מברשת גדולה יותר או מסרק ארוך יותר אידיאלית לשיער דק עד בינוני עם תלתלים מרווחים יותר. אבל, כמו תמיד, מומלץ לנסות כמה מברשות ולראות איזו מהן הכי מתאימה לשיער שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *