ג’ל גבות שקוף מומלץ: כך תבחרי ג’ל מקבע לגבות המושלם עבורך

ג'ל גבות מומלץ

בקצרה: ג’ל גבות שקוף הוא תוספת ששווה זהב לשגרת היופי המושלמת שלך. הג’ל השקוף של אנסטסיה בוורלי הילס הוא האהוב עלינו, ומציע שילוב נפלא של אחיזה וברק מבלי להרגיש דביק או כבד. אם לא בא לך להשקיע יותר מדי, הג’ל המקבע Control Freak של NYX וזה של CoverGirl הם שניים מהטובים ביותר בטווח המחירים הנמוך. מומלץ גם לבחור פורמולות המכילות מרכיבי הזנה או לחות, האחד של בנפיט שמחזיק לזמן ארוך במיוחד או זה של Milk Makeup שמומלץ למי שיש לה גבות עבות.

ג’ל גבות שקוף מומלץ – הבחירות שלנו

בעולם מוצרי הגבות, לעתים קרובות כל תשומת הלב הולכת על הפיגמנט – הגוון של עיפרון הגבות, הבולטות שלו והזמן שהוא מחזיק. אבל הנה פרט חשוב: לרוב המוצרים האלו חסרה איכות אחת, שאנחנו מצאנו שהיא מאד מאד חשובה – יכולת ההחזרה שלהם. אחרי הכל, זה מאד מתסכל לעצב את הגבות ולמלא אותן בצורה מושלמת, רק כדי שכל העסק יתבלגן וייהרס לאחר כמה שעות.

ולכן אני מאד אוהבת להשתמש בג’ל גבות שקוף. “זו הדרך המושלמת לאלף את השערה ולשלוט בה, ולקבוע את צורת הגבה שלך”, אומרת מומחית עיצוב הגבות, אזי סאקס, שכנתבה על זה באינסטגרם שלה. בנוסף, ג’ל גבות שקוף הוא גם תכליתי במיוחד: את יכולה להשתמש בו לבדו, או לשים קצת ממנו על פודרה או עיפרון אם את רוצה להוסיף להם מעט צבע והגדרה. שלא לדבר על כך שמדובר על בחירה מצוינת לימי “איפור ללא איפור”, או למי שמחפשת מראה גבות טבעי יותר. משיכה אחת עוזרת לאלף שערות סוררות ולהוסיף ברק מדהים, מספיק על מנת לשדרג את הלוק – ואסור לשכוח שג’ל גבות טוב יכול גם לשמש כמסקרה שחורה בעת הצורך, אם בא לך לתת לריסים שלך פוש קטן אבל לשמור על מראה טבעי.

בעיקרון, השורה התחתונה היא שאת פשוט חייבת ג’ל גבות שקוף כחלק מתיק האיפור שלך.

מסכימה? יופי.

עכשיו בואי נמשיך ונבחר לך אחד.

הכי מומלץ: ג’ל גבות שקוף של אנסטסיה בוורלי הילס

ג'ל גבות שקוף אנסטסיה בוורלי הילס

זה רק טבעי שמלכת הגבות הבלתי מעורערת – אנסטסיה בוורלי הילס כמובן – תחזיק ג’ל גבות מושלם בקטלוג המוצרים שלה. האחד הזה קיבל ציונים גבוהים במיוחד בזכות האחיזה החזקה שלו בגבה לאורך כל היום, דבר שהוא עושה בקלות ומבלי להפוך אי פעם לגושי או דביק.

אני אוהבת את האחיזה שלו (השערות בגבה פשוט לא זזות), והוא עוזר לי לעצב את מראה הגבות בכל יום – אני מברישה את השערות כלפי מעלה והחוצה, מגדירה את הקשת ושומרת על השערות הסוררות במקומן. הפורמולה האיכותית מבטיחה שלא יהיו בה גושים או דביקות, והיא מועשרת בקמומיל העוזר לרכך את הגבות בזמן שאת משתמשת בה במהלך היום. והחלק הכי טוב? היא מגיעה במקלון דקיק שנכנס באופן מושלם בתוך התיק.

זמין ב: Look Fantastic | Cult Beauty | StrawberryNet | Beauty Bay

הכי משתלם: ג’ל מקבע של NYX

ג'ל גבות שקוף של NYX

אם לא בא לך לבזבז את כל תקציב המותרות שלך על ג’ל גבות שקוף ואת מעדיפה לשמור אותו למוצרים אחרים – אני לגמרי מבינה אותך. למזלנו, הג’ל החביב הזה של NYX Professional Makeup סוגר את הפינה – עם יכולת הגדרה, עמידות וחוזק טובים, ובמחיר משתלם.

זמין ב: Look Fantastic | Beauty Bay | Amazon

עוד בחירה משתלמת: ג’ל גבות של Covergirl 

עוד בחירה משתלמת היא ג’ל הגבות השקוף מבית Covergirl, אשר מציע את כל מה שאת צריכה מג’ל גבות במחיר מאוד ידידותי. מברשת דקה ומדויקת מקלה על שימוש בפורמולה הקלילה והלא דביקה שלו – ובנוסף מדובר על מוצר טבעוני וללא אכזריות, שזה תמיד פלוס גדול. הבעיה היחידה? הוא זמין להזמנה לישראל רק דרך אמזון.

מומלץ לגבות עבות: ג’ל Kush של Milk Makeup

ג'ל Kush של Milk Makeup

יש לך גבות עבות? איזה כיף לך! אבל כדי להשאיר אותן במקומן למשך יום שלם כנראה שתצטרכי משהו מיוחד, וג’ל הגבות הזה מבית Milk Makeup הוא כנראה האחד עבורך. המברשת שלו מכילה זיפים יציבים וצפופים המושלמים לסירוק ומריחת הג’ל באופן שווה בשיער סמיך, ובנוסף, הפורמולה הטבעונית שלו מכילה שמן זרעי קנביס העוזר לרכך את השערות.

מצד שני, קחי בחשבון שמדובר על אחלה מוצר לריכוך והזנה של הגבות – אבל הנוסחה שלו כבדה במיוחד, ולכן הוא מומלץ ביותר לבעלות גבות עבות יותר.

זמין ב: Cult Beauty

מחזיק הכי הרבה: ג’ל הגבות המקבע של Benefit

ג'ל גבות שקוף בנפיט

חיה את החיים ונמצאת המון מחוץ לבית? הכירי את ה-BFF החדש שלך, מבית Benefit, עוד מותג שהוא אחד החביבים עלי. המברשת הדו-צדדית שלו כוללת זיפים קצרים בצד אחד, לפיסול ועיצוב השערות, וזיפים ארוכים יותר בצד השני, כדי להצליח לכסות כל שערה באופן שווה עם החומר, מהשורש ועד הקצה. הפורמולה הזו לא הופכת לגושים, מתייבשת תוך שניות והכי חשוב – מחזיקה עד 24 שעות.

זמין ב: Amazon | Cult Beauty | Look Fantastic | StrawberryNet

גבות מוש

עוד דברים שחשוב לדעת

מעבר להמלצות שכתבנו פה, יש עוד לא מעט מוצרים בשוק – ויכול להיות שתמצאי בעצמך אחד שאת אוהבת יותר. יחד עם זאת, חשוב שתשימי לב לשני הנושאים הבאים כשאת באה לבחור את ג’ל הגבות שלך:

מרכיבי לחות – כדי להבטיח שהג’ל שלך לא פוגע בבריאות הגבות שלך (מה שעשוי להתבטא בנשירה או דלילות), מומלץ לחפש פורמולות המכילות מרכיבים כמו פנתנול, שמן קיק או חמאת שיאה.

ללא גושים – כל ג’ל שמרגיש נוקשה או מתקלף והופך לגושים אחרי השימוש הראשוני הוא לא מומלץ, שכן זהו סימן המעיד על כך שהוא כבד מדי עבורך ועלול בסופו של דבר לפגוע בגבות ולגרום לשבירה.

לסיכום

אנחנו תמיד אוהבות לקבל תגובות! במידה ויש לך מה להגיד על הבחירות שלנו, רוצה להעיר משהו, מצאת מבצע מטורף שאנחנו חייבות להכיר (ולעדכן את כולן) או שסתם בא לך להגיד שלום – אנחנו נשמח לשמוע ממך – בתגובות פה בעמוד או ברשתות החברתיות שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *