מכשיר אידוי לפנים: 5 המלצות על סטימר לניקוי הנקבוביות והשחורים

מכשיר אידוי לפנים

שימוש במכשיר אידוי לפנים (סטימר) חייב להיות חלק משמעותי מכל טיפול פנים או שגרת טיפוח – וזה לא רק בגלל שהשימוש בו מרגיש ממש טוב. זרם אוויר חם ולח המופעל ישירות על עור הפנים יכול לחולל פלאים בכל מה שקשור לניקוי עור הפנים שלך ופתיחת נקבוביות חסומות.

“אידוי הפנים עוזר לריכוך משקעי השמן בנקבוביות וגם על פני העור, מה שמקל על הסרת השמן ובסופו של דבר עוזר לנקות את העור”, אמרה הקוסמטיקאית של הסלבס אלינה פדוטובה בריאיון שנתנה על הנושא. בנוסף, על ידי ריכוך השכבה החיצונית של העור, השימוש בסטימר גם משפר את יכולת החדירה של כל החומרים הפעילים שבהם את משתמשת לאחר מכן.

ואולי אתן כמוני, ומעולם לא חשבתן על שימוש במכשיר אידוי לפנים כחלק משגרת טיפוח העור הביתית שלכן – אבל הגיע הזמן. הטריק החביב על פדוטובה הוא פשוט להחזיק את הפנים במרחק בטוח מקערת תה צמחים חם (כמו קמומיל או קלנדולה, המציעים יתרונות נוספים של ניקוי רעלים), כאשר הראש מכוסה במגבת למשך חמש עד עשר דקות. מיני סאונה, בקיצור.

אבל אם לא בא לך להתעסק עם סירי תה רותח או לשבת עם מגבת על הראש, תשמחי לשמוע כי בשנים האחרונות המחירים של מכשירי האידוי הלכו וירדו, והיום זה באמת לא כזה סיפור יקר לקנות מכשיר סטימר כזה לשימוש ביתי. לי יש אחד בחדר האמבטיה ואני משתמשת בו פעם או פעמיים בשבוע – תמיד על עור נקי – וקצת קשה לי לדמיין את החיים שלי בלעדיו.

כדי לעזור לך להתחיל, אספנו פה את המכשירים הכי מומלצים מהחודשים האחרונים.

מפריד סטימר

הכי מומלץ: מכשיר אידוי לפנים NanoSteamer

זה לא משנה אם את מחפשת סטימר לפנים לשימוש קבוע או סתם כדי שיהיה לאירועים מיוחדים – האיכות והמחיר של מכשיר האידוי הזה מנצחים את כל השאר. הוא מגיע עם מחולל יונים, שמגביר עוד יותר את היתרונות של האדים, והוא ממש דומה למה שהיית מקבלת אם היית קונה מכשיר מקצועי (הסטימרים המקצועיים משלבים גם את האדים וגם יינון, מה שעוזר להרוג פתוגנים על פני העור ומגביר את רמת הניקוי).

אז למה הוא הבחירה המומלצת עלינו? כי זה נראה שכשייצרו אותו הם חשבו על הכל – הוא מגיע גם עם סט של 5 כלי עזר מפלדת אל חלד להוצאת שחורים, הוא יכול לשמש גם כמכשיר אדים כללי לחדר (ולא רק לפנים), ואפילו יש לו תא לחימום מגבות, למקרה ואת ממש רוצה להביא את אווירת הספא הביתה. וכמובן, יש לו דירוג של 4.5 כוכבים מתוך 5, הוא רב מכר, והמחיר שלו מצחיק. מה עוד בחורה צריכה?

מפריד סטימר

הכי משתלם: סטימר יוני של Vanity Planet

עוד אופציה עם שילוב טוב בין איכות, מחיר שווה ועיצוב אופנתי. גם מכשיר האידוי הזה מציע קיטור יוני ליעילות מקסימאלית, הוא מאד יעיל (האדים מוכנים תוך 30 עד 45 שניות בלבד מרגע ההפעלה), ויש לו מקום מיוחד כדי שתוכלי להוסיף לו את השמנים האתריים המועדפים עליך, מה שיהפוך את החוויה לחצי ספא ביתי. וכמובן, העיצוב שלו – כל כך נקי ויפה שבהחלט יכול לשדרג כל חדר.

מפריד סטימר

הכי מקצועי: מכשיר אידוי לפנים של OKACHI 

עד עכשיו דיברנו על מכשירי אידוי יונים, אבל הפעם מדובר במכשיר עם אידוי ננו-יוני. מה זה אומר? חדירה עמוקה יותר לעור והענקת לחות מוגברת (עד פי 10 יותר) מאשר שאר המכשירים. בנוסף, יש לו מנורה אולטרה סגולה (UV) מובנית אשר מטהרת את האדים ושומרת על שגרת טיפוח העור שלך נקיה לגמרי. מצד שני, זה אומר שאת לא יכולה להוסיף שמנים אתריים למכשיר הזה, אז אם את ממש בקטע, הוא לא בשבילך.

מפריד סטימר

מומלץ להוצאת שחורים: סטימר של VOUMEY 

בנוסף למסכה הביתית להוצאת שחורים שהמלצנו עליה, אידוי הוא צעד חכם במיוחד כשאת רוצה להוציא שחורים עקשניים במיוחד. ואיפה הם בדרך כלל מופיעים? נכון, סביב האף. ולכן ממש אהבתי את מכשיר האידוי הזה, שלא רק מגיע עם מסיכת פנים (כמו כל האחרים), אלא מוסיף חיבור נפרד וייחודי המאפשר להתמקד באיזור האף. השתמשי בו כטיפול ממוקד לניקוי נקבוביות סתומות סביב האף שלך, ואפילו לניקוי הסינוסים במידה ואת מצוננת. הוא גם מאפשר לכוונן את חוזק האדים, משהו שלא כל המכשירים האחרים מאפשרים.

מפריד סטימר

מתאים לנסיעות: סטימר של LONOVE 

גם לי זה נראה קצת מוזר שמישהי תרצה לסחוב מכשיר אידוי שלם איתה לנסיעה, אבל התגובות ברשת מבטיחות כי ברגע שתעשי את זה פעם אחת, אין דרך חזרה (נסי להשתמש בו לאחר טיסה ארוכה כדי לנקות רעלים ולהחזיר את הלחות לעורך, ותביני). ובדיוק בשביל זה יש לנו את מכשיר האידוי הנייד הזה, אשר שוקל פחות מ-700 גרם ומספק קיטור למשהו כמו 10 דקות, שזה די מרשים למכשיר כל כך קטן.

מפריד סטימר

למה כל הקישורים הם לאמזון?

אמזון היא החנות האינטרנטית הגדולה בעולם, ולא בכדי: לפי דעתי היא מציעה את חווית הקניה האמינה והטובה ביותר אונליין. מעבר ליתרון הגדול של קניה אצל מוכר ידוע, גדול ואחראי, קניה באמזון מאפשרת לנו ליהנות ממחיר זול יותר מבארץ (בד”כ), משלוח מהיר באמצעות שליח שמגיע עד הבית ואפס הפתעות במכס.

אז נכון, אפשר למצוא מוצרים דומים בכל מיני אתרים זולים (בעיקר סיניים), אבל בכנות – אני לא סומכת עליהם, במיוחד כאשר מדובר על מוצרי חשמל. כל המכשירים שהמלצנו עליהם נמכרים באמזון בפחות מ-200 ש”ח, כך שבמקרה הזה לא הייתי מנסה לחסוך עוד כמה שקלים תמורת לקיחת סיכון עם איכות המוצר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *