סבון פנים לעור רגיש: 5 בחירות של ניקוי פנים לעור רגיש ב-2023

סבון פנים

כשהוא מתחרה על הבכורה רק עם “שימוש בקרם הגנה באופן יומי”, ניקוי העור בסוף היום הוא אחד הצעדים הכי קריטיים בכל שגרת טיפוח. כל רופא עור שיצא לי לשאול אותו את השאלה הזו אישר את זה – וזה נכון במיוחד עבור אלו מאיתנו שסובלות מעור רגיש או נוטה לאקנה. כדי לעשות לנו חיים קלים יותר, יצאתי לחפש את ההמלצות הכי שוות של סבון פנים לעור רגיש, שבאמת יעשה לנו טוב.

אבל לפני – קצת רקע.

ניקוי פנים באופן יומיומי עוזר להסרת עודפי שמן (הנקרא סבום) ושאריות לכלוך תוך החזרת הלחות לעור. באופן מתסכל, לאלו מאיתנו עם סוגי עור רגישים יותר, זה לא תמיד המקרה. למעשה, זה בדרך כלל רחוק מכך, מכיוון שהרבה מסבוני הפנים שנמצאים כיום בשוק הם פשוט קשוחים מדי על העור, מייבשים מדי או פשוט מלאים בכימיקלים או חומרי ריח מיותרים העלולים לגרום לתגובות שליליות. התגובות אליהם יכולות לנוע בין אדמומיות, התקלפויות או אי נוחות, ובמקרים מסוימים אפילו לייצר פריחות אלרגיות למיניהן.

“את צריכה להשתמש בחומרי ניקוי עדינים ומלאים בלחות שמסירים את הזיהומים מהעור מבלי לפגוע במחסום ההגנה הטבעי שלו ומבלי לפגוע במרכיבי הלחות הטבעיים שלו”, הסביר רופא העור, אדם פרידמן, לגבי מה כדאי לחפש בסבון פנים לעור רגיש. “לכי על חומרי ניקוי עם מרכיבי לחות, המסייעים בשמירת המים שבעור, ופרוביוטיקה, שתעזור לשמירה על עור בריא”.

למרבה המזל, בשנים האחרונות יותר ויותר מותגים – יוקרתיים, זולים וכל מה שבאמצע – הבינו את הצורך, ויצאו עם מוצרי ניקוי שתוכננו במיוחד לבעלות עור רגיש. (תודה רבה באמת). בכל מקרה, יצאתי לחרוש את הרשת על מנת למצוא את סבוני הפנים הכי טובים לעור רגיש.

סבון פנים לעור רגיש של CeraVe

סבון פנים לעור רגיש סרווה

באופן כללי, אם יש לך עור רגיש את חייבת להכיר את המותג CeraVe, שהוא המומלץ ביותר על ידי רופאי עור בארה”ב. פרידמן המליץ עליו מכיוון שהוא “עדין, לא-קומדוגני וללא שמן, כך שהוא לא יגרום לאקנה”. בנוסף, הוא אומר, “הוא מכיל מרכיבים כמו סרמידים וחומצה היאלורונית, העוזרים להוספה ושמירה של לחות בעור. זה חשוב לבחור ניקוי פנים שיסיר לכלוך ואיפור מבלי לשבש את מחסום ההגנה הטבעי של העור”, ולכן מומלץ לבעלות עור רגיש.

זמין ב: אמזון | Look Fantastic | Feel Unique + הפארמים בארץ

סבון פנים של Cetaphil

סבון פנים צטפיל

בחמש דקות חיפוש הצלחתי למצוא שלושה רופאים שונים שהמליצו על סבון הפנים העדין של Cetaphil. “הוא עובד עבור כל סוגי העור, אפילו על עור רגיש”. לדברי פרידמן, הוא ממליץ עליו “לחולים המתמודדים עם אקנה ועור רגיש וגם לאנשים הסובלים מאקזמה ורוזצאה”. מדובר על אופציה זולה וקלה לסבון פנים בסיסי שעושה את העבודה היטב – מנקה את העור בלי לייבש אותו – בפורמולה פשוטה ללא סבון, היפואלרגנית וללא ניחוח.

זמין ב: אמזון + הפארמים בארץ

מגבוני ניקוי של Simple

מגבונים Simple

למרות שכל המומחים מזהירים שלא להשתמש במגבוני איפור במקום ניקוי פנים עם סבון, המגבונים האלו של Simple אידיאליים לניקוי ביניים ראשוני של העור והסרת איפור וכל שאר הלכלוך שנשאר על פניו. המגבונים המיסלריים מיוצרים עם בועות ניקוי החכמות המרימות את האיפור ופותחות את הנקבוביות, והם עדינים במיוחד, ללא תוספת ניחוחות וצבע. בנוסף, הם מכילים גליצרין ופנתנול – שני סוגים של ויטמין B5 המזינים את העור. הם מושלמים כשאת “על הדרך”, ולי יש חבילה קבועה בתיק חדר הכושר וברכב, לניקוי פנים מהיר ואפקטיבי.

זמין ב: אמזון | Feel Unique

סבון פנים של לה רוש-פוזה

סבון פנים לה רוש פוזה

עוד סבון פנים מומלץ לבעלות עור רגיש או יבש במיוחד הוא הניקוי העדין Toleriane של לה רוש-פוזה. עם פורמולה במרקם קרם נטולת סבון, הוא מסיר בעדינות איפור וזיהומים אחרים מבלי להפשיט את העור משמניו הטבעיים. בנוסף, הוא עמוס בסרמידים מרגיעים, ניאצינאמיד, גליצרין ומים תרמליים פרה-ביוטיים, אשר עוזרים להוסיף לחות לעור ולשקם את מחסום העור הטבעי. כמו כל האחרים, גם הוא לא מכיל את גורמי הגירוי נפוצים, כגון ניחוח, צבע וסולפטים.

זמין ב: Look Fantastic | Feel Unique | סטרוברינט + הפארמים בארץ

סבון פנים סויה של Fresh

פרידמן אומר כי ניקוי פנים הזה “מושלם לעור רגיש במיוחד”, והוסיף כי בנוסף לניקוי עדין של העור שלך, הפורמולה שלו “גם משאירה את עורך מואר ועם גוון בריא”. הוא מכיל חלבוני סויה עשירים בחומצות אמינו, השומרים על רכות העור, כמו גם תמצית מלפפון ומי ורדים מרגיעים ומרעננים.

זמין ב: סטרוברינט | Cult Beauty | אמזון | Space NK

סבון פנים לעור רגיש

סבון פנים לעור יבש זו רק ההתחלה…

כמו שאמרתי בפתיחה, סבון פנים זה דבר חשוב, אבל זו רק תחילתו הסיפור.

אם את רוצה להתקדם עוד כמה צעדים במסע שלך להשגת עור הפנים המושלם, את מוזמנת לקרוא עוד כמה פוסטים שיכולים לעזור לך:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *