לני קרביץ הוא הפנים החדשות של בושם Y של איב סן לורן

לני קרביץ

סדרת הבשמים Y Fragrance היא גרסה מגניבה, מתוחכמת ואדג’ית של קו הבישום YSL Beauty, ואני לא חושבת שהם היו יכולים למצוא פרזנטור מתאים יותר מאשר מישהו שלוקח סיכונים ותעוזה כמו המותג עצמו – לני קרביץ. הזמר והמפיק המפורסם, שעל הדרך הוא גם אייקון אופנה לא קטן, קיבל באופן רשמי את תפקיד שגריר המותג העולמי ומעכשיו הוא הולך לייצג ולפרסם את כל מה שקו הבישום Y Fragrance משדר- רעננות, אסרטיביות ואלגנטיות.

לני קרביץ מצטרף בכך לבתו, זואי קרביץ, שהיא שגרירת המותג של YSL Beauty מאז 2016, ורק בשנה שעברה יצרה עבורו אוסף מיוחד של שישה שפתונים אדומים. מבחינת קרביץ (האב), שיתוף הפעולה הראשון שלו עם המותג נעשה כעת, עם ההשקה של שני הניחוחות החדשים.

על בשמי Y

שני הבשמים בסדרת Y הם ייצוג קלאסי של הגבר של YSL, עם טוויסט מודרני. גרסת האו דה פרפיום של הבושם Y מבוססת על תווים של תפוח, מרווה וטריבר והוא ניחוח עז הלוכד תעוזה ותשוקה. הוא מייצר ארומה עמוקה ומפתה יותר מאשר המקביל שלוף בגסרת האו דה טואלט, שהוא ניחוח קליל ועצי יותר, עם תווים של ברגמוט, מרווה וארז.

שני הניחוחות לוכדים גבריות שקשורה מאוד לצד נשי, תחת ההילה של להיות “צעיר לנצח”, בתוספת פתיחות להתנסות, יצירתיות וחוויות חדשות. אלו אותם מאפיניים שנקשרו עם המותג איב סן לורן, גם בצדו הנשי, עם בושם ליברה – ואלו כל המאפיינים שלני קרביץ מאמין בהם.

בושם Yves Saint Laurent Y – א.ד.פ

Y בושם לגבר

הבושם Y הוא הבושם לגבר המשמעותי ביותר שיצא מבית איב סן לורן YSL בשנים האחרונות.

Y הוא לא סיפורו של גבר אחד, אלא של דור שלם דור יצירתי של גברים המעזים ללכת אחרי התשוקות שלהם ולסלול את הדרך שלהם. משלב ההשראה, דרך עבודה קשה ושיתוף פעולה, ועד הגשמה עצמית והצלחה. הבושם משלב נגיעות של ברגמוט, מרווה וזנגביל היוצרים ריח פירותי ורענן הנוגד את כל המוסכמות ופורץ גבולות חדשים. ביחד עם תווים רכים ועציים, הם יוצרים בושם נועז ואותנטי המגדיר את הגבריות מחדש.

מחיר הכי טוב שמצאנו: בסטרוברינט

בושם Yves Saint Laurent Y – א.ד.ט

בושם לגבר Y

הבושם הזה מייצג את האדרנלין של שניות אחדות לפני העלייה לבמה, כשהמתח וההתרגשות נפגשים -בגירסה האייקונית של בקבוק ה-Y, הניחוח רענן, עסיסי, אלגנטי ומורכב, עם תווים עליונים של אלדהידים לבנים, ברגמוט וג’ינג’ר, ליבה של מרווה, גרניום וסיגליות ותווי בסיס של קטורת, ארזים, מאסק ובשמת.

מחיר הכי טוב שמצאנו: בסטרוברינט

על לני קרביץ ובושם Y

מה חשבת על הבחירה של המותג? אשמח לשמוע בתגובות.

וכמובן – במידה ועוד לא נרשמת לרשימת התפוצה הסופר-שווה שלנו, זה הזמן:

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכון על תכנים חדשים ולהשתתף בהגרלות המוצרים.

לני קרביץ
לני וזואי קרביץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *