מסכת ישבן B-Tight של מאליס (MAELYS) – כן, יש דבר כזה

מסכת ישבן מאליס

בפעם הראשונה ששמעתי על קיומו של מוצר בשם “מסכת ישבן“, תפסתי את הראש בתדהמה ושמעתי את סבתא שלי אומרת “מה עוד ימציא לנו המוח היהודי”. אבל אם קים קרדשיאן היא עוד שניה האשה הראשונה של ארה”ב ואחותה קיילי יצרה מותג קוסמטיקה ששווה מיליארדיםמסכת הישבן B-Tight של מאליס היא בסך הכל המשך הגיוני לרוח התקופה.

בדיוק אחרי שהאיגוד האמריקאי לכירורגיה פלסטית הזהיר מפני סיבוכים שבניתוחי ישבן, הגיעה חברת מאליס (Maelys) והשיקה מוצר מהפכני בשם מסכת ישבן B-TIGHT – שטוענת להפחתת צלוליט, עזרה בשריפת שומנים והחלקת מרקם עור הישבן – וכל זה בלי לקום מהספה ולעשות סקוואטים.

לדברי החברה הרכיב המרכזי במסכת הישבן הוא תמצית בעלת ריכוז גבוה של קפאין. כאשר הקפאין נספג בעור, הוא תורם לשיפור תהליכי שריפת השומן באזור, ובכך משיג מראה חלק ומוצק יותר. בנוסף, מסכת הישבן עשירה ברכיבים טבעיים וכן בחומצה היאלורונית וקולגן החודרים לעומק העור ומסייעים לשריפת שומנים ולהעלמת צלוליטיס.

מסכת ישבן B-tight

מה החברה אומרת:

די לקיפוח – גם לישבן מגיע טיפוח. מסכת ישבן חדשנית המסייעת בהשגת מראה ישבן מוצק יותר ובהפחתת הצלוליט. הפורמולה במסכה מכילה קומפלקס ייחודי המסייע לתהליך שריפת השומנים, שיפור זרימת הדם והחלקת העור. במילים פשוטות: מראה ישבן לוהט, בלי מאמץ.

מסכת הישבן של מאליס מכילה חומצה היאלרונית וקולגן החודרים לעומק העור ומזינים אותו. אך הרכיב המרכזי בפורמולה הוא קפאין – רכיב טבעי שהוכח במחקרים קליניים כמסייע לשיפור תהליכי שריפת השומן בגוף.

מה הנסיינית אומרת:

נתחיל מהסוף – מסכת הישבן הזו לא הפכה אותי לקים K, אבל אין ספק שלפחות לכמה רגעים בהחלט הרגשתי שאני האחות האבודה למשפחת קרדשיאן. למרות שפעולת המריחה שלו על הישבן היא קצת מביכה, הקרם הורוד מרגיש סבבה ומגיע עם ניחוח נעים.

האפקט האמיתי מגיע כמה דקות לאחר המריחה, כאשר תחושת חום ועקצוצים מתפשטת לאורך הישבן. החומרים הפעילים בקרם הופכים את הביטוי “ישבן לוהט” למילולי, אבל בחברה מסבירים כי זה נגרם כתוצאה מהחומרים הפעילים שממריצים את זרימת הדם לאזור, וכנראה שזה סימן שזה עבד כי אכן לאחר השימוש היה נראה לי שהעור קצת יותר מתוח.

בשימוש של כמה פעמים בשבוע למשך חודש בהחלט היה ניתן לראות שינוי מסוים. מצד שני, לא הייתי ממהרת לוותר על המנוי למכון.

מסכת ישבן מאליס

מסכת ישבן B-Tight – השוואת מחירים

את המסכה הזו יחסית קשה להשיג כי היא לא נמכרת ברשתות הפארם (עד כמה שאני יודעת).

ניתן להזמין את המסכה ישירות מהאתר הרשמי של החברה במחיר של 269 ש”ח ליחידה + משלוח.

מנגד, קצת קשה לי להבין למה, אבל דווקא באמזון המחירים אפילו יותר שווים (כנראה הם מנסים להיכנס עם המוצר בשוק הבינלאומי, אבל מי אנחנו שנתלונן) – 220 ש”ח ליחידה – 20% פחות.

(אם תיכנסי לעמוד המוצר באמזון תוכלי לראות את המחיר בשקלים ועלות המשלוח נכון לרגע זה)

קבלי סיכום של הכל בסרטון:

וזהו להיום.

כמו תמיד, אשמח לשמוע בתגובות במידה ומישהי מכן כבר ניסתה את המוצר, מה חשבתן והאם מצאתן במחיר טוב יותר איפושהו שפספסתי – ובאופן כללי אני תמיד שמחה לתגובות מכל סוג שהוא, פה בעמוד או בפייסבוק שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *