קונסילר טארט שייפ טייפ – האם מצדיק את ההייפ?

שייפ טייפ

“תופעת רשת”, “מפלצת אינסטגרם”, “מוצר השנה” – אלו רק כמה תיאורים בהן ראיתי שמתארים את קונסילר טארט שייפ טייפ (או בשמו הרשמי: Shape Tape Contour Concealer). מדובר על קונסילר שהפך תוך זמן קצר לתופעת רשת ולקונסילר האהוב על הביוטריות ברחבי העולם, ואני בהחלט יכולה להבין מדוע.

אמל”ק – מדובר על פורמולה במרקם קרם לכיסוי מלא, שלא רק מסתירה פגמים וכתמים כהים, אלא גם מדגישה ומפסלת לך את עצמות הלחיים.

קונסילר טארט
הקונסילר

אז למי שלא מחוברת, על מה מדובר?

קונסילר טארט שייפ טייפ

ראשית כל, ניתן להשתמש בפורמולה הזו לכיסוי מלא לא רק על מנת לכסות פגמים, עיגולים כהים וגוון עור לא אחיד, אלא גם להדגשת ופיסול עצמות הלחיים – ובמובן הזה היא מזכירה את טוש אקלה האגדי של איב סאן לורן, שנמצא על התפר שבין קונסילר להיילייטר. למרות שיש בה אפקט מאט מסוים, היא אינה מדגישה נקודות של עור יבש או מרגישה אבקתית על העור. בנוסף, קונסילר טארט שייפ טייפ מכיל כמה מרכיבים פשוט מעולים, ביניהם זרעי מנגו וחמאת שיאה, העוזרים לשמירת הלחות בעור ומשאירים אותו מוזן ובמראה חלק. העובדה שהפורמולה כל כך מלאה בלחות גם גורמת לה להיות סופר קלה לערבוב ומריחה.

הגימור הבהיר והעמיד לזמן ארוך של קונסילר טארט Shape Tape הוא עוד פלוס מרכזי. לא תמצאי את עצמכם ממהרת לעשות טאץ’ אפ מעצבן בסביבות הצהריים מכיוון שהפיגמנטים העוצמתיים שלה מחזיקים לאורך זמן. כל מה שתצטרכי לעשות זה לתת נגיעה אחת עם האפליקטור – שהיה כל כך מוצלח שאפילו שוכפל בגרסת הקונסילר של מייבלין IAR – וכמות החומר שתצא תספיק לך לכל הפנים ליום שלם. כל מה שנשאר הוא למרוח את החומר עם ספוגית קטנה, או עם האפליקטור עצמו.

ככל שהפופולריות שלו גדלה עם השנים, מגוון הגוונים של Shape Tape התרחב לשלושים גוונים שונים (עד כה). כל גוון מסומן לפי מספר ואות שמסמלים את הגוון ותת הגוון של העור. אם אינך בטוחה איזה גוון מתאים לך ביותר, היכנסי לקישור על מנת ללמוד איך יודעים. ואם אין לך כוח לקרוא, כלל אצבע אומר לבחור גוון שמתאים לאזור שבין האף לעצם הלחי שלך – הטכניקה הזו אולי נראית קצת אקראית, אבל לפי כל המקורות היא הדרך הפשוטה ביותר.

איפה הכי שווה להזמין

אז פה הגענו לבעיה העיקרית – Tarte הוא מותג בעייתי. מה זה אומר? הוא כמעט ולא נמכר באתרי הביוטי השונים. אז כן, למותג יש אתר משלו – אבל הוא לא האופציה הכי רלוונטית עם משלוח בחינם רק בקניה של מעל 80 דולר. מבחינת האתרים הזולים, הצלחתי למצוא מגוון מצומצם של המותג בסטרוברינט, אבל ללא ספק המחירים הכי טובים והמגוון הכי גדול היו באמזון. ובמיוחד עכשיו, אחרי הכניסה של אמזון לישראל, אפשר להשיג שם לא מעט הנחות ומשלוח חינם:

דיופ?

יש לא מעט שמשווים את הקונסילר הזה של טארט ל-Conceal & Define Concealer של מייק-אפ רבולושן – שעולה משהו כמו 45 שקלים (למול כ-130 ש”ח עבור השייפ טייפ).

אז כן, תצטרכי להשתמש ביותר חומר ממנו כדי להשיג את אותו כיסוי, אבל גם אם תשתמשי בהרבה יותר חומר, עדיין מדובר על אופציה זולה יותר. הוא מחזיק יפה לאורך היום, בסה”כ עושה את העבודה וברחבי הרשת הוא מקבל ביקורות בכלל לא רעות. אה, והדבר הכי טוב? את יכולה להזמין אותו מאמזון.

קונסילר טארט ומייק אפ רבולושן
ההשוואה – משמאל: המקורי, מימין: הדיופ

One Comment on “קונסילר טארט שייפ טייפ – האם מצדיק את ההייפ?”

  1. לדעתי למרות שהוא יקר הקונסילר הזה שווה את הכסף.
    חשוב גם להגיד שהוא יותר גדול מהקונסילרים האחרים (10 מ”ל).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *