קים קרדשיאן יצרה צבע שיער חדש: הכירי את ה-“ברונד”

קים קרדשיאן

עצרו את מכונות הדפוס, אנשים. קים קרדשיאן ווסט שינתה (שוב) את צבע השיער שלה. אז כן, אושיית הביטוי החליפה את הצבע החום הכהה על גבול השחור שלה שראינו בטקס האוסקר בסוף השבוע האחרון. עכשיו, מייסדת המותג KKW Beauty בת ה-39 בחרה את הגוון שעשוי להיות צבע השיער החם ביותר של העונה: ברונד.

והדבר הכי טוב? היא הקדימה את האחיות שלה.

כולנו זוכרות כמובן את הפוסט ההיסטרי מהשבוע שעבר, בו דווקא קלואי הייתה זו שהציגה לנו את גוון השיער החדש הזה, כשאמרה בגדול: “אוהבת את הפוני ברונד הזה”, והסבירה: ברונד = שילוב של גווני חום ובלונד.

בפוסט, הציגה קלואי קוקו בגוון ברונד שהעוקבים השתגעו ממנו, ואפילו האחיות שלה, קנדל וקיילי ג’נר הגיבו והפצירו בה לחזור לגוון הזה.

ועכשיו, פחות משבוע לאחר מכן, קים קרדשיאן נראתה עם פחות או יותר אותו גוון מדויק שעליו דיברה קלואי. אושיית האיפור העלתה סטורי באינסטגרם על מנת להשוויץ בשערה הקליל יותר, ולטענתה בעל איכות רכה וחולית שבאמת מחמיאה לגוון העור שלה. באחד הקליפים אפילו אפשר לשמוע אותה אומרת בצחוק: “קלואי וקיילי חשבו שהם יקדימו אותי לצבע השיער הזה, אבל ניצחתי אותן”.

קים קרדשיאן ברונד

באשר לגאון הצבע שמאחורי שיער ה-“ברונד” החדש של קים קרדשיאן – זה עדיין לא ברור, אם כי שסביר להניח שמעצב השיער הקבוע שלה, כריס אפלטון, מעורב בעניין. מעצב השיער הנודע, שעובד גם עם סלבס כמו ג’ניפר לופז ודואה ליפא, תמיד אהב לתת ללקוחותיו מראה נועז, כך שזה מאד הגיוני שהוא זה שדחף את קרדשיאן לאותו צבע שיער חדש לחלוטין.

אז הנה ההימור הראשון שלי ל-2020: אנחנו הולכות לראות את צבע השיער הזה הרבה הרבה יותר.

אוהבת פוסטים מהסוג הזה? מוזמנת לקרוא על הקעקוע החדש והמהמם של דמי לובאטו, או על לק הקריסטל של ליזו. אם תרצי שנביא עוד תכנים כאלו, תני תגובה.

One Comment on “קים קרדשיאן יצרה צבע שיער חדש: הכירי את ה-“ברונד””

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *