צלחות קורנינג (Corelle) – אמזון היא האופציה הכי משתלמת?

סט צלחות קורנינג

היי נסיכות, היום אני רוצה לכתוב פוסט קצר שמסכם את מחקר השוק והשוואת המחירים שעשיתי כשחיפשתי לקנות צלחות קורנינג (Corelle) באמזון ובאתרים אחרים. אז מה האופציות שקיימות, איפה הכי שווה להזמין, ומה למדתי במהלך התהליך – הכל בהמשך.

נתחיל אבל עם הקדמה קצרה:

מה זה בכלל צלחות קורנינג?

כמו כל ההמצאות הגדולות, גם הזכוכית המחוזקת ממנה עשויות צלחות קורנינג התגלתה בטעות, כאשר אחד העובדים במפעל הזכוכית שבעיירה קורנינג בארה”ב שכח להוציא את הזכוכית מהתנור, מה שגרם לה להיחשף לחום אדיר וקיצוני למשך זמן ארוך. כשהוא כבר נזכר להוציא את הזכוכית הזו מהתנור, הלא יוצלח גם הפיל אותה על הרצפה – אבל להפתעתו היא לא נשברה, מה שהביא לעולם את הזכוכית המחוסמת של קורנינג, וכנראה הציל לו את הג’וב.

לאחר עוד כמה שנים של מחקר ופיתוח המפעל הצליח להגיע לנוסחה הסופית של הזכוכית בעלת תכונות הפלא, שבזכותה צלחות קורנינג הוגדרו בתואר “הצלחות החזקות בעולם”.

הזכוכית הזו הינה פטנט שפותח עבור סוכנות החלל האמריקאית ומרכיביה נותרו סודיים עד היום, בנוסף לתהליך למינציה מורכב שמשלב באופן תרמי שלוש שכבות של זכוכית המייצרות צלחת חזקה, קלה ודקה מאד אשר עמידה בפני שבירה או שריטות ושומרת על הברק לאורך זמן.

בנוסף לכך צלחות קורנינג ניתנות לשימוש על אש ישירה, בחימום במיקרוגל, בתנור, או במקרר והמקפיא, וכמובן שהן עמידות במדיח כלים ואינן סופגות ריחות או כתמים שונים.

למה להזמין צלחות קורנינג באמזון?

הכל התחיל כשעברתי דירה לפני כשנה והחלטתי לזרוק את כל הצלחות הישנות והשונות שצברתי במהלך השנים ולהשקיע בסט צלחות קורל-קורנינג פעם אחת ולתמיד.

בהתחלה בדקתי בחנויות פיזיות כמו פוקס הום או הום-דיפו, אבל חיפוש קצר ברשת העלה אופציות הרבה יותר זולות, למשל בוואלה שופס. הייתי שמה פה השוואת מחירים אבל באמת שהפערים כל כך גדולים שאין באמת טעם, את יכולה להיכנס בעצמך לכל אתר ישראלי כדי להבין.

מצד שני, זה היה בערך בתקופה בה אמזון נכנסה לישראל עם מבצעים שווים ומשלוח בחינם – מה שהפך את הקנייה שם לאפילו יותר משתלמת. מעבר לעובדה ששער המטבע הוא ממש לטובת הישראלים כיום, מסתבר ש-Corelle (המפעל המייצר את הצלחות) מוכרים ישירות ב-“חנות מפעל” באמזון, כך שהמחירים שהם מציעים הם באמת משהו כמו חצי מהמחירים בארץ. היכנסי לראות בעצמך:

לחצי לכניסה לעמוד צלחות קורנינג באמזון

כמה המלצות:

סט שישיית צלחות קורנינג פשוטות עם פס כחול בפחות מ-100 ש”ח (מחיר הזייה) –

סט של 12 צלחת גדולה, קטנה וקערת מרק בפחות מ-200 ש”ח

סט 18 יחידות של צלחת גדולה, קטנה וקערית מרק – פה המחיר קצת יותר יקר (אבל עדיין ממש זול לעומת הארץ), פשוט ממש אהבתי את העיצוב. אגב, זה הדגם שהזמנתי לעצמי לבית:

לחצי על כל אחד מהדגמים על מנת לראות תמונות גדולות, פרטים נוספים, מחיר בש”ח ועלות משלוח (משתנה בהתאם לתקופה והמבצעים, לכן שווה לבדוק מדי פעם ולהזמין ברגע הנכון).

אגב, יש עוד המון מוצרים שווים שפשוט לא משתלם לקנות במקום אחר חוץ מבאמזון, למשל בובות LOL או נרות ריחניים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *