סרום ניאצינאמיד של The Ordinary

סרום ניאצינאמיד

סרום ניאצינאמיד 10% + אבץ 1% הוא אחד המוצרים הנמכרים ביותר של The Ordinary, ועם היתרונות הרבים שלו – זה לא מפתיע. עם זאת, כמו כל המוצרים של המותג הזה, מאד קשה להבין מהשם של המוצר את היתרונות שלו, מה הוא עושה ואיך הכי נכון להשתמש בו. אז בדיוק בשביל זה אני פה: בואי נגלה ביחד את סרום ניאצינמיד של The Ordinary.

מה זה ניאצינאמיד ומה יש בסרום?

הסרום מכיל בעצם 10% של ניאצינאמיד, או בשמו הפשוט ויטמין B3, שהוכח בתור מרכיב אשר עוזר לצמצום הפרשת הסבום בעור ולכן מציע תכונות אנטי דלקתיות ועוזר במקרים של פיגמנטציה לאחר אקנה וכתמי גיל. בנוסף, הוא משפר את תפקוד “המחסום הטבעי” של העור, מונע ממנו לאבד לחות ומגן עליו מפני מזהמים וגירויים, מה שהופך אותו מצוין לעור רגיש. B3 משפר את מרקם העור ועושה אותו חלק יותר, תוך הפחתת עודפי שומן.

בנוסף, הסרום מכיל ריכוז 1% של אבץ, שהוא מינרל קורט החשוב להפעלתם של אנזימים ולתפקודים ביולוגיים רבים. אבץ הוא גורם אנטי דלקתי, הנפוץ לטיפול בכוויות וצלקות ונלחם ברדיקלים חופשיים. בנוסף, אבץ מעודד את ייצור הקולגן מה שעוזר להפחתת קמטים וקווים דקים.

סרום ניאצינאמיד 10% + אבץ 1% של The Ordinary

סרום ניאצנאמיד של דה-אורדינרי

סרום ניאצינאמיד 10% + אבץ 1% של The Ordinary, ללא סיליקונים, ללא אלכוהול וללא שמן.

הסרום פותח כדי לסייע בניקוי העור, לטפל בפיגמנטציה ולמזער את המראה וחומרתם של פגמים ונגעים בעור, והוא מוצר חובה לאלו בעלות עור שומני ונוטה לאקנה.

כ-25 ש”ח ב-Look Fantastic

השווי מחירים ב: לוק פנטסטיק | אמזון | ביוטי ביי | Cult Beauty

למי הסרום הזה מומלץ?

סרום ניאצינאמיד טוב במיוחד לסובלים מרוזציאה ואדמומיות בעור, מכיוון שהוא מסייע בהרגעת הגירוי ואף בהפחתת הופעת כתמים והחלקת גוון העור.

בנוסף, המוצר מומלץ גם עבור מי שסובלת מהתפרצויות של אקנה ועור רגיש ושמנוני, מכיוון שהוא יכול להרגיע את ההתפרצות, מקטין את הופעתם של כתמים ומאזן את רמת השמן.

רוצה עוד מוצר מומלץ לטיפול בבעיות דומות? קראי על שמן נוקס.

איך להשתמש במוצר

אם את מרגישה שהסרום מתאים לך ולסוג העור שלך, חשוב שתדעי כיצד ומתי להשתמש בו כדי למקסם את התועלת. הדבר הראשון שחשוב לזכור הוא שהסרום הזה מבוסס על מים, ולכן יש למרוח אותו לפני שמנים וקרמים כבדים יותר בשעות הבוקר והערב כדי להרגיש את מלוא ההשפעה.

חשוב להבין כי כאשר אנו בונות את שגרת הטיפוח שלנו, ניתן למצוא מרכיבים אשר שניהם מועילים לעור, אך כאשר הם מורכבים יחד הם יכולים לבטל זה את זה או אפילו לייצר השפעה שלילית. זה המקרה עם ניאצינמיד וויטמין סי. לויטמין סי יתרונות רבים – הוא מונע חמצון ומגן על העור מפני רדיקלים חופשיים – ולכן חשוב שתשתמשי גם בו. מצד שני, ניאצינמיד יכול למזער את היתרונות של ויטמין C כאשר הם משולבים יחד.

את עדיין יכולה (וצריכה) להשתמש בשני המרכיבים הללו, עם זאת, חשוב שתמרחי אותם על העור בזמנים שונים. אני ממליצה למרוח את סרום הניאצינאמיד בבוקר ואת המוצר שמכיל ויטמין סי לבחירתך בערב. וכמובן שאת תמיד יכולה לבדוק את המוצר במדריך שגרת הטיפוח של The Ordinary על מנת לבדוק אם ישנן התנגשויות נוספות.

סרום ניאצינאמיד
סרום ניאצינאמיד – לחצי לכניסה לעמוד המוצר

השווי מחירים ב: לוק פנטסטיק | אמזון | ביוטי ביי | Cult Beauty

One Comment on “סרום ניאצינאמיד של The Ordinary”

  1. היי רציתי לשאול אני שמה את הסרום שהפנים שלי נקיות ורוצה להחדיר את הסרום אך הבעיה שהוא נהיה לי לבן כמו קצף ויש לי תחושה שאני לא שמה טוב זה קשור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *