5 המלצות על מסכה לשיער ללא מלחים שאהבנו השנה

מסכה לשיער ללא מלחים

בין פן להחלקה, הבהרה, צבע, עיצוב בחום או סלסול שיער ביתי – השיער שלנו סובל מנזק ארוך ומתמשך באופן יומיומי. למרבה המזל, מסכה לשיער ללא מלחים לשימוש ביתי היא אחת הדרכים הקלות ביותר לאזן את אותם הנזקים, בלי הצורך ללכת לטיפול יקר בסלון או להשקיע סכומי עתק.

אז בין אם ברצונך לתקן, לחזק, להוסיף ברק, או להגן על שיערך מפני נזק עתידי, מסיכת השיער הנכונה יכולה לסייע באופן משמעותי בשיקום השיער שלך, ואף בשיפור בריאותו הכללית. אבל כשיש כל כך הרבה מוצרים שונים בשוק, לבחור את האחד הנכון עבורך זה אחד הדברים החשובים ביותר.

ובדיוק בשביל זה אנחנו פה!

אז בלי הקדמות מיותרות, הנה ההמלצות שלנו על חמש סדרות של מסיכה לשיער ללא מלחים שכדאי לך לבדוק:

הכי מומלצת: מסכה לשיער ללא מלחים של It’s a 10

מסכת השיער הזו נקראת Miracle, ויש לכך סיבה מוצדקת – היא לוקחת שיער יבש ופגום והופכת אותו במהרה לרך, חלק ואלסטי. המסיכה מכילה תמציות פשתן ומשמש, המסייעות להרגעת הקרקפת וצמצום קשרים בשיער, תמצית שקדים לקידום שיער בריא ומבריק, ותמצית שיבולת שועל, המחזקת ובונה מחדש את השיער כך שיהיה חלק ורך.

כמובן שמדובר על מסיכה ללא מלחים המושלמת לשיער צבוע, והיא קלילה ורב תכליתית מספיק על מנת לשמש כמרכך יומיומי לשיער, או כטיפול מסיכה קלאסי של פעם או פעמיים בשבוע.

אחת התגובות בעמוד המוצר באמזון סיפרה: “השיער שלי מעולם לא הרגיש רך יותר, והריח שלה מדהים. שימוש במסיכת השיער הזו עזר לי ‘לאלף’ את השיער הצבוע והבלתי ניתן לניהול שלי, וגם לא גורם לו להרגיש שמנוני או כבד. המסיכה הזו מושלמת לבעלות שיער מתולתל והיא ממש צמצמה את כמות הקצוות המפוצלים שיש לי”.

אם משווים את המסכה הזו של It’s a 10 למסיכות הרגילות שאפשר למצוא בסופר, המחיר שלה לא זול (כ-100 ש”ח ליחידה באמזון), אבל לדעתנו הוא בהחלט שווה את זה – מבחינתי היא משתווה לטיפול שאפשר לקבל בסלון, ובהקשר הזה מדובר במציאה.

יתרונות: משאירה את השיער נטול קשרים ורך במיוחד, מרגיעה ומטפלת בקרקפת, מטפלת בשיער פגום, ניתן להשתמש בה מדי יום או רק מעת לעת.

חסרונות: מחיר לא הכי זול, ולא הצלחנו למצוא באתרים אחרים שהם לא אמזון (ככה זה עם מוצרים אמריקאים).

הכי מרככת: Don’t Despair, Repair! של Briogeo

מסיכה לשיער ללא מלחים Briogeo

מדובר על מסכה לשיער ללא מלחים לריכוך עמוק והוספת לחות המכילה מרכיבים כמו ויטמין B, שמן ורדים, שמן ארגן וקולגן אשר עוזרים להחזרת לחות לשיער ולהפוך שיער חסר ברק לגדילים מבריקים ובריאים.

המסכה פועלת על כל סוגי השיער כולל שיער שעבר טיפול כימי, החלקת שיער או קרטין. היא גם נטולת אכזריות ומיוצרת ללא כל סיליקונים, פרבנים, סולפטים וצבעים מלאכותיים. בניסוי קליני שנערך עליה, 80% מהנשים אמרו כי הן רואות “שיפור ניכר בהידרציה”.

המוצר זכה בפרס Allure Reader’s Choice בשנת 2017. הוא לא הכי זול, אבל לדעתנו שווה את המחיר. ההמלצה שלנו – קחי את הגודל הקטן (רק 8 פאונד!) ותנסי.

המחיר הכי טוב שמצאנו: 8.5 פאונד ל-30 מ”ל בקאלט ביוטי

הכי מחזקת: אולפלקס מס’ 3

מסכה לשיער אולפלקס

אם טיפול בצבע או בחום החלישו את השיער שלך, נסי את המסיכה המחזקת של אולפלקס מס ‘3. למי שלא מכירה, מותג טיפוח השיער Olaplex נמצא בדרך כלל במספרות המובחרות, אבל לאור ההצלחה (והביקוש הגדול) עבור המוצרים שלהם, בשנים האחרונות הם הוציאו גרסאות גם לשימוש ביתי.

וכך גם המסכה הזו היא עוד שלב בתהליך שנוצר ע”י טכנולוגיית בניית הקשרים המוגנת בפטנט של אולפלקס, המקשרת בין חלקי השיער השבורים הנגרמים כתוצאה מנזק כימי, תרמי או פיזי. אם יש לך שיער יבש שטופל בצבע או בחום, טיפול ביתי עם אולפלקס מס’ 3 הוא טיפול משקם נהדר שיחזיר לך את הרכות והברק לשיער. המסכה עובדת על כל סוגי השיער ואינה מכילה פרבנים או מלחים.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 26 פאונד בלוק-פנטסטיק או קאלט ביוטי

לקריאה נוספת: על פריימר לשיער אולפלקס 0 (כולל קישור לקיט מושלם של מספרי 3 + 0 במחיר שווה)

הכי משתלמת: 3 Minute Miracle של אוזי

מסיכה לשיער Aussie

למי שעוד לא מכירה, סדרת טיפוח השיער של אוזי (Aussie) היא יחסית חדשה בארץ, אבל עשתה לעצמה שם נהדר בחו”ל בעיקר בזכות שימוש במרכיבים איכותיים כמו שמן חוחובה, אלוורה אוסטרלית ואצות ים, אשר מזינים ומרפאים שיער פגום בעוצמה בזכות ויטמין E ומינרלים חיוניים אחרים. סדרת Miracle Moist היא הפופולרית ביותר של המותג, והיא מכילה בנוסף גם שמן אגוזי מקדמיה אוסטרלי, מה שמוסיף לה המון חומצות שומן חיוניות ותרכובות ויטמינים.

המסיכה במחיר הנגיש שלהם הייתה מושלמת מהרגע שהיא הושקה, אבל איכשהו הצליחה להשתפר עוד יותר עם השנים. כל מה שאת צריכה זה כמה דקות עם המוצר הזה על השיער פעם בשבוע על מנת להחזיר לו את הלחות, הגמישות והברק. כן, זה עד כדי כך פשוט.

נמכר במחיר של בין 20 ל-30 ש”ח בסופרפארם, או ב-3 פאונד ב-FeelUnique

האפקטיבית: מסיכת שיקום והזנה לשיער מעובד או שבור

מסיכה לשיקום השיער

הכמות האימתנית של ויטמין E שיש במסכת השיער של Nounou הופכת אותה למושלמת עבור אלו מאיתנו הבעלות שיער מעובד יתר על המידה, שברירי או פגום. היא מכילה חמאת זית להענקת לחות לשיער, שמן דובדבן לשיפור הנפח והלחות הטבעיים ועשירה באנטי-אוקסידנטים למלחמה נגד רדיקלים חופשיים. לא רק שהיא גורמת לשיער להרגיש רך כמו משי, היא עושה את זה באפקטיביות ומהירות שעוד לא יצא לי לראות במוצר אחר. התוצאה – שיער בריא.

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-130 ש”ח בסטרוברינט

המלצות נוספות – מסכה לשיער ללא מלחים

ואולי דווקא הפתרון נמצא אצלך במטבח? מוזמנת לקרוא את הפוסטים שכתבנו על מסיכת ביצה לשיער, ועל היתרונות של שימוש בשמן קוקוס על השיער – שתי תרופות סבתא שמאד זלזלתי בהן בהתחלה, אבל מסתבר שיש מאחוריהן גם הוכחות מדעיות ותוצאות מוצלחות.

ואני לא יכולה לסיים בלי לרפרר לעוד מוצר שהוא לא מסכה לשיער – אלא שמן – אבל אני מאד אוהבת: שמן אליקסיר של קרסטס. אם את לא מכירה אותו, ממליצה שתקראי (הפוסט לא ארוך).

וזהו להיום. מקווה שאהבת את ההמלצות. כמו תמיד, אשמח לשמוע ממך בתגובות במידה ואהבת (וגם אם לא), ואם יש לך רעיונות או המלצות נוספות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *