מסכת לדים לפנים – טיפול פנים חדשני בעזרת אור

מסכת לדים לפנים

מסכת לדים לפנים זה עוד אחד מאותם טיפולי קסם שהבלוגים או עמודי האינסטגרם של המפורסמות מלאים בהם, ואפילו יש מצב שראית מסכה כזו במכון או במרחב הציבורי, וכמעט והתפתית לנסות. אבל הניחוש שלי הוא שלא ניסית, ובטח שאין לך כזה מכשיר בבית.

זה אולי בגלל המחיר הגבוה שלהן, או אולי כי את לא מאמינה שהן באמת עובדות. הרי אם הן היו כל כך מוצלחות, הפתרון לכל הבעיות שלנו – מאקנה ועד קמטים – מסכות לדים היו בכל מקום, לא?

אז נכון, לא מדובר בפתרון קסם. מסכת לדים לפנים לא הולכת לתקן את כל בעיות העור שלך, אבל היא כן בהחלט יכולה לשפר את המצב, והיא מושלמת לבעלות עור רגיש שאינן מצליחות להתמודד עם מוצרי טיפוח קונבנציונלים, כמו סרומים או קרמים. “למרות ששימוש ביתי במסכות LED יכול לעזור עם אקנה ורוזציאה, הן אינן חזקות או יעילות כמו טיפולים במכון מקצועי – או אפילו יותר טוב, שימוש ברטינול“, אומרת ד”ר גוהארה, דרמטולוגית מאוניברסטית ייל שבארה”ב.

ובכל זאת, אם זה מעניין אותך, המשיכי לקרוא. אבל לא לפני שנחלוק תמונה מטרידה ביותר של ג’סיקה אלבה. מצד שני, כשרואים אותה בלי המסיכה מבינים שכנראה זה עובד…

על מסכת לדים לפנים

אז על מה מדובר פה? האגדה מספרת שמדובר על טיפול שמדעני נאס”א (סוכנות החלל של ארה”ב) גילו בטעות, כאשר השתמשו בתאורת לד לצורך גידול צמחים בחלל ותוך כדי הניסוי הבחינו ביתרונות הריפוי של האור גם על רקמה אנושית, מה שסלל את הדרך לפיתוח המכשיר.

את המסיכה יש להצמיד לפנים למשך כ-3 דקות, בהן היא עושה שימוש באנרגיית אור למטרות של ריפוי העור. תאורת ה-LED גורמת לגירוי תאי העור בקרינה (בטיחותית) בעוצמה גבוהה במיוחד וע”י כך מאיצה תהליכים מטבוליים בתא, מעודדת התחדשות תאים פגומים ותורמת לריפוי מהיר של העור. בנוסף, הטיפול מעודד את ייצור הקולגן, שהוא הבסיס לעור גמיש וחלק.

בעת השימוש במכשיר ניתן לבחור בשלושה סוגי תאורה:

אור אדום – עם סגולות אנטי אייג’ינג, משפר את זרימת הדם ומעודד ייצור קולגן, מה שעוזר לריפוי רקמות פגועות וטשטוש קמטים קלים, ובאופן כללי משפר את מראה ומרקם עור הפנים.

אור כחול – בעל סגולות אנטי דלקתיות ולכן מומלץ במקרים של עור שומני ודלקתי, לסובלים מאקנה ומפצעונים בעור.

אור ירוק – בעל השפעה מרגיעה ונפוץ בעיקר בטיפול בפיגמנטציה.

מסכת לד דניס גרוס

מסכת לדים מומלצת – המסיכה של ד”ר גרוס

על ד”ר דניס גרוס אני לא חושבת שצריך להרחיב. אבל בכל זאת בקצרה – מדובר על מותג שהוקם על ידי (ונושא את שמו) של דרמטולוג בעל שם בינלאומי, ד”ר דניס גרוס. הד”ר היה חלוץ בתחומו, והוא הראשון שהמליץ לנשים לבצע פילינג לעורן על בסיס יומי. אשתו, קארי, כל כך התלהבה מהתוצאה שהיא הבחינה על עצמה, שהחליטה להיכנס לחברה על מנת להתרחב ולאפשר גם ללקוחות בינלאומיים שלא הצליחו להגיע למרפאה של בעלה בשדרה החמישית בניו יורק. למוצרי החברה יש היסטוריה ומוניטין מאד טובים בכל הקשור לטיפוח העור, והם נחשבים לטובים בתחומם, ולכן ברגע שהם נכנסו לתחום והשקיעו בפיתוח מסכת לדים לפנים, הבנתי שכנראה בכל זאת יש משהו מאחורי ההייפ.

כמו שהסברתי קודם, המסכה מאפשרת לבצע טיפול פנים המופעל על ידי נורות ה-LED, מציע שלוש אפשרויות: אור אדום לתמיכה בייצור קולגן ואלסטין, אור כחול מגרש חיידקים הגורמים לאקנה ועור ירוק המשלב בין השניים. המכשיר החדשני פועל להחלקת קווים וקמטים דקים, לאיזון גוון העור ומניעת אדמומיות לגימור בהיר וצעיר למראה. יש להשתמש בכל יום למשך שבועיים על מנת להתחיל לראות תוצאות.

גילוי נאות – לא קניתי באופן אישי את המסיכה הזו, כי אין לי כל כך כסף 🙁 אבל במסגרת נסיעת עבודה בשנה שעברה ביליתי יותר משבוע במקום שהיה בו את המכשיר הזה, מה שאיפשר לי לפתוח כל יום עם כוס קפה ו-3 דקות של טיפול LED. כאמור ההמלצה היא להשתמש במסיכה לפחות שבועיים, אבל אני יכולה להעיד שכבר אחרי שבוע התחלתי לראות שינוי. מצד שני, אולי חלק מזה היה גם בזכות האוויר האירופאי.

מבחינת מחיר… טוב, זה לא זול. אבל לפחות אפשר למצוא בכמה אתרים (מה שאומר שיש סיכוי לא רע למבצעים). שמתי פה את כל האופציות:

אני שוקלת להשקיע ולקנות ביחד עם אחותי. אם במקרה את מזמינה, או שכבר יש לך, תכתבי לי בפרטי – נראה לי שאקפוץ לבקר.

מסכת לדים לפנים
לחצי לכניסה לעמוד המוצר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *