מזרן יוגה מומלץ: 7 המלצות על מזרוני יוגה שישדרגו לך את האימון

מזרן יוגה

את לא צריכה להיות מכורת יוגה על מנת להפיק תועלת מרכישה של מזרן יוגה מומלץ – ובעוד שחדרי הכושר עדיין בסימן שאלה בגלל הקורונה ואנחנו מוגבלות לאימונים ביתיים, זה במיוחד זמן טוב לצרף מזרון איכותי לארסנל שלך. אפשר להשתמש במזרונים האלו למגוון רחב של פעילויות ואימונים מבוססי רצפה – כגון מתיחות, אימוני בטן, פילאטיס וכמובן יוגה – כולם מיועדים לתמוך בגופך ולהפוך את האימונים שלך לנוחים ונעימים יותר.

יש כאלו עבים במיוחד, שהם אידיאלים לכל מי שסובל מבעיות בברכיים, ואחרים המיוצרים מחומר בשם “mega grip” שמושלם עבור אימונים מיוזעים במיוחד כמו יוגה חמה. יש מזרוני יוגה ארוכים במיוחד אנשים גבוהים יותר, ויש מזרונים זולים ומשתלמים, וכאלו ממרכיבים “ירוקים” בלבד.

המגוון הוא באמת אינסופי – אז כדי לעזור לך לבחור את מזרן היוגה המומלץ עבורך, ריכזנו פה את מיטב המוצרים שהרשת יכולה להציע. ההמלצות מבוססות על קריאה של עשרות סקירות, השוואת מחירים, התייעצות עם חברות – וכל מה שיכולנו לעשות על מנת לברור בין המוצרים שבאמת שווה לבדוק, לבין אלו שחבל לבזבז עליהם זמן.

7 בחירות של מזרן יוגה מומלץ

אז בלי הקדמות מיותרות – הנה רשימת מזרוני היוגה הרב תכליתיים שאנחנו אוהבות, ושיכולים לשדרג לך את חווית האימון שלך.

הכי מומלץ: מזרן יוגה רב תכליתי של BalanceFrom

מה שמייחד את מזרן היוגה הרב תכליתי של GoYoga מבין כל המתחרים זו העובדה שהוא מגיע בעובי של 0.5 אינץ’ (כ-13 מ”מ), מה שעושה אותו לנוח במיוחד למי שסובל ממפרקים עייפים או כאבי ברכיים. בנוסף, הוא מגיע עם מזרן קטן נוסף לברכיים לתמיכה נוספת, וכמובן שגם רצועה קלה לשימוש כדי לסחוב את כל היופי הזה – אם תבחרי לצאת באומץ לעולם החיצון.

הוא גם ממש קל לניקוי – קצת מים וסבון והמזרן הזה מרגיש כמו חדש – וזמין במחיר ממש משתלם. נכון לרגע הכתיבה, יש לו מעל ל-18 אלף ביקורות חיוביות באמזון, עם ציון שמתקרב ל-5 כוכבים. מה עוד צריך לבקש?

כניסה לעמוד המוצר

היוקרתי: מזרן Warrior Mat של Alo Yoga

מזרן יוגה מומלץ

כבר כתבנו פה באתר על המותג הנפלא אלו יוגה, ואי אפשר לדבר על מזרוני יוגה מומלצים בלי להזכיר את ה-Warrior Mat שלהם. הוא כולל ציפוי גומי מאט שמונע החלקה ומקטין את היווצרות הריחות הלא נעימים. הוא גם מגיע בצבעים מהממים, כמו הורוד המתכתי שבתמונה, שחור מאט מושלם ועוד רבים אחרים. החיסרון? הוא ממש לא זול.

כניסה לעמוד המוצר

עבה במיוחד: מזרן יוגה של Gaiam 

הרבה אנשים הסובלים מבעיות גב או ברכיים כתבו על מחצלת היוגה העבה במיוחד של Gaiam, וציינו שהיא מספקת תמיכה נוספת ותחושה רכה במיוחד. יתרה מכך, החומר ממנו היא עשויה כולל מה שמכונה “ספוג תאים סגורים”, טכנולוגיה הפועלת על מנת למנוע הצטברות חיידקים והיווצרות של ריח רע (זה עדיין כדאי לנגב את המזרן לאחר השימוש בו, אך בכל זאת זו תכונה נחמדה).

כניסה לעמוד המוצר

הבחירה הטבעית: מזרן יוגה של JadeYoga

מחפשת מזרן יוגה שלא משאיר אחריו טביעת רגל פחמנית? נסי את הדגם “הרמוניה” של JadeYoga, המגיע ב-11 צבעים מגניבים ועשוי מגומי טבעי (בניגוד לחומרים הסינטטיים של רוב המוצרים האחרים בשוק). ובנוסף, על כל מזרן שנקנה, החברה מתחייבת לנטוע עץ באמצעות שותפות עם עמותת Trees for the Future. בהחלט הבחירה המצפונית!

כניסה לעמוד המוצר

שטיחון יוגה ופילאטיס Prolite של Manduka

מזרן היוגה מדגם Prolite של Manduka זמין במגוון צבעים מגניבים כמו סגול בוהק (בתמונה למעלה), ורוד עתיק, ירוק יער, כחול מאט ועוד כמה אחרים. התגובות עליו מאד חיוביות, ומציינות כי הוא מרופד במיוחד ומגיע בשני גדלים – הגודל הסטנדרטי, כמו שאר המוצאים, וגרסה ארוכה יותר (למי שאוהבת). הוא עשוי מחומרים איכותיים במיוחד שמבטיחים שהוא לא ידהה או יתקלף, לא משנה כמה תשתמשי בו, והם אפילו מתחייבים על אחריות לכל החיים (מה שאומר שהם יחליפו כל מוצר תקול, לא משנה אחרי כמה זמן).

בנוסף, הוא מיוצר עם תבנית נקודות מיוחדת (ורשומה בפטנט) המסייעת במניעת החלקה במהלך אימונים ספוגי זיעה, ומיוצר באחריות עם הסמכת OEKO-TEX, מה שאומר שהחומר שלו הוא 100% בטוח לשימוש עבורך, לילדים ולחיות המחמד.

כניסה לעמוד המוצר

הכי רחב: מזרן יוגה של YogaAccessories

משטח היוגה הדו-צדדי העבה של YogaAccessories מספק נוחות וקלות בכל תנוחה שתתרגלי. המזרן הזה מגיע ב-18 גוונים ועיצובי צבע שונים, וטקסטורת ה-“אנטי החלקה” הדו צדדית שלו מעניקה נוחות ו-“דביקות” מושלמת שתתן לך את היציבות הדרושה לכל תנוחה. והכי טוב? כל היופי הזה שוקל פחות מקילוגרם אחד, כך שממש קל לסחוב אותו איתך לאימון.

כניסה לעמוד המוצר

מזרן שעם וגומי טבעי של Repose 

עוד מחצלת יוגה ידידותית לסביבה, שאינה מכילה דבק, PVC, TPE או כל כימיקל מזיק אחר, ומיוצרת לגמרי על ידי שימוש רק בפקק ובגומי טבעי. היא מיוצרת בצורה המונעת החלקה ונוגדת לחות, כך שהוא מושלם לוגה חמה, ומגיע במידות המספק מספיק מקום לכל סוגי התרגילים, כולל ביקראם, אירובי ופילאטיס. המתנה המושלמת עבור מתרגלי יוגה מתחילים ומנוסים!

כניסה לעמוד המוצר

מזרן יוגה מומלץ

לסיכום

מקווה שאחת מהבחירות שלנו פגעה, והצלחת למצוא את מזרן היוגה המתאים עבורך!

אם יש לך המלצות אחרות, תגובות על ההמלצות שלנו, או סתם בא לך לדבר – נשמח לשמוע ממך בתגובות, ממש פה למטה.

❤️

2 Comments on “מזרן יוגה מומלץ: 7 המלצות על מזרוני יוגה שישדרגו לך את האימון”

  1. שלום, רציתי לשאול האם יש לכם מזרן יוגה רחב שהרוחב שלו מעל 60 ס”מ? זה יכול להיות 70 80 90 100 לא כלכך משנה, השאלה אם יש? במידה וכן כמה הוא עולה והיכן אתם נמצאים? תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *