גרנייה ביו (Garnier Bio) – הסדרה החדשה והטבעית

גרנייה ביו

היי בנות, היום אני רוצה לדבר על השקה חדשה שהגיעה אלינו, והפעם: גרנייה ביו (Garnier Bio), סדרה טבעית וירוקה שמציעה מגוון רחב של מוצרי טיפוח אורגניים, המבוססים על פורמולות עם רכיבים טבעיים (וללא רכיבים מן החי). מה זה בכלל אומר, איזה מוצרים המגוון כולל, ואיפה הכי משתלם להזמין? הכל בפוסט הבא.

גרנייה ביו – המותג הכי טבעוני

גרנייה ביו הוא מותג טבעוני וטבעי המבוסס על מרכיבים איכותיים שנבחרו בקפידה, לקבלת התוצאות האפקטיביות ביותר עבור כל סוג עור. אבל בניגוד למותגים אחרים שמתיימרים לכך, המותג הוא לא סתם טבעוני או ירוק, אלא ממש עם תעודות: כל המוצרים שלו קיבלו תו תקן אורגני ע”י הארגון הבינלאומי Ecocert Greenlife. מה זה אומר?

טבעוני – הפורמולות של המותג הן טבעוניות, כלומר אין בהן מרכיבים או תוצרי לוואי שמקורם בבעלי חיים.

רכיבים ברי קיימא – כל המרכיבים העיקריים של גרנייה ביו (עוד מעט אדבר עליהם) מגיעים ממשאבים מתחדשים שצומחים מחדש כל שנה. בנוסף, אריזות המוצרים הופקו מחומרים ממוחזרים וניתנות למחזור.

סחר הוגן – כל הרכיבים מיוצרים באופן אורגני ונסחרים תחת מגבלות “סחר הוגן”.

עד כאן סבבה. אבל מה עם המוצרים?

גרנייה ביו
מגוון המוצרים של גרנייה ביו

מגוון מוצרים

מגוון המוצרים של גרנייה ביו מכיל ארבע סדרות, כל אחד מבוססת על מרכיב טבעי דומיננטי אחד. בכל סדרה יש בגדול ניקוי, קרם פנים ומים מיסלריים, כאשר הרכיבים המרכזיים הם:

לבנדר – לשיקום העור

את צמח הלבנדר או חלקיו ניתן למצוא במגוון מוצרי אנטי אייג’ינג בשל סגולותיו המעודדות את התחדשות העור והיכולות שלו למיצוק ויצירת מראה חלק, אלסטי וזוהר. מוצרי הסדרה מתאימים לכל סוגי העור כולל עור רגיש.

למון גראס וטימין – לטיהור העור

סדרת המוצרים המכילים למון גראס וטימין מומלצת לניקוי וטיהור העור, צמצום מראה הנקבוביות ומניעת הצטברות שומן על העור (לקריאה נוספת: סבום). מוצרי הסדרה מתאימים לעור רגיל עד מעורב כולל עור רגיש ויעניקו לעורך מראה אחיד בגימור מאט.

ארגן – להזנת העור

השמן המופק מאגוז הארגן ידוע בתכונות המזינות והמשקמות שלו, לעור ולשיער (ואפילו כתבנו עליו באריכות). הוא מספק לעור הזנה אינטנסיבית ותורם למראה עור רענן וחיוני. מוצרי הסדרה מתאימים לעור יבש כולל רגיש ולא אמורים להכביד על העור.

דרדר כחול – להרגעת העור

מי הדרדר הכחול עשירים בוויטמינים בעלי סגולות הרגעה וניקוי, ולכן כאשר הם משולבים עם טכנולוגיית הניקוי המיסלרית של המותג, אנו מקבלות סדרת מוצרים מושלמים להסרת איפור, ניקוי, הזנה, חיטוי והרגעת עור מגורה. הסדרה מתאימה עבור כל סוגי העור כולל רגיש וניתן להשתמש בה גם על העיניים והשפתיים.

השוואת מחירים

נכון לרגע הכתיבה, המותג הושק בסופר-פארם. וצר לי להגיד, אבל כמו במקרה של ההשקה האחרונה של לוריאל הידרה ג’ינייס – מחירי ההשקה כביכול משדרים מבצע, אבל עדיין המחירים בהזמנה מחו”ל הם הרבה יותר משתלמים.

רוצה דוגמה?

ניקח למשל את אחד המוצרים המוצלחים והמומלצים בסדרה, ג’ל הניקוי לטיהור העור עם למונגראס. את יכולה לראות פה בהמשך את צילום המסך שלקחתי מהאתר של סופרפארם, 44.9 ש”ח ל-150 מ”ל.

גרנייה ביו ג'ל ניקוי
לחצי לכניסה לעמוד

בכניסה מהירה ללוק פנטסטיק מצאתי את המוצר במחיר נמוך בכ-35 (!) אחוז – 28.75 ש”ח למוצר דומה:

גרנייה ביו ג'ל ניקוי לוק פנטסטיק
לחצי לכניסה לעמוד

רוצה דוגמה נוספת? מים מיסלריים דרדר כחול, 400 מ”ל. שוב, 44.9 ש”ח ליחידה.

מים מיסלריים גרנייה
לחצי לכניסה לעמוד

בלוק פנטסטיק, שוב המחיר הרבה יותר נמוך – 33.55 ש”ח לאותו המוצר:

מים מיסלריים גרנייה ביו
לחצי לכניסה לעמוד

בקיצור, איי רסט מיי קייס. בא לך לנסות? תוסיפי להזמנה הבאה מחו”ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *