בושם איב סן לורן מון פריז – חוות דעת והשוואת מחירים

מון פריז

אמל”ק – בושם מון פריז הינו בעל ניחוח פרחוני מודרני נועז המאוזן על ידי מאסק לבן ופצ’ולי. הבושם בהשראת עיר האהבה נותן לחוש את המסע החושני הנלהב והבלתי נשכח של פריז.

לפעמים לבושם יש בקבוק כל כך יפה שאת מנסה להכריח את את עצמך לאהוב את הניחוח שבפנים. זה כבר קרה לי בעבר – מותג מגניב ויוקרתי משיק בושם חדש שנראה מהמם ואני פשוט חייבת אותו על המדף שלי. אבל אז אני שמה אותו, לא אוהבת אותו מסיבה כזו או אחרת (מתוק וילדותי מדי, היפסטרי מדי, יותר מדי מזכיר לי את הבושם של סבתא),ובכל זאת אני מנסה לקחת את זה בקלות ולמשוך איתו עוד כמה ימים, הכל לטובת העיצוב המושלם שהוא מספק לשיש שלי בחדר האמבטיה. זאת אומרת, עד הנקודה שאני נשברת ומוותרת על הניסיון (לקריאה נוספת: ראו את הפוסט שלנו על בושם ורסצ’ה Bright Crystal).

וזה בדיוק מה שחששתי שיקרה עם בושם מון פריז של איב סן לורן. הבקבוק הזוייתי עם פפיון הרשת הרקום והמפתה שעוטף את צווארו, בשילוב מדהים עם לוגו הזהב האלמותי של איב סן לורן והצבע הורוד והבוהק של הבושם עצמו – היה כל כך מדהים, כל כך אלגנטי, שכבר ראיתי את ההיסטוריה חוזרת ותכננתי להתבאס עליו. למרבה המזל, זה לא היה המקרה.

בושם מון פריז
בושם מון פריז

בתכלס, הייתי שמחה עם הריח של בושם מון פריז גם אם הוא היה מגיע בבקבוק קולה. האו דה טואלט משלב תווים פירותיים והדריים כמו אשכולית, פטל, אגס ופריחת תפוזים עם תווים סוערים וחושניים שהיית מצפה למצוא בניחוח בהשראת פריז, כולל פצ’ולי ומושק. זה הופך את מון פריז לניחוח הדרים חם, שזה נשמע קצת כמו סתירה אבל מריח רענן וסקסי, עם שילוב מושלם של מתיקות וניחוחות תבלינים שנזרקים לתערובת.

בסיכומו של דבר, מאד אהבתי את הבושם. הריח ממש מיוחד, הבקבוק מהמם, וכנראה שזו לא רק אני שחושבת ככה, כי מאז שהושק ב-2017 הביקורות ברשת עפות עליו. דוגמה קטנה – ציון ממוצע של 4.7 מתוך 5 באמזון.

מה שכן, אמזון לא שולחים בשמים לארץ, מה שמשאיר לנו כמה אופציות אחרות –

בושם מון פריז – איפה מוצאים?

כמו כל בשמי איב סן לורן (והאחרון מביניהם – YSL Libre), גם בשום מון פריז נמכר בסופר-פארם ובאפריל, רק בגרסת ה-א.ד.פ (ולא טואלט).

ברשת מצאתי במחיר די דומה באתר סטרוברינט – שהוא בערך האתר היחיד ששולח בשמים לישראל (מניסיון, הם מגיעים בלי בעיות):

בושם מון פריז א.ד.פ

אגב, הם היחידים שמוכרים את גרסת ה-א.ד.ט – אז אם זה מה שאת מחפשת כדאי לדעת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *