ניסיתי בושם של אריאנה גרנדה ואני חייבת סודה

בושם אריאנה גרנדה

זה מרגיש לי שאריאנה גרנדה נמצאת בכל מקום. בין אם זה שיר חדש שהיא מוציאה, תמונת שער במגזין ווג ועכשיו – השקתו של בושם חדש. הכוכבת נתנה לעולם הצצה אל הבושם, הנקרא בשמו של האלבום האחרון שלה “Thank U next” בפוסט שהעלתה באינטגרם לאחרונה. לטענתה של אריאנה, הריח של הבושם החדש הוא “אלוהי”, והיא אמרה כי היא מתכננת לצלם גרסה חדשה לקליפ של הלהיט “Thank U, Next” על מנת לקדם את מכירותיו.

הבושם החדש הושק היום, ה-18 לאוגוסט בחנויות Ulta Beauty ברחבי ארצות הברית. מדובר על רשת חנויות ענקית ברחבי ארה”ב וקנדה, אבל לצערי הרב היא אינה עושה משלוחים לארץ. בארץ כיום ניתן למצוא את הבושם של אריאנה גרנדה באתר עזריאלי, או בהזמנה מחו”ל דרך StrawberryNet.

זה אינו הבושם הראשון של אריאנה גרנדה. מאז 2015 היא הוציאה שלושה בשמים נוספים המכוונים לקהל צעיר יותר, ולכן המחיר שלהם הוא מאד נגיש בהשוואה לבשמי יוקרה שיצאו לאחרונה כמו לנקום אידול או איב סן לורן ליברה. ולמרות שהמחשבה הראשונית שלי הייתה “למה העולם צריך עוד בושם של אריאנה גרנדה?” – התשובה דווקא תפתיע. הבשמים שלה בכלל לא רעים. הנה סקירה של השלושה הכי טובים:

Sweet Like Candy

הבושם מספר אחת של אריאנה לדעתי הוא Sweet Like Candy. הוא בעל ניחוח מתקתק – כמו אריאנה עצמה – אבל לא מהניחוחות הסופר מתוקים ומוגזמים שבשמים זולים נוטים ליפול בהם, אלא דווקא בטעם טוב, אוורירי ומעודן מאד. לבושם תווים של וניל, אוכמניות ותמצית פירות שיוצרת ארומה מתוקה, ואפשר להגיד שהוא מריח כמו שהוא נראה – עם אריזה וורודה, בקבוק שנראה כמו צמר גפן מתוק והפונפון על הפקק.

בושם אריאנה גרנדה sweet like candy

בדקי מחיר ב-StrawberryNet

Ari

בושם בעל ניחוח מתקתק עם נגיעות של אוכמניות ומרשמלו, בין היתר. מאד דומה ל-Sweet Like Candy, אבל טיפה יותר מעודן עם נגיעות שזיף ותמצית פרחים.

אריאנה גרנדה בושם ארי

בדקי מחיר ב-StrawberryNet

Moonlight

גם זה, כמו כל בושם של אריאנה גרנדה, מתאפיין בניחוח מתקתק. מופתעת, נכון?

הפעם, הבושם הזה מתאפיין בניחוח קצת יותר מורכב, ובנוסף למתיקות מתווספים אליו נגיעות פרחי אדמוני. גם האריזה סוף סוף לא ורודה, אז כבר מראה שהפניה היא לקהל קצת יותר בוגר. באופן אישי, אם הייתי צריכה לתאר את הניחוח של הבושם, הייתי מגדירה אותו כבושם קלואה כשהיה צעיר.

אריאנה גרנדה בושם אור ירח

בדקי מחיר ב-StrawberryNet

לסיכום – בושם אריאנה גרנדה

למרות שבאתי סקפטית, אין ספק שבקטגוריה שלהם הבשמים של אריאנה גרנדה הם בכלל לא רעים.

נכון, אני מבוגרת בערך בעשור בשביל לשים את הבשמים האלו, ואין ספק שהאובר-מתיקות שלהם עוררה בי קצת אי נוחות (ולכן הבדיחה על הסודה בכותרת). מצד שני, אין ספק שאם הייתי קהל היעד אליו המותג “אריאנה גרנדה” פונה – נערות בגיל תיכון – זה בדיוק הבושם שהייתי מחפשת, וביחד עם המחיר המאד נגיש של הבושם הוא בהחלט יושב על הקטגוריה של “הבושם הראשון שלי”.

לסיכום, אם הייתי צריכה לבחור מתנה לבת הדודה התיכוניסטית שלי, בהחלט הייתי הולכת על האחד מהבשמים של אריאנה. אז כמו שהמלכה אומרת: יאללה, Thank U, Next.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *