4 דרכים להפוך לק רגיל או ג’ל מבריק למט (לא רק בעזרת טופ קואט)

טופ קואט מט

אמל”ק – היום אני הולכת לדבר על דרכים בהם את יכולה להפוך לק רגיל או אפילו לק לג’ל לגוון מט, אם באמצעות שימוש בטופ קואט מט ואם באמצעים אחרים. שווה לדעת.

היום אני רוצה לכתוב פוסט על נושא שיצא לי להתעניין בו לא מעט.

הרי למי מאיתנו לא יצא להתפתות בחנות ולהוסיף לעגלה איזה גוון לק קצת שונה מהנורמה? די, נמאס כבר מהגוונים הקלאסיים, סטייל פאני באני או כל אלו שאפשר לשים אפילו בצבא – לפעמים הנפש צריכה גוון צעקני, בולט או זרחני. למה מה קרה, תנו לחיות קצת.

הבעיה מתחילה כשאת מגיעה הביתה ונוחתת למציאות. את מבינה שיהיה לך קשה ללכת עם לק כל כך בולט לעבודה, ולא תמיד רמות הברק או הנצנוץ האלו מתאימות ביומיום. אם רק הייתה דרך נוחה לקחת לק (או אפילו לק ג’ל) מבריק, להוריד לו קצת את הברק ולהפוך את הגוון שלו למט – זה היה הפתרון המושלם!

אז זהו, מסתבר שיש דרך. ולא אחת, אלא ארבע.

כמובן שהפתרון הראשון והפשוט ביותר הוא להשתמש בטופ קואט מיוחד, מה שנקרא “טופ מט”. יצא לי להשתמש בשניים כאלו (והייתי מרוצה משניהם): טופ קואט מט של OPI (אפשר להשיג בכ-30 שקלים באמזון), או הטופ קואט עם השם המושלם “MATTE ABOUT YOU” של אססי (כ-35 שקלים בביוטי ביי, נסי את הקוד ISRU20 כדי לקבל עוד 20% הנחה).

הם נועדו על מנת לצמצם את הברק בתהליך הייבוש הסופי של הלק, ולהשאיר אותך עם ציפורניים מושלמות בגוון מט בתוך מספר דקות.

מצד שני, אם עדיין אין לך טופ קואט מט בבבית – דבר ראשון, הגיע הזמן שתזמיני אחד, זה ממש לא יקר. ודבר שני, אספנו פה עוד כמה דרכים פשוטות להפוך את הלק למט באמצעות חומרים שיש בכל בית.

1. ערבבי את הלק עם קמח תירס או טלק

חובבות איפור בכל רחבי האינטרנט מהללות את הטלק בתור מרכיב שיכול להוציא את הברק מכל גוון של לק. “קמח תירס הוא הכי טוב אבל אפשר להשתמש גם בטלק, קמח רגיל או אבקת אפייה”, נכתב. בכל מקרה, אני מציעה לך לערבב אותו עם הלק בכמות קטנה במיכל נפרד, ולא לשפוך אותו ישירות לבקבוק הלק המלא שלך.

חומרים:

  • קערה קטנה
  • אבקה לבחירתך (קמח תירס, טלק וכד’)
  • לק לבחירתך
  • קיסם שיניים

הוראות הכנה:

הוסיפי כפית של אבקת אפייה, קמח תירס, או קמח טחון דק לקערה קטנה וערבבי לתוכה כמה טיפות לק עם קיסם. לאחר ערבוב מלא, השתמשי במברשת הלק כדי למרוח את הצבע על הציפורניים שלך. הקפידי לשטוף את המברשת במלואה לפני שאת מחזירה אותה לבקבוק הלק, כי כל שארית של האבקה יכולה להשפיע על הגוון של שארית הלק שבבקבוק.

חשוב לציין כי למרות שבכל רחבי האינטרנט עפים על הטיפ הזה, מקצועניות בתחום הציפורניים אותן שאלתי אינן ממליצות עליו בתור בחירה ראשונה, מכיוון שהשימוש באבקה עשוי לגרום ללק להיראות גושי או אפילו לשנות לו את הצבע לחלוטין.

2. שייפי קלות עם פצירה

אז למרות שהמקצועניות לא אהבו את הרעיון של ערבוב הלק עם חומר נוסף, הן בהחלט מאמינות שעם קצת שפשוף באמצעות פצירה ניתן להפוך כל לק לגוון מט, בקלות יחסית.

אם הלק שלך התייבש לחלוטין (כמה שעות לאחר הצביעה) או שאת אחרי לק ג’ל, שיוף קליל ומהיר באמצעות פצירת ציפורניים היא דרך פשוטה לקבלת גוון מט. בנוסף להסרת גימור הברק הגבוה של הלק שלך, זה גם יחליק את פני הציפורניים שלך ויעניק להן מראה מקצועי יותר.

מצד שני, חשוב לא להגזים כדי שלא לשייף יותר מדי ולהסיר את כל הטופ קואט מכיוון שזה עלול לקצר את אורח חיי הלק. אני אוהבת את הפצירה העדינה של BlinkingNails (כ-44 שקלים באמזון) – כמה שפשופים קלים לכל צד איתה מספיקים על מנת לתת את התוצאה הרצויה, מבלי להסיר את שכבת הטופ קואט החשובה.

וכן, היא מגיעה במלא צבעים שונים. מוש.

3. עשי לציפורניים סאונה

כשאת שמה את הלק שלך תחת אדי מים חמים בזמן שהלק מתייבש, זה ממזער את הברק בתוצאה הסופית. אז בגדול את יכולה לנסות לעשות את זה.

מצד שני, הבעיה היא שלאף אחת מאיתנו (כנראה) אין סאונה בבית. ניסיון לעשות את זה עם אדי מים רותחים מעל הכיריים זה לא הכי נעים, ואפילו קצת מסוכן. ברחבי האינטרנט ממליצים על מכשיר הנקרא “Moisturizing Facial Sauna”, שמיועד בעיקרון לפנים, אבל הוא גם נוח לשימוש עבור הציפורניים (ונמכר ב-130 ש”ח באמזון, לא נורא).

4. האופציה הפשוטה – שימי טופ קואט מט

זה אולי נראה בתור אופציה מובנת מאליה, אבל בסופו של דבר באמת שאין תחליך לנוחות של טופ קואט מט. שכבה נוספת של טופ קואט יכולה להפוך כמעט כל לק מבריק למט מושלם, ועד כמה שאנחנו אוהבות את שיטת ה-“עשי זאת בעצמך”, לפעמים עדיף להשקיע כמה שקלים ולקבל תוצאה מושלמת.

שתי האופציות שציינתי בפתיחה של הפוסט בהחלט יעשו את העבודה, אבל אם בא לך ממש להתפנק, לכי על האחד של CND –

טופ קואט מט Vinylux של CND

טופ קואט מט של CND

הטופ קואט הגמיש הזה מתגאה בפורמולה עמידה נגד שבירה המעניקה גימור קטיפתי ומט. עם חיזוק של ויטמין E, קראטין ושמן חוחובה, הוא מעשיר את הציפורן בתכונות של הזנה וחיזוק, מה שעוזר בהשגת לק עמיד יותר בגימור מט המחזיק לאורך זמן, ותורם לבריאות הציפורניים.

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-55 ש”ח ב-LookFantastic.

לאחר שהלק שלך התייבש, פשוט שימי שכבת טופ קואט מט (בדיוק כמו שהיית עושה עם טופ קואט רגיל). זה יהפוך את הלק הקיים שלך ממבריק למט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *