קניית בושם באינטרנט – איפה הכי משתלם לקנות?

קניית בושם ברשת

בזמן האחרון אני מקבלת לא מעט תגובות בעמוד הפייסבוק שלנו לגבי קניית בושם באינטרנט: האם זה עדיף מאשר לקנות בחנות, ואיפה הכי שווה לעשות את זה. לצורך כך, יצאתי לשטח (הדיגיטלי) וביצעתי עבורך את סקירת השוק המלאה! רוצה את השורה התחתונה? רדי לסוף.

לפני שאכנס לפרטים, אני חייבת לציין כי מדובר בשאלה מורכבת. על מנת להתחיל, חייבים להחליט על השאלה הבסיסית:

אונליין או אופליין?

אם זו לא הפעם הראשונה שלך באתר, כנראה שכבר יצא לך לשמוע על הגישה שלי הטוענת שקניה באונליין היא הרבה יותר משתלמת מקנייה באופליין ב-99% מהמקרים, והוכחתי את זה באין סוף פוסטים שמשווים את המחירים בין האופציות.

אבל אני מודה, כאשר מדברים על קניית בושם, העלילה קצת מסתבכת: דבר ראשון, ריח לא עובר דרך המחשב, לפחות לא נכון לעכשיו – אז כמובן שאם את רוצה לנסות בשמים שונים ולהריח לפני שאת קונה, האונליין הוא לא אופציה עבורך, ובמקרה כזה אמליץ לך לחכות לפעם הבאה שתגיעי לדיוטי פרי, האופציה הזולה ביותר בעולם הריטייל. ודבר שני, הרבה מאד אתרים בינלאומיים לא שולחים בישום לארץ, בגלל מגבלות שונות ומשונות (וגם אם כן, לא תמיד המחירים שלהם מנצחים את האתרים המקומיים, כפי שעוד מעט אראה).

אז מתי כן מומלץ לקנות בושם באונליין? האמת שברוב המקרים. במידה ואת יודעת מה את רוצה, האופציה האינטרנטית בדרך כלל תהיה זולה יותר מהאופציה הפיזית. השאלה היא איפה עושים את זה – ובדיוק לשם כך ביצעתי את הבדיקה המקיפה שלנו.

קניית בושם באינטרנט – הסקירה המקיפה

אז לטובת השוואת המחירים, בחרתי את בושם רוברטו קוואלי פרדיסו בתור הבושם הנבדק להיום. למה אותו? כי הוא נמצא בסביבה כבר לא מעט שנים (ותמיד מצליח), מה שאומר שכל אתר שמכבד את עצמו צריך להחזיק אותו במלאי, והוא בושם מאד אהוב, מה שאומר שסביר להניח שהאתרים השונים ירצו לתת מחיר תחרותי עליו. בחרתי להשוות את המחיר של גרסת הא.ד.פ 75 מ”ל – גם כי היא הכי נפוצה, וגם כי באופן אישי, זה הגודל שאני אוהבת לקנות (קטן מדי נגמר מהר, גדול מדי משנה קצת את הריח אחרי תקופה מסוימת).

אמל”ק: וואלה שופס הם הכי זולים ומציעים משלוח חינם וחווית שירות טובה ולכן הם המנצחים הגדולים.

להלן התוצאות המלאות:

הכי יקר – סופרפארם אונליין – 279* ש”ח

כן, גם אותי זה הפתיע, אבל האתר של סופרפארם היה יקר בצורה מובהקת למול המתחרים, עם מחיר של 279 ש”ח ל-50 מ”ל. לא הצלחתי למצוא גודל של 75 מ”ל, אבל לא צריך – המחיר שהם לוקחים עבור 50 מ”ל הוא יותר יקר מ-75 מ”ל במקומות אחרים. ביוש.

קניית בושם באתר סופרפארם

אפריל – 246 ש”ח, אחרי הנחות

באתר של אפריל המצב קצת יותר טוב, הבושם קיים בגרסת ה-75 מ”ל – שזה כבר משהו… – אבל מוצע במחיר של 246 ש”ח, וגם זה אחרי הנחה של 25% שמתוקשרת בעמוד. אז כמו שאמרה יקירתי אריאנה גרנדה: טנקיו יו, נקסט.

קניית בושם באפריל

סטרוברינט – 251 ש”ח

כמו שאת יודעת, סטרוברינט הוא יקיר האתר, וכמעט תמיד הם יוצאים בתור האופציה הכי זולה. אבל האמת, בכל הנוגע לבישום הם קצת מאכזבים. וגם הפעם: את הבושם מצאתי במחיר של 251 שקלים, הרבה פחות משתלם מכל האופציות המקומיות, וזה בלי להתייחס לסיכוני המשלוח של אירוסולים ועיכובים במכס למיניהם.

קניית בושם באינטרנט

KSP (כן, אלה של מוצרי החשמל) – 169 ש”ח

גם אני הייתי מופתעת: מה לאתר של מוצרי חשמל, ציוד טיולים ומחשבים למיניהם ולקניית בושם באינטרנט? מסתבר שלאט לאט מתחת לאף האתר הזה הפך לכלבו ענק, שמציע גם בשמים במחירים לא רעים בכלל. את הבושם הנבדק מצאתי שם ב-169 ש”ח, מחיר ממש משתלם שהיה המנצח אם לא היו רוצים תוספת של דמי משלוח. כמה קרובים, ככה רחוקים.

קניית בושם ב-KSP

המנצח הגדול – וואלה שופס! – 169 ש”ח ומשלוח חינם

אז מבחינת המחיר, וואלה מציעים את הבושם במחיר של 169 ש”ח – זהה ל-KSP שהגיעו למקום השני. אז למה וואלה הם בכל זאת המנצחים שלי? כי בניגוד ל-KSP, הם מציעים משלוח חינם ודוגמית מתנה בקניה, אז בסופו של דבר גם הקנייה יותר משתלמת, וגם החוויה שלי כצרכנית טובה יותר. כל הכבוד לכם, וואלה שופס!

לסיכומו של דבר

לאור התוצאות ההמלצה שלי ברורה – אם כבר בחרת ללכת על קניית בושם באינטרנט – וואלה שופס הוא האופציה הטובה ביותר שיש מבחינת מחיר.

לחצי לכניסה לעמוד הבישום באתר

לטובת ההוגנות אני חייבת לציין – הבדיקה נעשתה סמוך למועד פרסום הפוסט הזה (אמצע ינואר 2020). אז אם את קוראת אותו שנה מהיום, יכול להיות שחלק מהדברים השתנו. כמו תמיד, אני אשתדל לשמור על הפוסט מעודכן, ולערוך במידה ואגלה שינוי, אבל זו גם הסיבה ששמתי לינקים לכל עמוד מכירה שציינתי פה – כדי שתוכלי לבדוק בעצמך אם משהו השתנה.

וכמובן, אשמח לקבל הערות, עדכונים וכל דבר בעצם. ואגב, אם מדברים על זה – לא מזמן חילקתי פה את בושם רוברטו קוואלי פלורנס במתנה. רוצה להשתתף בהגרלות הבאות? זה קל, פשוט היכנסי לרשימת התפוצה שלנו, זה ממש פה בתפריט הצדדי או בתחתית העמוד.

4 Comments on “קניית בושם באינטרנט – איפה הכי משתלם לקנות?”

  1. תודה רבה על ההשוואה, הרבה זמן חיפשתי משהו כזה.
    אני תמיד הולכת לפארמים לנסות את הריח, אבל בסופו של דבר אין כמו להזמין מהאינטרנט כי המחירים הרבהההה יותר שווים.

  2. Ksp אני אוסף מהסניף שזה חינמי לגמרי. מעולם לא שילמתי משלוח אצלם . יש לכל אחד פה כמעט סניף שלהם קרוב לבית

  3. כתבה מצוינת תודה! עבר קצת זמן, אולי כדאי לעדכן אותה קצת.
    יש שחקנים חדשים בתחום כמו בושמטיק, lovenmour, דיוטי למון ואחרים שכדאי להוסיף להשוואה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *