שפתון עמיד מומלץ: 9 בחירות של ליפסטיק שאנחנו אוהבות

שפתון עמיד מומלץ

זה לא משנה אם את רוצה שפתון עמיד כי את מתכננת להתנשק עם מישהו או לרדת על לאפה שווארמה (או שניהם) – אין בכלל שאלה על הנחיצות של שפתון שמחזיק לאורך זמן בתיק האיפור שלך. בואי נודה בזה, לאף אחת אין כוח לשים שפתון מחדש בכל פעם או להיזהר בכל פעולה סתמית כמו שתיית כוס מים או לעיסה של עט, ומצד שני זה לא פשוט למצוא את השפתון הזה שגם ייראה נהדר וגם יחזיק מהבוקר עד הערב בלי להימרח או לרדת. בדיוק בשביל זה, כינסנו את כל צוות האתר (בזום) וריכזנו פה 9 המלצות על שפתון עמיד מומלץ שאנחנו הכי אוהבות.

לכל אחד מהמוצרים שמנו קישור לאתר עם המחיר הכי טוב (עד כמה שהצלחנו למצוא). במידה ומצאת מקום עם מחיר טוב יותר, כתבי לנו ונעדכן את הפוסט.

אז יאללה, בלי הקדמות מיותרות, נתחיל:

שפתון עמיד Soft Matte של NYX Professional Makeup

שפתון עמיד NYX

עם מעל ל-9,000 ביקורות חיוביות וציון ממוצע של 4.3 כוכבים מרשימים, החלטנו לשים את השפתון העמיד של NYX בראש הרשימה שלנו. הוא נמצא אצלי קבוע בשגרת האיפור, והוא שפתון ברירת המחדל שלי לחתונות ואירועים אחרים, בהם אני מתכננת לאכול ולשתות, פשוט כי אני יודעת שלא אצטרך לתקן אותו כל הזמן, ובתור בונוס הנפח הקטן שלו עוזר לו להיכנס בשלמות גם לארנקים הכי קטנים שלי.

מחיר הכי טוב: כ-28 ש”ח ב-LookFantastic

Stunna Lip Paint של פנטי ביוטי

שפתון עמיד מומלץ ריהאנה

כבר תקופה בה פנטי ביוטי של הזמרת / שחקנית / מלכת העולם ריהאנה הוא אחד המותגים האהובים עלינו. היא הייתה זקוקה לשפתון שיכול לעמוד בקצב שלה, אז היא יצרה אחד. או כפי שהיא ניסחה את זה: “רציתי שפתון שלא יזוז – אפילו כשאת אוכלת, אפילו כשאת מתמזמזת”.

מדובר על שפתון נוזלי עמיד וחסר משקל עם גימור מאט רך – הזמין במגוון גוונים שנראים מדהים על כל גווני העור.

25 דולר ב-Fenty Beauty

שפתון SuperStay Matte Ink של מייבלין

שפתון עמיד מומלץ של מייבלין

עוד שפתון עמיד מומלץ, והפעם מבית מייבלין ניו-יורק. שפתון נוזלי עם שרביט אפליקציה ייחודי אשר תוכנן לדיוק ובקרה. פורמולה מאט הזמינה במגוון גוונים ונמרחת ללא מאמץ על מנת לספק צבע מושלם שמחזיק עד 24 שעות!

מחיר הכי טוב: 10 פאונד ב-LookFantastic

Ultra Matte Lip של קולור פופ

שפתון עמיד קולור פופ

במחיר של 7$ ליחידה, אין בחירה שווה יותר מאשר השפתונים הנוזלים של ColourPop. מדובר על שפתון עמיד מומלץ על ידי כמעט כל ביוטי-בלוגרית שמכבדת את עצמה, ומגיע במגוון אינסופי של גוונים שמתאימים לכל מצב רוח. בנוסף, יש לנו משלוח חינם לקולור-פופ.

7$ באתר קולור פופ

שפתון נוזלי Always On Matte של סמאשבוקס

שפתון נוזלי סמאשבוקס

מי לא מכירה את סמאשבוקס? המותג עושה חיל, גם תודות לשפתונים העמידים שמלאים בפיגמנט ומיוצרים בטכנולוגיית פולימר מתקדמת על מנת לספק עד 8 שעות של גימור מושלם, ללא מריחה. בסיס השמן של השפתון שומר על שפתיים רכות, חלקות ומלאות בלחות, ואילו המברשת העדינה מאפשרת הגדרה מדויקת, כל זה עם צבעים מהממים בגימור מאט נוזלי.

כ-90 ש”ח ליחידה ב-LookFantastic

עיפרון שפתיים Velvet Matte של NARS

עיפרון שפתיים NARS

עיפרון שפתיים קטיפתי ועשיר המציע גוונים זוהרים בנוסחה עמידה ונוזלית המועשרת בויטמין E. הפיגמנט נמרח ללא מאמץ על השפתיים ומעניק גימור מט, והפורמט של העיפרון מושלם לתיחום אבל גם לצביעה של כל השפתיים.

המחיר הכי טוב: 99 ש”ח בסטרוברינט

שפתון נוזלי עמיד של אנסטסיה בוורלי הילס

שפתון נוזלי אנסטסיה

אנסטסיה בוורלי הילס אולי ידועה בתור מלכת הגבות, אבל מסתבר שהיא גם מבינה קצת בשפתיים. השפתון הזה זכה ליותר מ- 1,700 ביקורות של חמישה כוכבים בדירוג שלספורה, כשמעריצה אחת אפילו כתבה: “אני שמה אותו לכל הפגישות אצל רופא השיניים שלי והוא מחזיק כל הזמן!” האמת, מרשים.

המחיר הכי טוב: 20 פאונד ב-Cult Beauty

שפתון עמיד מומלץ של הודה ביוטי

שפתון עמיד מומלץ הודה קטן

בעקבות ההצלחה הפנומנלית של עיפרון השפתיים שלה, הודה קטן המשפיענית / אושיית איפור נענתה לרצון הקהל ויצרה גרסה נוזלית לשפתון שלה. השפתון הנוזלי הזה כל כך נוח שאת יכולה לשכוח ששמת אותו, והוא נצמד לשפתיים כמו קעקוע.

מחיר הכי טוב: 18 פאונד ב-Cult Beauty

שפתון עמיד של BareMinerals

שפתון עמיד מומלץ BareMinerals

אם את לא חובבת גדולה של שפתונים נוזליים, אנו ממליצות לבדוק את השפתון הזה של BareMinerals. הוא נצמד לשפתיים ברכות ומכיל ויטמין C, זרעי חמניות, ושעוות חוחובה יחד עם טכנולוגיית Mineral Lock Long-Wear המספקת כיסוי מלא לזמן ארוך עם גימור מט רך.

כ-90 ש”ח ב-LookFantastic

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *