בושם ורסצ’ה Bright Crystal: מתוק, ורוד ופרחוני

בושם ורסצ'ה

בהשראת תערובת של ניחוחות הפרחים האהובים על דונטלה ורסצ’ה, בושם ורסצ’ה ברייט קריסטל (
Versace Bright Crystal) הוא תערובת חושנית ורעננה של יוזו צונן עם תערובת פרחים מרגיעים של אדמונית, מגנוליה ולוטוס, יחד עם תווי מושק וענבר.

הניחוח מתוק ופירותי מאוד, ודומה להרבה בשמים אחרים שמכוונים לבני נוער או לבנות עשרים (עבורי הוא הזכיר את בושם אריאנה גרנדה המתקתק). הוא מכיל פתיחה דומיננטית ונעימה מאד של יוזו (מעין פרי הדר קוריאני) ותווי אמצע של אדמונית ומגנוליה, אבל למרות שמדובר בניחוח צעיר ומתוק מאד, הוא לא משתלט או אגרסיבי, והוא מרענן מאוד. ולמרות שאני חושבת שמדובר על ניחוח קיץ נהדר, לא הייתי שמה אותו לקראת יום עבודה במשרד.

בושם ורסצ'ה

ניחוחות דומים לבושם הזה: La Vie Est Belle של לנקום, Mon Paris של איב סן לורן, Donna Born In Roma של ולנטינו, והבושם ליברה של איב סן לורן (עליו כתבתי באריכות).

בושם ורסצ’ה – פרטים טכניים

תווים עליונים: יוזו, לימון, אדמונית, מאסק.

תווי אמצע:מגנוליה ולוטוס.

תווי בסיס: ענבר ומהגוני.

אגב, זו ההזדמנות להזכיר את הפוסט שלנו על משמעות התווים בבושם, ומה ההבדל בין EDP ל-EDT.

ורסצ'ה בושם

על ורסצ’ה

בהובלתו של המעצב המשפיע וכנראה הפרובוקטיב ביותר בעולם האופנה, ורסאצ’ה הוא מותג שהפך לשם נרדף לרמה הגבוהה ביותר של סגנון, יוקרה וסטיל, ולכן זה לא מפתיע שגם הניחוחות האופנתיים שלהם תואמים את היצירתיות האופנתית שלהם – טבעיים ומעודנים, שיקיים וספורטיביים, מודרניים ונשיים, וסקסיים וזוהרים. מאז הצגת הניחוח הראשון בחתימת ורסצ’ה בשנת 1981, המשיך האיטלקי החדשני ליצור מוצרים המאפשרים לכולם ליהנות מאורח החיים של ורסצ’ה: יוקרה, זוהר וחושניות.

בושם ורסצ'ה Bright Crystal
הבושם – לחצי לכניסה לעמוד המוצר

מחירים

בארץ מצאתי את בושם ורסצ’ה ברשת אפריל, בה הוא נמכר בכ-280 ש”ח ל-90 מ”ל.

בהזמנה מחו”ל אפשר למצוא במחירים הרבה יותר זולים – ולמרות שעשיתי סקירה מקיפה על קניית בושם באינטרנט לא מזמן וגיליתי שהמחירים באתרים ישראלים לפעמים יותר טובים מאלו הזרים, הפעם מצאתי את הבושם הזה במחיר הכי משתלם דווקא בסטרוברינט – בו ניתן למצוא את הבושם במחיר שווה של בערך 230 ש”ח ל-90 מ”ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *