האם אפשר להשתמש עם שמפו סילבר על שיער חום?

שיער חום

אם יש מוצר לטיפוח השיער שאנחנו רואות יותר ויותר ממנו לאחרונה, זה שמפו סילבר. מצד שני, לא הרבה בנות יודעות על היתרונות של חפיפה עם שמפו סילבר על שיער חום.

ברוב המקרים, שמפו סילבר – הידוע גם בתור “שמפו סגול” – מתואר כשמפו לטיפול בשיער בהיר המכוון להילחם בפיגמנט הכתום שנוטה להופיע בגוונים האלו. הפיגמנט הסגול שנמצא בשמפו “מנטרל” את הפיגמנט הצהוב-כתום שנוטה להופיע בשיער בהיר, ולכן הוא מושלם עבור נשים עם שיער צבוע בגוון בלונד או פלטין, או בעלות שיער כסוף או לבן, שרוצות לשמור על מראה שיער טבעי וחי ללא צורך בצביעה נוספת.

מצד שני, לשמפו סילבר יתרונות רבים אשר יכולים להועיל גם לבעלות שיער חום. אז אם את תוהה האם יש טעם להשתמש בשמפו סילבר על שיער חום, המשיכי לקרוא על מנת ללמוד יותר.

האם אפשר להשתמש בשמפו סילבר על שיער חום?

דבר ראשון, האם את יכולה להשתמש בשמפו סילבר על שיער חום? כבר נגענו בזה, אבל כן, את יכולה להשתמש בשמפו סילבר על שיער חום. מצד שני, אם יש לך שיער חום כהה לגמרי, כנראה ששימוש בשמפו סילבר לא יהיה יעיל במיוחד. עם זאת, אם יש לך שיער חום בהיר, או עם גוונים בהירים, השמפו הסגול הולך לשמור על הפיגמנט שלהם יופי.

האם אפשר להשתמש בשמפו סילבר על שיער שחור?

אז מה לגבי שיער שחור? התשובה, באופן מפתיע, היא שוב כן! חשבי על שמפו סילבר בתור מוצר שנועד לא רק לבלונדיניות אלא לשיער בלונדיני, כסוף או שיער שעבר הבהרה.

מה ההשפעה של שמפו סילבר על שיער חום?

אוקיי, אז מה הולכת להיות בדיוק ההשפעה של שמפו סגול על שיער חום? האמת היא שדי דומה להשפעה שיש לו על שיער בלונדיני. אז אם את ברונטית עם גוונים בהירים, כדאי שתקשיבי: המון גורמים סביבתיים – ביניהם קרני UV וחשיפה לשמש, עיצוב באמצעות חום (סלסול שיער ביתי או החלקה) ואפילו המינרלים שיש לנו במי הרחצה – כולם עשויים להשפיע על קצוות השיער שלנו ולגרום לפיגמנט הצהוב-כתום שמופיע לאחר הבהרת השיער לבלוט הרבה יותר.

אז נכון שההבהרה או הצבע שעשית נראו מושלם מיד לאחר הצביעה, ואפילו אולי זכית לכבב באינסטגרם של מעצב השיער, אבל הפלא ופלא, מספר שבועות לאחר מכן וזה כבר סיפור אחר. מצד שני, מכיוון שהפיגמנט הסגול נמצא מול הכתום על גלגל הצבעים, הוא עוזר לנטרל את אותם גוונים כתומים שמופיעים עם הזמן. מגניב, לא?

האבל הדבר שהכי חשוב להבין זה שמשוואת הצבעים הפשוטה הזו עובדת ללא קשר לצבע הבסיס שלך – כך שבכל מקרה בו יש לך הבהרות מסויימות בשיער, שמפו סגול יעזור לך לנטרל את הפיגמנט הכתום.

האם שמפו סגול מנקה את השיער?

אם את ברונטית, כל העניין הזה של שמפו סגול הוא כנראה די חדש עבורך, אז יש מצב שעדיין יש לך שאלות בסיסיות. כמו למשל שאלת הקיטבג “האם שמפו סגול מנקה את השיער, או שצריך לשלב מוצר נוסף?”

זה בסדר, אנחנו לא שופטות – התשובה הפשוטה היא כן, שמפו סגול לא מאריך את שגרת טיפוח השיער שלך. בדיוק כמו כל שמפו רגיל אחר, שמפו סגול פועל לניקוי הקרקפת והקצוות שלך. אין צורך לחפוף פעמיים – שמפו סגול עושה את הכל במכה אחת.

שמפו סילבר לשיער חום – המלצות

עכשיו, אחרי שלמדנו על היתרונות של שמפו סילבר לשיער חום, הגיע הזמן לנסות אותו בפועל. מכיוון שיש אינסוף מוצרים בשוק, חלקם לא בהכרח עומדים בהבטחות שלהם, הבאנו פה 3 המלצות לשמפואים סגולים שעובדים מצוין גם על שיער חום.

הכי יוקרתי – בלונד אבסולו של קרסטס

שמפו בלונד אבסולו קרסטס
שמפו בלונד אבסולו

נתחיל מהיוקרתי ביותר – שמפו בלונד אבסולו של קרסטס, מושלם לשיער בלונדיני וחום בגוונים קרים, מסייע להסרת זיהומים, מגן על השיער מפני חמצון ומנטרל מיידית את הפיגמנט הכתום! בנוסף, מועשר בחומצה היאלורונית לחיזוק סיב השערה ולכן משאיר את השיער רך ומבריק עם צבעוניות תוססת.

נמכר בארץ במספרות המובחרות בלבד. באינטרנט אפשר למצוא (כרגיל) בחצי מחיר בערך – במקרה הזה המחיר הכי טוב הוא בסטרוברינט: כ-107 ש”ח בלבד!

הכי משתלם – שמפו סילבר של לוריאל פרופשיונל

שמפו סילבר לוריאל פרופשיונל

השמפו הסגול הזה מסדרת Serie Expert של L’Oréal Professionnel מכיל פיגמנטים סגולים כהים חקים במיוחד שמאפשרים לו לעבוד במהירות ובקלות על מנת להשפיע על גוון השיער שלך. בנוסף הוא מפוצץ בחומצות אמינו שעוזרות לשמור על בריאות השערה תוך הוספת חיוניות וברק. מבחינת עלות מול תועלת, זוהי הבחירה שלי.

המחיר הכי טוב שמצאנו: כ-9 פאונד ב-LookFantastic

לנשים וגברים – שמפו סילבר של REDKEN Brews

שמפו סילבר רדקן

אם אתה גבר שקורא את זה, או שיש לך גבר בבית שיכול להינות ממנו, השמפו הזה מסדרת Redken Brews מומלץ לגברים (ומכאן העיצוב הגברי של האריזה), אך עובד באותה מידה גם על שיער ארוך יותר.

המחיר הכי טוב שמצאנו: 14 פאונד ב-LookFantastic

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *