שמן חוחובה אורגני לפנים של Jojoba Company (סקירה והמלצה)

שמן חוחובה לפנים

מכירה את השאלות האלו של “אם היית צריכה לבחור מוצר אחד לקחת איתך לאי בודד”? אז שמן החוחובה האורגני לפנים של חברת Jojoba האוסטרלית הוא האחד שלי (לצד קרם הגנה, כמובן). אני לא רוצה לחשוף את כל היתרונות הנפלאים שלה עדיין כי בשביל זה נועד הפוסט הזה, אבל רק אגיד שמדובר על מוצר מיוחד שעובד בסינרגיה עם העור. זה לא משנה אם הוא שמנוני, יבש או איפושהו בין לבין – שמן חוחובה עוזר לעור שלך לתפקד בצורה אופטימלית, ובכך מקל על בעיות רבות הקשורות לטיפוח העור.

קחי את העור שלי, למשל. הוא שמנוני ונוטה לאקנה – ודווקא השימוש בשמן החוחובה עזר לוויסות כמות השמן, להפחתת הדלקת ולהרגעת המצב. זה די מפתיע, ומדובר על אחד המוצרים היחידים שבאמת אפשר להמליץ עליהם לכל אחת.

רוצה מידע נוסף? המשיכי לקרוא.

שמן חוחובה לפנים של Jojoba – פרטים מהירים

שמן חוחובה אורגני לפנים

מתאים ל: כל סוגי העור.

שימושים: מזין את העור ומוסיף לחות, מווסת את ייצור השומן ומשפר את בריאות העור הכללית.

מחיר: כ-20 דולר, תלוי באתר.

אודות המותג: חברת Jojoba היא מותג טיפוח טיפוח אוסטרלי בבעלות משפחתית המתמחה בייצור שמן חוחובה טהור ומוצרים על בסיס חוחובה. הם משתמשים בחוחובה מסוג Wadi Wadi – זן מיוחד בעל ערכים תזונתיים טובים במיוחד שהם מגדלים בחווה שלהם בערבות אוסטרליה. המותגהזה הוא היצרן היחיד בעולם של זן החוחובה הספציפי הזה!

להשיג ב: אמזון | Look Fantastic | Beauty Expert UK

מרכיבים: פורמולה פשוטה ואפקטיבית

יש רק מרכיב אחד במוצר זה, והוא חוחובה. או ליתר דיוק, חוחובה מסוג Wadi Wadi שגדל בערבות אוסטרליה. למרות שהמוצר נראה כמו שמן, חוחובה היא בכלל שעווה נוזלית שמופקת מפולי צמח החוחובה. מה שמיוחד בשעווה הזו זו העובדה שהיא מחקה את המבנה המולקולרי של העור שלנו – מה שעוזר לה לעבוד טוב עם כל סוגי העור, ולא נגדם או בסתירה אליהם.

וכמו שכבר אמרנו, לחברת Jojoba יש חווה משלה באוסטרליה. הם מגדלים, קוצרים ומעבדים את כל המרכיבים בעצמם, מה שמבטיח איכות גבוהה והמון אהבה בכל בקבוק.

היתרונות

שמן חוחובה אורגני לפנים הוא מרכיב מושלם מבחינת ההתאמה שלו לסוג ובעיות עור שונות. שמן החוחובה זהה בהרכבו המולקולרי כמעט במאה אחוז ל-“סבום” (שכבת ההגנה הראשונה של העור). התכונה המולקולרית הזו מעניקה לשמן את ההתאמה הגבוהה ביותר לעור אדם.

זו הסיבה שמסבירה מדוע השמן נספג בקלות ובמהירות מבלי להשאיר תחושת שמנוניות על העור. הוא גם מאד מזין, יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות, והוא עוזר לווסת את קצב ייצור השמן בעור. וכאן טמונה הסיבה שאני החלטתי שמדובר בשמן המושלם לעור נוטה לאקנה כמו שלי.

מה עוד יש בו? לשמן החוחובה ריכוז גבוה של ויטמין E ואומגה 9, שני רכיבים חשובים לשמירה והתחדשות של העור, ויכולת חדירה עמוקה לתוך העור – דבר שהופך אותו למושלם בתור “שמן נשא”, שמכפיל את האפקטיביות של שמנים אחרים איתם הוא משולב.

וגם אנחנו המלצנו כמה וכמה פעמים לשלב אותו עם שמנים שונים – ביניהם שמן אתרי לימון, שמן אקליפטוס או שמן תפוז.

שמן חוחובה

איך משתמשים בשמן חוחובה

זה כנראה משהו שיהיה קצת שונה בין אחת לאחת, אבל בכל מקרה את תרצי לשים את שמן החוחובה האוסטרלי הזה לפני כל קרם או שמן אחר. כי כמו שאמרנו, הוא חודר מהר מאד לעור ולא הולך להשאיר תחושה שמנונית לאורך זמן.

את יכולה להשתמש בו באופן יומי, נגיד במקרים שהגזמת עם החומצות או כאשר העור שלך מרגיש יבש במיוחד. הוא גם יכול להחליף סרומים אחרים בשגרה שלך, אם את בעניין. והוא אפילו מוצלח סתם ככה כשבא לך ליהנות מעיסוי פנים קצר. בגדול – מולטי טאסקר.

התוצאות יהיו תלויות במצב ההתחלתי שלך, אבל בגדול את יכולה לצפות לעור במראה בריא, מאוזן ואלסטי יותר לאחר שימוש עקבי. אני חושבת ששמן החוחובה האורגני הזה מוצלח במיוחד בכל מה שקשור להרגעת התפרצויות פצעונים ולוויסות רמות השומן בעור הפנים. הוא נספג גם ממש בקלות, כך שהוא לא ייתקע על הפנים שלך בתחושת שמנוניות. אם אי פעם היה מוצר טיפוח אחד שמתאים לכולן, זה זה.

שמן חוחובה אורגני לפנים

להשיג ב: אמזון | Look Fantastic | Beauty Expert UK

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *