מה זה קונסילר ולמה את צריכה אותו בשגרת האיפור שלך

מה זה קונסילר

אז היום אני רוצה לדבר על המוצר המוזר הזה שנקרא קונסילר. למרות שנראה שלכל מאפרת מקצועית שמכבדת את עצמה יש מגוון שלם של קונסילרים, עבור המתאפרת הביתית והתמימה תמיד עולה השאלה: מה זה קונסילר ולמה אנחנו בכלל צריכות אותו?

בדיוק בשביל זה אנחנו פה.

מה זה קונסילר?

קונסילר הוא מוצר הנועד לתיקון גוון העור המשמש בדרך כלל מתחת לעיניים ועל פגמים ספציפיים. הקונסילר בדרך כלל סמיך יותר ממייק-אפ ומטרתו היא להסתיר פגמים על ידי שילוב שלהם עם גוון העור הטבעי שלנו. כאמור מאפרות מקצועיות נוטות להחזיק מגוון קונסילרים אשר משמשים למטרות שונות – בעיקר הסתרת אדמומיות, צלקות, פיגמנטציה ושאר פגמים. מנגד, גם למי שלא צריכה אותו על בסיס יומיומי תמיד טוב שיש קונסילר בארון, מכיוון שהוא שמושי עבור הסתרת חצ’קונים, פצעים וכו’.

מצד שני, חשוב לדעת: קונסילרים לא בהכרח יהיו שימושיים במקרים בהם תצטרכי לכסות שטח פנים גדול. ראשית, מכיוון שתצטרכי להשתמש בהרבה חומר, ובהתחשב בכך שקונסילר הוא סמיך וכבד יותר ממייק-אפ, סביר להניח שהגימור לא יראה טבעי. ושנית, כי לא תמיד יהיה קל למצוא גוון התואם במדויק לגוון העור שלך, מכיוון שקונסילרים מגיעים בעיקר בגוונים בהירים ויש הרבה פחות אפשרויות מהן אפשר לבחור.

אז למה בכל זאת להשתמש בקונסילר ולא במייק-אפ?

בעיקר כי מייק-אפ אינו מיועד לאזור העיניים שלך. העור סביב איזור העיניים הוא הרבה יותר דק מהעור בשאר חלקי הפנים, ולכן מוצרים המיועדים אליו צריכים להיות עם פורמולות עדינות יותר. המייק-אפ גם לא סמיך כמו קונסילר ולכן הוא לא מספיק חזק על מנת לכסות עיגולים כהים (שהם הסיבה הנפוצה לשימוש בקונסילר) או בעיות עור אחרות.

סוגי קונסילרים

אחרי שהבנו מה זה קונסילר, הכיע הזמן לבחור אחד. אבל בחירת הקונסילר הנכון היא אתגר לא פשוט. הקונסילר הנכון יכול לאזן את הגוון, להבהיר אזורים כהים ולהסוות פגמים. הקונסילר הלא נכון, לעומת זאת, יכול לגרום לגוון העור שלך להראות לא אחיד, לגרום לכתמים הכהים שלך להיות בולטים יותר ואפילו להסב תשומת לב למה שבדיוק רצית להסתיר.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של קונסילר מהם תוכלי לבחור: נוזלי, מקל או קרם. כל סוג קונסילר עובד טוב יותר על סוגי עור מסוימים מאשר אחרים – והתאמה נכונה של מוצר לסוג העור שלך היא הכרחית.

קונסילר נוזלי

קונסילר נוזלי הוא הבחירה הנכונה לעור מעורב, שומני ורגיש – הוא מגיע במגוון גימורים כולל סאטן, מט ושימר. ובדיוק בגלל זה הוא ככל הנראה הקונסילר הנפוץ ביותר, שנותן מענה לרוב הנשים. מכיוון שהוא נוזלי הוא מושלם לכיסוי פצעונים ובעיות עור שונות, והוא עשוי מרכיבים נושמים שפחות נוטים לסתום את הנקבוביות שלך: סוגיה שלעיתים קרובות נתקלים בהם כשמשתמשים בקונסילרים במרקם קרם או מקל. הוא גם מתאים לשימוש על קמטים מכיוון שמרקם שלו פחות נוטה להתגבש ולשבת בחריצים בעור.

המלצה – קונסילר Stay Woke של UOMA Beauty

קונסילר UOMA

זייפי כאילו ישנת בלילה עם הקונסילר המהמם הזה של UOMA, עם פורמולה מושלמת שמשתלבת באופן נפלא עם המייק-אפ ועמידה לאורך זמן ליצירת מראה טבעי.

21 פאונד ב-Cult Beauty

עוד קונסילרים נוזליים שאני אוהבת הם מייבלין IAR, וכמובן שטוש אקלה האגדי של איב סאן לורן.

קונסילר מקל

קונסילר מסוג זה מיועד לעור רגיל, יבש ורגיש. קונסילר מקל נקרא על שם המרקם החצי מוצק שלו המעוצב לעתים קרובות בתור “סטיק” – לי זה קצת מזכיר את ה-“מקל דבק” שהיה נפוץ בתקופה שהייתי בבית הספר.

קונסילרים בפורמט מקל הם אופטימליים לכיסוי אזורים קטנים, מכיוון שהפיגמנט שלהם הוא בדרך כלל סופר חזק ועמיד מאד. מצד שני, זו בדיוק הסיבה שבגללה הם מהווים סיכון לסתימת הנקבוביות, וזה אומר שאם יש לך נקבוביות קטנות או שאת מתמודדת עם אקנה, למשל – הקונסילר הזה לא מומלץ עבורך.

המלצה – קונסילר סטיק של רימל

קונסילר רימל

הקונסילר הזה של רימל נמרח על העור בצורה חלקה, והוא מושלם לאיזור העדין שמתחת לעיניך. הוא עוזר להסתיר עיגולים כהים, אקנה מכוער ומדגיש את אזור העיניים. והמחיר? מצחיק.

4.49 פאונד ב-Look Fantastic

קונסילר קרם

קונסילר קרם הוא מומלץ לבעלות עור רגיל, יבש או משולב. קונסילרים במרקם קרם מציעים בדרך כלל כיסוי בינוני עד מלא, והם מושלמים לשימוש מתחת לעיניים בכדי לכסות עיגולים כהים ושינוי צבע. יש להם מרקם עבה, ולכן יש למרוח אותם בעזרת ספוג או מברשת קטנה.

מצד שני, אם את סובלת מעור שומני או מנקבוביות מוגדלות, מומלץ להימנע משימוש בקונסילר קרם. בשימוש הקונסילר כזה יש סיכוי גבוה יותר שקמטים יהפכו לברורים יותר, מכיוון שקונסילרים במרקם שמנת נוטים להתגבש ולהתיישב בחריצים שבעור.

המלצה – קונסילר קרם של NARS

מה זה קונסילר NARS

כשהוא מגיע מבית המותג שאינו זקוק להצגה, הקונסילר האייקוני של NARS הפך לאהוב הקהל בזכות המרקם המפואר והגימור הזוהר שלו. הוא מועשר בלחות ובטכנולוגיה המפזרת אור, ומטשטש מייד פגמים תוך יצירת גוון רך וחלק יותר.

24 פאונד בקאלט ביוטי.

עוד קונסילר אהוב: שייפ טייפ של טארט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *