פודרה לוריאל אינפליבל (Foundation in a Powder)

פודרה לוריאל

טוב אז מסתבר שלוריאל השיקה לא מזמן מוצר איפור חדש מסדרת אינפליבל המפורסמת שלהם שנקרא “Foundation in a Powder”, או בתרגום לעברית: מייקאפ פודרה לוריאל אינפליבל. המוצר הזה מצטרף לסדרת המייקאפ הסופר מוצלחת שלהם אינפליבל Fresh Wear, ומאז ההשקה הוא בהחלט כבש את הרשת (בעיקר את הביוטריות בטיקטוק).

האמת היא שההשקה הזו באה לי בכיף, כי המייקאפ הנוזלי שלהם מסדרת אינפליבל הוא גם ככה אחד האהובים עלי, אז עוד מוצר חדש בסדרה זה תמיד נחמד.

מייקאפ פודרה לוריאל אינפליבל

מה הם אומרים:

L’Oreal Infallible 24HR Fresh Wear Foundation In A Powder מספק כיסוי מלא עם גימור מט טבעי. מטשטש, מאחד ומחליק את העור. מגיע במרקם קרמי וחסר משקל המתמזג עם העור במריחה, עם צבע הנשאר כמו שצריך לאורך כל היום ללא התייבשות או דהייה, ומציע גימור מט של עד 24 שעות לכל סוגי העור, כולל עור שמן ועור הנוטה לאקנה.

יתרונות עיקריים:

  • מחזיק לעד 24 שעות.
  • המייקאפ מספק כיסוי מלא, עמיד למים, חסין זיעה וחום.
  • גימור מאט טבעי לפנים.
  • פורמולה שמרגישה נושמת וחסרת משקל על הפנים שלך.

מה יש בזה:

לוריאל טוענים שהמוצר החדש הזה הוא בעצם הטוב משני העולמות. מצד אחר, הוא מציע את הכיסוי של המייקאפ הנוזלי המצוין מסדרת “אינפליבל”, יחד עם מרקם קליל של פודרה חסרת משקל המסייעת לטשטוש, איחוד גוון והחלקת העור. לא רק זה, אלא שהוא מתאים במיוחד לבעלות עור שומני, ומייצר אפקט טשטוש שמפחית את מראה הברק למראה עור אחיד.

בנוסף לכך, הפורמולה עמידה למים, עמידה בחום ועמידה בפני זיעה, וזמינה ב-16 גוונים המתאים לכל סוגי העור. היא גם אינה קומדוגנית, לא יוצרת תחושה שמנונית ומאושרת על ידי דרמטולוגים.

עוד לא יצא לי לנסות את המוצר, אבל באופן אישי אני תמיד הרגשתי שפודרות לא מצליחות לתת כיסוי מספק עבורי (כולל הפודרה ה-“ישנה” מסדרת אינפליבל של לוריאל פריז), מה שדחף אותי לכיוון המייקאפ הנוזלי שמלווה אותי מאז. מצד שני, כל הביקורות לגבי המוצר הזה מהללות את הכיסוי האיכותי שלו, יחד עם תחושת קלילות ואווריריות – אז אולי סוף סוף מצאנו את הגביע הקדוש של הפודרות?

פודרה אינפליבל

לקריאה נוספת: פודרה מומלצת: 7 בחירות של פודרה שיתאימו לכל אחת

מסקנות סופיות

עוד אין, גם כי עוד לא יצא לי לנסות את המוצר, וגם כי עוד לא מצאתי מאיפה אפשר להזמין אותו (חוץ מבאמזון, שכרגע נגמר המלאי).

אני כותבת את הפוסט הזה גם כדי לשים את המוצר הזה על הכוונת שלכן (כי הוא נראה מוצלח ביותר), אבל בעיקר כדי לקבל תגובות מכן – למישהי יצא לנסות?

אם כן, אשמח לשמוע בתגובות.

כמובן שברגע שיהיו לי מסקנות / לינקים אעדכן את הפוסט…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *